17-vuotias, alle 75kg, 181kg penkistä

Status
Viestiketju on suljettu.
fullpower sanoi:

No mitä vittua? Kaikki vinkuu että paitaa ei ois pitäny keksiä ja että RAW-suoritus on se mistä voimatason tosiaan näkee. Ja tottahan se on. Perusteluja? Jos ei viestiin keksi muuta kun hymiövalikosta pari naamaa niin parempi jättää postaus tekemättä.

Dracone sanoi:
No mitä vittua? Kaikki vinkuu että paitaa ei ois pitäny keksiä ja että RAW-suoritus on se mistä voimatason tosiaan näkee. Ja tottahan se on. Perusteluja? Jos ei viestiin keksi muuta kun hymiövalikosta pari naamaa niin parempi jättää postaus tekemättä.

Tarkoitin vaan että helpommin sanottu kun tehty. Ei sille IPF:llä kukaan mitään mahda. Vaikka kaikki suomalaiset rupeis RAW miehiks niin ei niitä kiinosta kilpaileeko näin pieni maa ollenkaan heillä vai ei. Itte pidän kuitenkin IPF kaikkein kovimpana liittona huomioiden kaikki sarjat + säännöt + osallistuja määrän ja testitkin löytyy. Minusta on hienoa että suomalaisetkin menestyy voimanostossa taas vaikka ovatkin käytännössä eri viivalla moniin muihin maihin verrattuna. Tässä oli monta vuotta ettei tullu yhtään mitään menestystä huipulta. Muutenkin olen ihan kohtuu tyytyväinen tilanteeseen. Ei minua rassaa jos joku saa enemmän hyötyä trikoista kun minä. Omaa hölmöyttänihän se on kun en saa irti niistä mitä pitäs.

Yhteenvetona voi siis sanoa, että varustesodat on ikuisuuskysymys enkä siihen taida enää kantaa edes ottaa. Ja vielä itse kun en voimanostoa harrasta...
Mutta vielä itse asiaan, 181kg ton ikäsellä ja vielä ton KOKOSELLA on kova. Siitä en pääse mihinkään.

Kraftwerk n sanoi:
Raha on aika helvetin painava syy, on nimittäin melko suuri rahakasta hommaa tuo varusteiden myynti..
Se on ainoa syy, jos joku iso/tärkee taho rikastuis tolkuttomasti sillä että varusteet jätettäs pois tapahtuisi se hyvin nopeaan tahtiin, mutta eihän sellainen ole mahdollista eli tää tilanne on ja pahenee itse asiassa koko ajan kun uusia malleja pitää kehitellä millä raha saadaan poies.

Penkkipaitahan alunperin kehitettiin, sitä varten että se vähentäisi loukkaantumisia ja antaisi tukea.
Kuten trikoot kyykyssä/vedossa. Mutta topicin OIKEALLE AIHEELLE :thumbs:

Olipa lapsellista luettavaa osalta ja vielä aikuisten miesten keskuudessa.

Eikö tämä ole selvästikki kateutta!!

T:raw+200 90kg ja naturaali

peppe sanoi:
Olipa lapsellista luettavaa osalta ja vielä aikuisten miesten keskuudessa.

Eikö tämä ole selvästikki kateutta!!

T:raw+200 90kg ja naturaali

olipas informatiivinen ja tarpeellinen posti!

edit: ja vielä ensimmäinen semmonen

T:raw pp 250 kg 120 kg 9% ja naturaali

:offtopic: Kun näistä paidoista käydään niin kiivasta keskustelua niin kai voin heittää väliin kyssärin.. Miten nämä kyseiset penkkipaidat oikeen toimii? Miten se voi tuoda niin paljon kiloja lisää? Puristaako se ´oikeasta paikasta´ kuten vanha kunnon magic vai? :david: :offtopic:

Isolation sanoi:
Miten nämä kyseiset penkkipaidat oikeen toimii?
Pura vaikka kuulakärkikynä ja leiki sillä jousella ni hiffaat. HTH

Jortsu sanoi:
Pura vaikka kuulakärkikynä ja leiki sillä jousella ni hiffaat. HTH

Jos ei osaa vastata, niin ehkä kannattais olla vastaamatta.

Paitaan varastoituu sen venyessä potentiaalienergiaa joka vapautuu tankoa ylöspäin työntävänä liike-energiana. Gurut saa tarkentaa.

Pakko kysyä... Kumpikas se sitten on parempi? Paidalla puhtaana otettu 200 kiloa kisoissa vai doupattuna otettu 200kiloa RAW nostona salilla? Eikä ny aleta taas siihen et kaikki käyttää lässyn lässyn vaa asiallisia vastauksia... Nostajahan on puhdas nii kauan kunnes toisin on todistettu. Ja 200 kiloaki saa puhtaana kyl RAW nostona en minä sillä, mut kumpaa porukka pitää kovempana Jos verrataan natukisa 200kilua paidalla ja Sali Raw doupattuna 200kilua?

Robby.R sanoi:
Penkkipaitahan alunperin kehitettiin, sitä varten että se vähentäisi loukkaantumisia ja antaisi tukea.
Näin, mutta kuinkahan monta olkapää rikkoa ja rinta lihasvammaa on aiheuttanut väärin puettu paita. Ihminen kestää äärettömän paljon rasitusta, hajonnut paikka on=väärällä tekniikalla tehty suoritus(jos ei varuste sitä riko), näin se vaan on. Asiasta kerran luennoikin joku tv:ssä jossa käsiteltiin urheolijoiden erillaisa vammoja ja joku expertti/spesialisti totes ton.

Hissi: IMO roinalla otettu 200kg raw on mielestäni paljon kovempi, kuin paidalla otettu natikka 200kg.

Hissi sanoi:
, mut kumpaa porukka pitää kovempana Jos verrataan natukisa 200kilua paidalla ja Sali Raw doupattuna 200kilua?

Tarviiko tuohon edes vastata? :zzzz:

Hissi: IMO roinalla otettu 200kg raw on mielestäni paljon kovempi sanoi:
Näinkö on? olen nähnyt kun sama kaveri ottaa natuna 195kg ilman paitaa ja paidalla 202,5kg eikä yhtään enempää tullu. Pitää muistaa että se yleisin hyöty 15-25kg. Eiköhän tämäkin ole ihan tapaus kohtaista.

On helvetin kova tulos ikään ja painoon nähden. Varmasti kaverilla on lahjoja, mutta älyttömäksi menee varusteet. Tossa puhuttiin 160kg ilman ja 200kg paidan kanssa... Siis 40kg paidalla, siis ei helvetti sehän on 25% lisää tohon 160kg.

Tyhmäähän se olisi antaa kilpailijoille tasoitusta jättämällä paita kotiin, mutta enpä jaksa uskoa, että tän hetken kaverit olisivat ainakaan dramaattisesti entisiä nostajia vahvempia. Tietoa treeneistä ja ravinnosta saa nykyään helpommin ja varmasti kynnys lähteä salille on nykyään matalampi, eli lahjakkuuksia löytyy enemmän.

Tossa joku heitti jotain raw + roina vs paita + natu tyylistä juttua. Kyllä mulle 200kg roinalla on kovempi tulos kuin 200kg paidalla natupohjalta. Ja eihän sitä kaikki paitanostajat ota sitä 200kg natuna, eivätkä kaikki raw nostajat roinaa vaikka ottavatkin 200kg :D

fullpower sanoi:
olen nähnyt kun sama kaveri ottaa natuna 195kg ilman paitaa ja paidalla 202,5kg eikä yhtään enempää tullu. Pitää muistaa että se yleisin hyöty 15-25kg. Eiköhän tämäkin ole ihan tapaus kohtaista.
Yleisin hyöty 15-25kg?, mitä itse voimanostajia tiedän niin minimi hyöty on ollut tuo 25kg(110>>>paidalla kisoissa 135"treeneissä 140kg heittämällä", kyseessä yli 60v mies, tää siis pienin hyöty minkä itse tiedän), tosiaan tapaus kohtaista, mutta tuo sun mainitsemas esimerkki on selkee vähemmistö, liekö jopa ensimmäisiä paita kokeiluja, että turha sitä kakkaa on jauhaa.

Mike sanoi:
Kun nyt jo maailmalla penkataan yli 400kg, siis neljäsataavitunkiloa, niin tommoinen klopin ottama paskatulos alta 200 ei ole tulos eikä mikään, tuon pitäisi nykyisillä varusteilla lykätä 300kg.

Mikelle: kuhan nyt ite nostasit sen 181 enne ku rupeet asiantuntijaks :lol2: :david:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom