15v & dieetti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eli veljeni on 15 vuotias, ja painaa 62kg ja on 173-175cm pitkä, hänellä on selluliittia / rasvaa mahan kohdalla ja reisissä ja hän haluaisi dietoida ne pois, mutta terveystarkastuksessa kasvykäyrät näyttivät että hänestä olisi tulossa 180cm tai ylikin, ja nyt hän miettii, että kannattaisiko dietoida nyt(joka ilmeisesti haittaa kasvamista jonkinverran) vai odottaa vielä vuosi tai pari ja nähdä kasvaako sen 6-10cm lisää. mitä mieltä te olette, eli kannattaako niin nuorena aloittaa diettiä, vai odottaa vuosi kaksi.?

Selluliittia? Eikös sitä ole vanhoilla naisilla mielummin:)

Suht normaali poika veljes kuitenkin on. Noh, musta ennustettiin 187 senttistä, mutta kummasti olen sen 179cm vieläkin. Josko sitä vielä:rolleyes:

Liikunta tekee jo hyvää niille turhille läskeille. Karsii niitä turhia sokereita ja rasvaruokia jne jos ne maistuu turhankin paljon.

:offtopic:
En tajua sitä, kun vähän väliä tänne tulee tyyppejä kyselemään, että vaikuttaako puntti yms pituuskasvuun, kun on nyt 180cm ja luvattu esim 182cm, niin mikä siinä pituudessa sitten niin kiehtoo? Eiks se ole ihan sama onko 175 vai 180cm? Voi johtua siitä, että ite olen 173cm, mutten siihen oo koskaan mitään erityisempää huomiota kiinnittänyt, mutta joillekkin se tuntuu olevan este kaikille. :offtopic:

Eikös tuo ole aika normaali paino-pituussuhde?
Jos ylimäärästä kuitenkin löytyy, niin olisikohan vaan reipas liikunta paras vaihtoehto ;) .
Ainakin itse tekisin niin, ennemmin kuin alkaisin diettailemaan.

Timias, kyllä kuitenkin 170 ja 185 cm:llä on jo eroa. On minusta miehekkäämpää tietysti olla pitempi. Suomessa on miesten keskimääräinen pituus noussut eli pitemmän päälle alat olla kohta aika pätkä, jos olet aikuisena alle 170 cm. Eihän tuosta tarvitse kenkään itselle ongelmaa tehdä.

"Dietoida" :lol2: Aivan uus termi keksitty. Itse olen onnistunut dietoimaan jo sen verran rasvaa että alkaa alustavasti vatsalihasten hahmoa utuisena kuvana näkyilemään peilissä.

Mut joo, liikuntaa vaan kehiin niin eiköhän nuo läskit karise pois. Kiekkoa, futista, korista, punttia, uintia yms.

Tuskimpa tuossa iässä kannattaa hirveästi kantaa huolta jostain "selluliitista". Ku ei tuota ylipainoakaan näy olevan. Taitaa olla selluliitit lähinnä katsojan silmissä.. Auttaa tietenkin jos vaikka sais hieman lihasta alle niin ei samat läskit ja nahkat roiku niin pahasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
liikuntaa ja kaikki shittikalorit(=limut suklaa karkit yms) pois, kalorit johoki 2500-2800 ni se läski lähtee vähitellen :) vaikka pari lenkkiä viikossakin on liikuntaa, ei tarvi joka päivä puntille lähteä

ei kannata alkaa dietille.. kasvu ikäsellä elimistö kerää ennen sitä ''kasvupyrähdystä'' rasvaa kehoon ja sitte ku alkaa kasvaa niin samalla ne läskit lähtee pois.. vaikka itekkää en oo ku 16 mutta mulla pari vuotta sitte tuli läskiä ja sitte aloin vaan treenaan kovasti ja söin normaalisti ja nukuin tarpeeksi tietty:) niin pituutta tuli ja läskit lähti samalla ajan myötä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom