15v + säbä + sali = ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuten topicista näkee, olen 15 vuotias salibandyn pelaaja ja pitäisi tuota lihasta ja kokoa saada. Asun Vantaalla.

Olen hoikka, geeniperimän takia (kai?) ja pitäisi kokoa saada lisää. Pituutta löytyy melkein 180cm mutta painoa vaivaiset 55 kiloa. Treenit ovat kolmesti viikossa + turnaukset, pelit.

Mitä salia suosittelisitte ja miksi? KK- tai kertamaksu ei saisi olla kovin kallis.. Ja kun sali löytyy, mitä siellä teen? Neuvooko porukat siellä mitä tehdä vai teenkö itse teidän ohjeillani oman treeniohjelmani.

Olisin hyvin kiitollinen jos edes joku vastaisi :)

pitää varmaan laittaa tähän näppäimistöön joku pikamakro josta saa näihin juttuihin vastattua aina näin:

aloittelijoiden osiolla on "tärkeä" -merkittyjä ketjuja siinä alussa. niistä löytyy aloittelijalle miltei kaikki perustiedot saliharjoittelusta, ravinnosta ja palautumisesta. kannattaa ihan aluksi käydä ne ajatuksella läpi. kukaan ei punttisalilla tai internetissä ala sulle väsäämään tyhjästä kokonaista ohjelmaa pelkästä hyvästä tahdostaan.

kuten sanottua, tutustu noihin tärkeäksi merkittyihin ketjuihin. niillä tiedoilla pääsee jo varsin pitkälle.

Kuinka monta näitä olen muovipallon perässä juokseva poika ketjuja tarttee?

Aloittelijoiden osiolla on paljon helppolukuista ja ymmärrettävää asiaa. Jos niistä jutuista ei mitään ymmärrä, ehkä kannattaa sitten vaan keskittyä siihen salipändiin.

jos et ymmärrä jotakin niin kokeile käyttää hakua. hyvin todennäköisesti monet muutkin ihmiset ovat miettieneet ja kysyneet samoja asioita kuin sinäkin ja niihin todennäköisesti on jo vastattu.

jos ei haulla löydy niin kysy esim "aloittelijoiden peruskysymyksiä" ketjusta. ja jos ei vieläkään tule vastausta niin sitten omaan ketjuun.

suosittelen tutustumaan myös http://www.raneweb.net/ sivustoon. löytyy kanssa kattavat perustiedot punttisaliharjoittelusta ja ravinnosta. itse ammensin aloittelijana suurimman osan tiedoistani juuri tuolta.

Hmm.. Eiköhän sillä ole pikkasen eroa, asutko länsimäessä vai linnaisissa. Vantaa on katsos melkoisen iso mesta. Mutta voisin nyt vaikka mainita hyvän diilin, eli 5kk/90€ Myyrmäen urheilutalolla. Ei mikään kummonen mesta mutta hyvän perusreenin saa vedettyy. Luulisin että esim tiksin urheilutalollakin saa vedettyä halvat treenit.
Niin, syö paljon, treenaa fiksusti ja lepää tarpeeks ja hyvä tulee.

Hmm.. Eiköhän sillä ole pikkasen eroa, asutko länsimäessä vai linnaisissa. Vantaa on katsos melkoisen iso mesta. Mutta voisin nyt vaikka mainita hyvän diilin, eli 5kk/90€ Myyrmäen urheilutalolla. Ei mikään kummonen mesta mutta hyvän perusreenin saa vedettyy. Luulisin että esim tiksin urheilutalollakin saa vedettyä halvat treenit.
Niin, syö paljon, treenaa fiksusti ja lepää tarpeeks ja hyvä tulee.
Offtopic, koubi mitä tossa sun sigussa oikeen yritetään sanoa? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom