17-vuotias, alle 75kg, 181kg penkistä

Status
Viestiketju on suljettu.
vesa-pekka sanoi:
Mikelle: kuhan nyt ite nostasit sen 181 enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2: :david:

Ja jos sinä ottaisit asioista vähän selvää enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2: :david:

vesa-pekka sanoi:
Mikelle: kuhan nyt ite nostasit sen 181 enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2: :david:

voi jeesus mitä torsti.. :worship:

Mike on nostanut kisoissa ilman paitaa 217,5 kg, joten lopeta paskanjauhaminen. Toinen asia on, että ei siihen, että saa arvostella, tarvita mitään superkuntoa, vaikka kokemus ja hyvä kunto tottakai tuo "luotettavuutta" sanoihin.

ps. Onnea hienosta ekasta postista, toivottavasti tulevissa posteissa on hieman enemmän asiaa.

neutraali sanoi:
Yleisin hyöty 15-25kg?, mitä itse voimanostajia tiedän niin minimi hyöty on ollut tuo 25kg(110>>>paidalla kisoissa 135"treeneissä 140kg heittämällä", kyseessä yli 60v mies, tää siis pienin hyöty minkä itse tiedän), tosiaan tapaus kohtaista, mutta tuo sun mainitsemas esimerkki on selkee vähemmistö, liekö jopa ensimmäisiä paita kokeiluja, että turha sitä kakkaa on jauhaa.
Itse oon nostanut paidan kanssa jo kuusi vuotta! Apuja saan 20 kiloa!
Kaveri nostanut pitenpään ja saa korkeintaan 15 kiloa apuja.
Me ei sitten vaan osata :hyper:

Tune sanoi:
Itse oon nostanut paidan kanssa jo kuusi vuotta! Apuja saan 20 kiloa!
Kaveri nostanut pitenpään ja saa korkeintaan 15 kiloa apuja.
Me ei sitten vaan osata :hyper:
So
Yleensä avut on suurempia turha kai sitä on kiistää vai?
Sinänsä tuokin on jo aika harvinaista nykypäivänä että tietää paljon niitä apuja saa kun monesti paita nostajat eivät tunnu itsekkään raw nosto maksimiaan tietävän tarkkaan. Niin ja mainittakoon vielä että se +60v ukon raw salipenkki ei ollut pysäytyksellä ja se 140kg(paidalla) oli, eli siinäkin mielessä kova apu jo nuilla raudoilla ja tosiaan heikoin apu minkä itse tiedän niin tuo on(siis sellaiset jotka ovat aika kauan lajia harrastaneet ja olen heiltä kysynyt), pois luettuna tietenkin nää netissä ilmenneet pienemmät avut.

neutraali sanoi:
So
Yleensä avut on suurempia turha kai sitä on kiistää vai?
Sinänsä tuokin on jo aika harvinaista että tietää paljon niitä apuja saa kun monesti paita nostajat eivät tunnu itsekkään raw nosto maksimiaan tietävän tarkkaan.
Mitä nyt olen jutellut ihmisten kanssa, niin ainakin sanovat siinä 20 kilon paikkeilla sen avun olevan, niinkuin mulla.
Ja kyllähän sitä välillä maksimia tulee koitettua ilman paitaakin!
Mutta joo, tiedän kyllä samankokoisen tyypin kuin minä, joka saa 40 kiloa hyötyä!
En jaksa kinastella :kippis1:

neutraali sanoi:
Yleisin hyöty 15-25kg?, mitä itse voimanostajia tiedän niin minimi hyöty on ollut tuo 25kg(110>>>paidalla kisoissa 135"treeneissä 140kg heittämällä", kyseessä yli 60v mies, tää siis pienin hyöty minkä itse tiedän), tosiaan tapaus kohtaista, mutta tuo sun mainitsemas esimerkki on selkee vähemmistö, liekö jopa ensimmäisiä paita kokeiluja, että turha sitä kakkaa on jauhaa.

Mulla on paidalla kisoissa ykkönen 165kg ja ilman paitaa otin 5x140kg sarjoja hyvällä tekniikalla, eikä tosiaan ole ensimmäisiä paitakokeiluja.

Mikelle: Silloin kun kävit tekemässä RAW tuloksen, sun ei ilmeisesti tarvinnut huolehtia testeistä? Tarkoitan että SVNL:n kisojen alaisuudesa kilpilevien on ajoitettava kaikki kuurittelut täysin eri tapaan kuin ilman testejä kilpailevien, rohkenen väittää että omalla kohdalla viimeiseen asti ropittamisesta on suurempi hyöty kuin siitä että saa käyttää paitaa, kuurit pitää lakskelmoida tarkkaan ja lopettaa ajoissa, kasvuahan (hösseliä) voi tietenkin käyttää viimeiseen asti, eikö`? tähän kasvuun on turha vedota kun tältäkin vuodelta on yksi esimerkkitapaus, joka taisi olla miken ystävä kaiken lisäksi, ja pari vuotta taaksepäin kun luultiin uuden SE:n tulleen 100kg luokkan penkissä, mutta taas "kasvu" näkyikin jostain systä testissä.

Miken kritisoinnin ymmärrän jotenkin kun olet tehnyt hyvän tuloksen RAW-kisassa, mutta näiden tavis kilpailevien bodarien jutut on ihan perseestä, johtuen siitä voiman puutteesta, Marko Savolainen sanoi penkanneensa 300kg, mutta Marko ei kuulu tavis bodareihin, vaan ihan oikeisiin kehonrakentajiin, joita ei suomessa montaa ole, mutta markon en muista kuulleeni sanovan poikittaista sanaa esim. penkkaajista?

Bodarit harvemmin tykkää voimanostajista ja toisinpäin, lajirasismi on aika rankkaa näiden ihmisten välillä, mutkan kautta muistan kuulleeni että "kalimerolla" ei ole juurikaan positiivista sanottavaa voimanostajista/penkkaajista? pitäneekö paikkansa, esim erällä reenaavista ihmisistä?? Korjatkaa jos olen väärässä.

Toi Savolainen on ollut (tai on?) kaiken lisäksi älyttömän voimakas näköjään. Mitä oon monien bodarien treenivideoita kattellu, niin eipä oikeastaan muut kuin coleman ota suuremmilla painoilla.

takatukkamika sanoi:
Mulla on paidalla kisoissa ykkönen 165kg ja ilman paitaa otin 5x140kg sarjoja hyvällä tekniikalla, eikä tosiaan ole ensimmäisiä paitakokeiluja.
Tohonpa ei voi muuta sanoa kuin että surkeeta, sullahan pitäs mennä jo tuo 165kg ilman paitaa jos hermotus vähänkään kohillaan(jos tulee5x140kg). Siis jos "voimaohjelmalla" olet treenannut
Manuel sanoi:
Toi Savolainen on ollut (tai on?) kaiken lisäksi älyttömän voimakas näköjään. Mitä oon monien bodarien treenivideoita kattellu, niin eipä oikeastaan muut kuin coleman ota suuremmilla painoilla.
joo ja aatelkaa 55cm käsivarsi jo 19vuotiaana :eek:

vesa-pekka sanoi:
Voi huh, huh. Vois ottaa edes vähän selvää Miken tuloksista ennenkuin kirjottelee tommosta paskaa tänne! :nolo:

neutraali sanoi:
kun monesti paita nostajat eivät tunnu itsekkään raw nosto maksimiaan tietävän tarkkaan.

Tyypit siis itsekkään ei tiedä raw penkkiään, mutta sinä sen tiedät? Tiedät yhden veljen kaverin serkun isän 60 vuotiaan äijjän salipenkin, ja että kyseisen päivän nosto oli maksimi/kunto sama kuin kisassa? Vähän kyllä epäilyttää tuo että kaikki muka saa vähintään 25-50kg penkkiin paidasta lisää. Ilmeisesti tuntemani pidemmänkin linjan kisaajat tarviis vähän neuvoja tuon penkin kanssa.

No kaipa tässä itekkin pitää ajatella +50kg tyylillä, niin tulee hyvä mieli. Kyllä minullakin olis se 200nen menny, kun olisin vaan paidan ostanut. :hyper:

Nyt sinun pitää olla rehellinen: kuinka paljon saat apua penkkipaidasta?

- En ole pitkään aikaan kokeillut nostaa ilman penkkipaitaa, koska minusta se ei ole mielenkiintoista, koska me käytämme sitä aina kilpailuissa. Mutta minä tiedän olevani yksi niistä, jotka saavat paidasta eniten apua. Inzerillä sain noin 30 kiloa lisää tulokseen, mutta Titanilla plussaa tulee noin 60 kiloa, ehkä enemmän! Se sopii minulle erinomaisesti! Se on kuin luotu minulle ja minun mitoilleni.

Olen ymmärtänyt, että Titan on sinulle parempi kuin Inzer. Miten voisit vertailla niitä keskenään?

- Pidin Inzeriä hyvänä, mutta nyt kun Titanilta tuli Fury en enää ikinä laita päälleni Inzeriä. Inzerin kanssa nostaminen teki kipeää ja se on valtavan vaivalloinen panna päälle. Titan Fury menee nopeasti ja helposti päälle, kun saa vain kädet ylös. Se sopii myös tekniikalleni hyvin, kun nostan; nopeasti alas ja räjähtävästi ylös. Paino tulee todella räjähtävästi rinnalta! Kun omaa vahvat ojentajat, voi nostaa todella isoja painoja. Jokaiselle, joka kysyy, mikä paita kannattaa ostaa, vastaan Titan. Ne, joilla voi olla vähän huolia Titanin kanssa, ovat kevyt naisnostajat, koska paita vaatii vähän painoa, että tanko tulee rintaan.

Lähde: Finnish Power / Kenneth "Kenta" Sandvikin haastattelu.

Omppu: Miksi postasit pätkän tuosta Sandvikin haastattelusta? Oletko joku Titanin mainostaja vai mitä pointtia tuosta pitäisi löytää?

Miksi se meikän entinen viesti editoitiin pois?!

30 kiloa. 60 kiloa. Tyhmä saa olla, mutta tyhmää ei saa esittää.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom