17-vuotias, alle 75kg, 181kg penkistä

Status
Viestiketju on suljettu.
fullpower sanoi:
Noo melkein ilmanen paita ois tiedossa. eikö kukaan vinkuja ota haastetta vastaan? ;)
Kauanko saa opetella ottamaan siitä hyödyn? :jahas:

Mike sanoi:
Heti kun tuut ite näyttämään mulle kakkosella alkavan raw noston. :david:

delete.. se ei ollutkaan yleinen haaste, lukihärö. :)

Pecman sanoi:

Mieluiten heti, koska se tuntuu lähes jokaisella olevan käsityksenä. Mä voin antaa ilmaiseksi tuplapaidan, koska sillä saa tuplasti paremman tuloksen. Jos ei tule, niin... Saa juosta alasti hesasta ouluun. :)

Mike sanoi:
Tarvitseeko tuloksen olla kolminumeroinen, jos ei, niin voisin repäistä ja kokeilla ihan kolmosella alkavia rautoja. Saattaisivat tällä kipeällä olkapäällä juuri ja juuri tulla.

P.S. pilkunnussintaa ;)

Mike sanoi:

En pystykkään siihen ikinä enkä ole myöskään kritisoinut sinun raw suorituksia. perkeleen kova tuloshan se sun tulos on.

Pecman sanoi:

Eikös se ole yleinen käsitys että sen paidan kun laittaa penkille niin se nostaa itsestään sen 60kg? :D

fullpower sanoi:
En pystykkään siihen ikinä enkä ole myöskään kritisoinut sinun raw suorituksia. perkeleen kova tuloshan se sun tulos on.
No ymmärrät varmaan miksi joku vähän narisee kun aina hehkutetaan uusia ennätyksiä. Ennätykset kun nykyään rikkoutuvat vain ja ainoastaan varusteiden parantuessa, ei miesten vahvistuessa. Kohta joku jenkki pukkaa 200kg 14 vuotiaana kun löytyy oikea paita, sitten taas sama show ja "paljo ite nostit 14 vuotiaana ja koita ite laittaa paita päälle".

Tää on muuten uskomatonta länkytystä samasta asiasta aina. Miten mä jaksan? Munhan piti tulla vanhaksi.

fullpower sanoi:
Eikös se ole yleinen käsitys että sen paidan kun laittaa penkille niin se nostaa itsestään sen 60kg? :D

60 kilookaan ei vielä riittäs mulle! :itku:

SiimakäsiEdward sanoi:
Ei tuo kaverin nosto (181kg epävirallinen ME) pelkästään paidalla oo nostettu.
Millä se sitten on nostettu, toi 181kg ois tullu rintaan niin että rintalasta paukkuu jos toi paita ois otettu päältä pois. 160kg on kyllä silti kova 17vuotiaalle sitä ei ole kiistäminen

fullpower sanoi:
Noo melkein ilmanen paita ois tiedossa. eikö kukaan vinkuja ota haastetta vastaan? ;)

HAAA HAAA,kuka on väittänyt voittavansa jonkun kisan jos paidan vain saisi?

Mutt ois se parempi kisois jos ilman paitaa nostaisivat niin tavallinen pulliainenkin vois verrata tuloksiaan niihin.
Se vaan taitaa olla hienompaa kun voi nostaa paidan kanssa enemmän ja saada kovempi tulos kuin normaalisti ilman.

fullpower sanoi:

Mä en oo vielä vinkunu mutta voisin silti koittaa sitä paitaa :)

Jos vaikka saisi penkkiykkösen kolminumeroiseen lukuun :D

.
soulsick sanoi:
jos tosiaan on salilla pistänyt kaksi markkaa ylös, niin sehän on melkein 3 kertaa oman painon verran, ja se on vitusti. :thumbs:
Tälle just kaikki nauraa(paitsi itse varuste pelleilijät),on nostettu salilla 200kg ja todellisuudessa saadaan 160kg ja se toinen jamppa rainela vai mikä lie 140kgraw>>>paita 200kg, tää on sairasta.
Force sanoi:
Kyllähän kaikki nauraa noille bodareille jotka pullistelee peilisalin peilien edessä sarjojen välissä, paitsi ite bodarit, on se vaan niin pelleilyä kun isot miehet änkee itsensä XXXXXXXXXXXXXS paitaan ja menee baariin pullistelemaan, niin eihän siinä voi kun nauraa on se niin huvittavaa :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: .
Mutta siinä ei huijjata ketään, ei edes itseä, siis jos katsoo itseään peilistä tai pukee xxxs paidan päälleen.
Force sanoi:
Joo, siis tähän aiheeseen sopii helvetin hyvin fraasi: "Koita ite, tee ite perässä jos luulet pystyväsi", jokainen voi ostaa penkkipaidan kaupasta ja kokeilla paljonko se rauta sen kanssa painaa. Täällä nämä jotkut puhuvat "jousipaidoista" eivät ole saakeli koskaan edes pukeneet penkkipaitaa päälle. Tässä asiassa ei voi sanoa mitään ennen kuin on itse kokeillut. Se ei ole niin helppoa ja yksinkertaista kuin mitä jousipaidoista puhujat ilmeisesti luulevat.
Ei tietenkään se helppoa ole mutta helpompaa se on sen kanssa kuin ilman ja pikku harjoittelulla jokainen saa tuolla kiloja lisää se on selvää, mitä vahvempi "loppu" ojennus sen enempi tulee.

Mike sanoi:
Tää on muuten uskomatonta länkytystä samasta asiasta aina. Miten mä jaksan? Munhan piti tulla vanhaksi.

Samaa tästä itsekkin ihmettelen mitä minä jaksan kiistellä jatkuvasti samasta asiasta.:) Joka tapauksessa tämä on huippu urheilua ja voimanostossa on kyllä tapahtunut muutenkin huipulla 90 luvun lopussa ja nyt 2000 luvulla kun itä blokin maat kiinostu koko lajista. Tiukkaa on joka sarjassa kärjessä. ennen taso vaihteli paljon enemmän. Yhtä vaikeaa se on edelleen voittaa kun ennenkin.

Hmmm, on kyllä saanut pahan sävyn threadi, jonka aiheena oli alunperin tämän 17-vuotiaan sällin todella kova penkkitulos (vaikkakin paidalla otettu). Kova suoritus, sitä en kiellä.

Se mistä tässä on (taas) kyse on tuo varusteiden käytön perusteettomuus. Antakaa mulle yksikin järkevä syy, minkä takia jonkun piti tappaa penkkipunnerrus ja kehittää keinotekoinen apu, joka antaa käyttäjälleen ilmaista lisää tulokseen kunhan käyttäjä opettelee käyttämään paitaa ensin? Minkä fakin takia se paita piti alun alkaenkaan tuoda mukaan?

Vaikka itse vahvasti sitä epäilenkin, fullpower voi olla myös oikeassa siitä että nykyiset tulokset eivät johdu ainoastaan varusteiden kehittymisestä vaan kovemmista nostajista. Mutta niiden varusteiden takia on mahdotonta tietää ovatko myös miehet kehittyneet, vaiko vain keinotekoiset apuvälineet.

Hulkki sanoi:
Se mistä tässä on (taas) kyse on tuo varusteiden käytön perusteettomuus. Antakaa mulle yksikin järkevä syy, minkä takia jonkun piti tappaa penkkipunnerrus ja kehittää keinotekoinen apu, joka antaa käyttäjälleen ilmaista lisää tulokseen kunhan käyttäjä opettelee käyttämään paitaa ensin? Minkä fakin takia se paita piti alun alkaenkaan tuoda mukaan?

Meidän kaikkien pitää puhaltaa yhteen hiileen ja hommata varustekisoille niin huono suosio, että pelkästään sana RAW herättää jatkossa rispectiä normaalia kaduntallaajaa myöten. Vyö sallituks ja siinä se. Tai sitten ei sitäkään. Ei sitä paitaa enää keksimättömäksi saa.

Hulkki sanoi:

Raha on aika helvetin painava syy, on nimittäin melko suuri rahakasta hommaa tuo varusteiden myynti..

Dracone sanoi:
Meidän kaikkien pitää puhaltaa yhteen hiileen ja hommata varustekisoille niin huono suosio, että pelkästään sana RAW herättää jatkossa rispectiä normaalia kaduntallaajaa myöten. Vyö sallituks ja siinä se. Tai sitten ei sitäkään. Ei sitä paitaa enää keksimättömäksi saa.

:zzzz: :nolo:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom