Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ompa muuten helppoa vetää leukoja kun on oikean levyinen ote :D Nyt menee helposti ~5 irroittamatta käsiä tangosta. Kohta 1kk treenikuva tulossa :D edistys on ihme kyllä ollut jopa itse nähtävissä!
Niin ja pidän tavoitteena 7 kertaa viikossa ja olen tyytyväinen/mielestäni jos 5 tai 6 kertaa viikossa toteutuu, niin se on jo hyvä.
Puhun toki, nyt on vakiintunu toi 5 kertaa per viikko, ku välillä pitää mennä nukkuu ajoissa ku pitää ehtii kesätöihin ja välillä osuu esim saunavuoro just töitten jälkeen päällekkäin.Et kai puhu tässä nyt treenipäivien määrästä?:wtf:
Puhun toki, nyt on vakiintunu toi 5 kertaa per viikko, ku välillä pitää mennä nukkuu ajoissa ku pitää ehtii kesätöihin ja välillä osuu esim saunavuoro just töitten jälkeen päällekkäin.
Harrastan yhtenä treenipäivänä viikossa esim tennistä ja onhan tossa 2 lepopäivää? Mun hyvä kaveri tekee joka päivä isoilla painoilla paljon sarjoja ja se on tosi hyvässä kunnossa :O Käy salilla ja tekee illalla kotonaki viel jonki verran.En nyt lukenut koko ketjua mutta kannattaisi nyt treenata jollain järkevällä ohjelmalla eikä sitten tehdä niitä leukoja lepopäivinä, koska sillon ne vähät lihat palautuu ja KASVAA! Jotain muuta liikuntaa voi jonkun verran harrastaa mutta ei sitäkään naama irvessä, koska muuten ei paikat palaudu
tota tahtia vetäny noin vuoden, joka päivä vatsoja ennen tota vetäny noin 2 vuottano hän onkin harrastanut kauemmin kuin 1kk?