15v ohjauksen tarpeessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja p3k3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pientä blogia tähän topiciin. Vieläkin on motivaatio todella hyvä ja tänään oli pienimuotoinen cheatti päivä, ~30g karkkia ja jäätelö. Ei menny kuitenkaan ihan mässäilyks jääkiekkoa katellessa.

njoo, tässä iässä (15) ei pahemmin haittaa jos karkkia ja jäätelöä syö .. Voit periaatteessa vetää naamariin ihan mitä tahansa, kunhan saat ne päivän tarvitsemat ravintoaineet.. Kun ei vielä sitä ylimäärästä yleensä 15 vuotiaana vielä tule kun on aineenvaihdunta vielä siinä kunnossa .. :)

Ompa muuten helppoa vetää leukoja kun on oikean levyinen ote :D Nyt menee helposti ~5 irroittamatta käsiä tangosta. Kohta 1kk treenikuva tulossa :D edistys on ihme kyllä ollut jopa itse nähtävissä!

Niin ja pidän tavoitteena 7 kertaa viikossa ja olen tyytyväinen/mielestäni jos 5 tai 6 kertaa viikossa toteutuu, niin se on jo hyvä.

Noniin, kuukausi tuli täyteen viime kuvasta (noin 5 viikkoa treenien alusta). Totuuden hetki, mitä mieltä olette, onko parantunut vaiko kenties huonontunut? :O

1252008r.jpg
1262008.jpg

Nojoo, kuukauden treenissä ei ehkä kauheesti viel näy ^^

Käsissä näkyy kyl mun mielestä aika paljon tulosta, harmi ku en ottanu ennen treeniä kuvaa.

1262008_kasi.jpg

Onhan tuo aika siima foorumin muitten käyttäjien otoksiin, mutta sanottakoon että ennen harjoittelua ei hauiksessa nähnyt yhtään tuota kumpua ja käsivarressa ei juovia yhtään. Myöskin verisuonia on tullu paljon lisää.

Mun mielestä aika paljon tulosta kuitenki yheks kuukaudeks :D Aatelkaa ku treenaan vuoden ni millanen on ens kesänä :O

No siis, imo ei sitä voi sanoa milloin tulokset näkuu parhaiten. Se vain on faktaa että oikein toteutetulla treenillä alottelijat saavat tulosta muutamassa kuukaudessa.

Ompa muuten helppoa vetää leukoja kun on oikean levyinen ote :D Nyt menee helposti ~5 irroittamatta käsiä tangosta. Kohta 1kk treenikuva tulossa :D edistys on ihme kyllä ollut jopa itse nähtävissä!

Niin ja pidän tavoitteena 7 kertaa viikossa ja olen tyytyväinen/mielestäni jos 5 tai 6 kertaa viikossa toteutuu, niin se on jo hyvä.

Et kai puhu tässä nyt treenipäivien määrästä?:wtf:

Et kai puhu tässä nyt treenipäivien määrästä?:wtf:
Puhun toki, nyt on vakiintunu toi 5 kertaa per viikko, ku välillä pitää mennä nukkuu ajoissa ku pitää ehtii kesätöihin ja välillä osuu esim saunavuoro just töitten jälkeen päällekkäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Puhun toki, nyt on vakiintunu toi 5 kertaa per viikko, ku välillä pitää mennä nukkuu ajoissa ku pitää ehtii kesätöihin ja välillä osuu esim saunavuoro just töitten jälkeen päällekkäin.

En nyt lukenut koko ketjua mutta kannattaisi nyt treenata jollain järkevällä ohjelmalla eikä sitten tehdä niitä leukoja lepopäivinä, koska sillon ne vähät lihat palautuu ja KASVAA! Jotain muuta liikuntaa voi jonkun verran harrastaa mutta ei sitäkään naama irvessä, koska muuten ei paikat palaudu

En nyt lukenut koko ketjua mutta kannattaisi nyt treenata jollain järkevällä ohjelmalla eikä sitten tehdä niitä leukoja lepopäivinä, koska sillon ne vähät lihat palautuu ja KASVAA! Jotain muuta liikuntaa voi jonkun verran harrastaa mutta ei sitäkään naama irvessä, koska muuten ei paikat palaudu
Harrastan yhtenä treenipäivänä viikossa esim tennistä ja onhan tossa 2 lepopäivää? Mun hyvä kaveri tekee joka päivä isoilla painoilla paljon sarjoja ja se on tosi hyvässä kunnossa :O Käy salilla ja tekee illalla kotonaki viel jonki verran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom