Ensi viikolla, luultavasti ma 30.5 tarkoitus alkaa käymään salilla 3x viikossa. Nyt olen 5 päivän verran polkenut aamuisin 30min kuntopyörää. Nyt sitten pitäisi toi ruokapuoli saada vielä kuntoon. Syön nykyään vähän mitä sattuu, kun en tiedä mitä olisi hyvä syödä. Eli jos joku voisi ihan kädestä pitäen kertoa mitä kannattaisi aamupalaksi, välipalaksi, päivälliseksi ja vaikka iltapalaksi vielä syödä niin olisi hyvä juttu
Eikö toi 1500 kcal ruokavalio ole "ihanteellinen" laihdutukseen? Tai tälläistä olen jostain lukenut. Miten tälläinen ruokavalio vaikuttaa voimiin punttiksella? Jaksaako siellä käydä 3x viikossa? Jos tulee mieleen muuta mitä pitäisi muistaa laihiksella, kertokaa ihmeessä.
Edittiä vielä, nyt on paino 96kg luokkaa kun se joulun tienoilla oli 103kg. Tavoite on jossain 75-80kg luokassa.
Eikö toi 1500 kcal ruokavalio ole "ihanteellinen" laihdutukseen? Tai tälläistä olen jostain lukenut. Miten tälläinen ruokavalio vaikuttaa voimiin punttiksella? Jaksaako siellä käydä 3x viikossa? Jos tulee mieleen muuta mitä pitäisi muistaa laihiksella, kertokaa ihmeessä.
Edittiä vielä, nyt on paino 96kg luokkaa kun se joulun tienoilla oli 103kg. Tavoite on jossain 75-80kg luokassa.