15wee treenaus ja lisäravinteet?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo elikkä mä oon kuukauden päästä 16 vuotta täyttävä poika ja aattelin alottaa treenaamisen... Kelailin vaan että kuinka paljon tässä iässä saa treenata kun kuulemma noin 8 senttiä olisi tulossa vielä pituutta lisää? :P
Entä nämä massanlisääjä lisäravinteet, kannattaako mun semmosia tilata? Ylipäätänsä toimiiko noi tollaset vai tuleeko nistä lihaksen lisäksi paljon läskiä?

Aattelin jompaa kumpaa näistä: Mainoslinkit on kiellettyjä.com
tai
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=55&products_id=425

Kokemuksia näistä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei mainoksia kauppoihin.. mikee...

Et tarvii noita vielä, ruoka riittää hyvin. itse olen treenannut 14vuotiaasta.
Ja lisäravinteita aloin käyttää 2 vuoden treenin jälkeen....

Ja jos massaa tavoittelee niin flädääkin tulee varmasti. jos paino ei nouse niin ei voi tulla lihastakaan..

Taidan olla epäsikiö, sillä sain puntilla painoni nousemaan 65-> 81kg ilman nimellistä läskiä. Toki kasvukausi teki oman työnsä, mutta lihaksikkuuden ero on aika merkittävä verrattuna aloittamisaikaa nykyiseen.

Joten monipuolista treeniä ja runsasproteiinista ravintoa mukaan, niin siitä se lähtee. Ja lepoa treenipäivän päätteksi tarpeeksi, unen määrä on tärkeä. Lisäravinteet eivät ole välttämättömiä heti aloittaessasi. Minusta olisi järkevintä, että kehittelet itsellesti koko kropan läpikäyvän ja toimivan treeniohjelman ensin ja opettelet liikkeiden tekniikat. Samalla lihaksistosi alkaa tottua rasitukseen ja palautuminen paranee. Sitten voit alkaa investoimaan esim. heraan, joka parantaa treenin tehoa toki huomattavasti.

Eipä ole nuo lisäravinteet mitenkään välttämättömiä, mutta ei niistä haittaakaan ole. Ei niillä kovin helpolla läskiä tule, varsinkaan jos lisäravinteita käyttää lähinnä palkkarissa.

eiköhän noista lisäravinteista tule aivan samalailla läskiä kuten muustakin ruuasta, kalorit ratkasee. suosittelen lukeeman FAQ osiota läpi siellä taidettu näitä juttuja käydä 100200 kertaa läpi.

Kuuluuko tota mass-kakkosta käyttää joka ikinen päivä vaikkei treenaiskaan vai pelkästään treenipäivinä? Mun harjotus ohjelmaan kuuluu katsos viikossa vain 3 treenipäivää...

Kuuluuko tota mass-kakkosta käyttää joka ikinen päivä vaikkei treenaiskaan vai pelkästään treenipäivinä? Mun harjotus ohjelmaan kuuluu katsos viikossa vain 3 treenipäivää...

joka päivähän sitä vedellään muuta yleesä se otetaa silloi jos ei oo aikaa syödä ruokaa nii nopee hera hörpsy

Originally Posted by Hypnotic90
Onko huono idea sotkea fastin muscle+:ssaa ja mass-kakkosta samaan ja vetää treenin jälkeen?

miksi ihmeessä sekoittaa niitä toisiinsa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
FREAKZILLA sanoi:
:offtopic: En nyt neuvo mut ite vetelen aina lärviin tota American Pro Slow protskua ja suklaan makuinen:kuola:
Mikäs pointi tuossa oli? Noh tietenkin mainostit yhtä parasta välipala protskuu.:D

Miksei muka kannattaisi käyttää palkkaria? Toki kannattaa ensin hieman tutustua laitteisiin yms liikkeisiin ja sitten, kun alottaa kunnon treenit niin palkkari mukaan. Ja varmaankin halvin yhdistelmä tulis jostain halpishera ja halpismalto - combosta ja jos haluaa sitten ottaa vaikka välipalaa suoraan pussista, niin tuo setti on siinä mielessä hyvä, että ei tuu sitä valmiin sekotuksen hiilaria mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom