vesa-pekka sanoi:Mikelle: kuhan nyt ite nostasit sen 181 enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2:![]()
Ja jos sinä ottaisit asioista vähän selvää enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vesa-pekka sanoi:Mikelle: kuhan nyt ite nostasit sen 181 enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2:![]()

Itse oon nostanut paidan kanssa jo kuusi vuotta! Apuja saan 20 kiloa!neutraali sanoi:Yleisin hyöty 15-25kg?, mitä itse voimanostajia tiedän niin minimi hyöty on ollut tuo 25kg(110>>>paidalla kisoissa 135"treeneissä 140kg heittämällä", kyseessä yli 60v mies, tää siis pienin hyöty minkä itse tiedän), tosiaan tapaus kohtaista, mutta tuo sun mainitsemas esimerkki on selkee vähemmistö, liekö jopa ensimmäisiä paita kokeiluja, että turha sitä kakkaa on jauhaa.

SoTune sanoi:Itse oon nostanut paidan kanssa jo kuusi vuotta! Apuja saan 20 kiloa!
Kaveri nostanut pitenpään ja saa korkeintaan 15 kiloa apuja.
Me ei sitten vaan osata![]()
Mitä nyt olen jutellut ihmisten kanssa, niin ainakin sanovat siinä 20 kilon paikkeilla sen avun olevan, niinkuin mulla.neutraali sanoi:So
Yleensä avut on suurempia turha kai sitä on kiistää vai?
Sinänsä tuokin on jo aika harvinaista että tietää paljon niitä apuja saa kun monesti paita nostajat eivät tunnu itsekkään raw nosto maksimiaan tietävän tarkkaan.
neutraali sanoi:Yleisin hyöty 15-25kg?, mitä itse voimanostajia tiedän niin minimi hyöty on ollut tuo 25kg(110>>>paidalla kisoissa 135"treeneissä 140kg heittämällä", kyseessä yli 60v mies, tää siis pienin hyöty minkä itse tiedän), tosiaan tapaus kohtaista, mutta tuo sun mainitsemas esimerkki on selkee vähemmistö, liekö jopa ensimmäisiä paita kokeiluja, että turha sitä kakkaa on jauhaa.
Tohonpa ei voi muuta sanoa kuin että surkeeta, sullahan pitäs mennä jo tuo 165kg ilman paitaa jos hermotus vähänkään kohillaan(jos tulee5x140kg). Siis jos "voimaohjelmalla" olet treenannuttakatukkamika sanoi:Mulla on paidalla kisoissa ykkönen 165kg ja ilman paitaa otin 5x140kg sarjoja hyvällä tekniikalla, eikä tosiaan ole ensimmäisiä paitakokeiluja.
joo ja aatelkaa 55cm käsivarsi jo 19vuotiaanaManuel sanoi:Toi Savolainen on ollut (tai on?) kaiken lisäksi älyttömän voimakas näköjään. Mitä oon monien bodarien treenivideoita kattellu, niin eipä oikeastaan muut kuin coleman ota suuremmilla painoilla.

Voi huh, huh. Vois ottaa edes vähän selvää Miken tuloksista ennenkuin kirjottelee tommosta paskaa tänne!vesa-pekka sanoi:Mikelle: kuhan nyt ite nostasit sen 181 enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2:![]()

neutraali sanoi:kun monesti paita nostajat eivät tunnu itsekkään raw nosto maksimiaan tietävän tarkkaan.