Joo siis kannattaa ottaa kotonakin (ja salilla) kokonaisvaltainen treeni elikkä kaikkea pitää treenata, ei sinne mennä tekemään pelkkiä käsiä. Täälläkin on varmaan semmosia tyyppejä jotka on treenaillu just käsiä/yläkroppaa ja jättäny olkapäät tai selän, jalat ainakin treenaamatta ja tajunnu myöhemmin että ei vittu joutuu paikkaileen niitä kuukausia ellei vuosia. Suosittelen että jaottelet päivät kolmeen. Selkä, jalat, rinta (kädet selkä- tai rintatreenissä). Ja vatsat ihan miten tykkää mutta ei pidä niitäkään unohtaa. Joo ja tosiaan joo moni väittää että kotona ei saa tehtyä monipuolista/tehokasta treeniä niin oon aivan erimieltä! Jos hiukankin omaa maalaisjärkeä ja lukee tätä foorumia tai on kattonu isukkinsa treenejä joskus ja tajuaa miten lihaksia huolletaan kuormitetaan ja on sisukas niin saa aivan varmasti helvetin hyvät pohjat. Tasot kun kehittyy niin kasvaa myös tietämys ja kotona keksii uusia tapoja hyödyntää ympäristöä yms.
Penkkiä ei voi tehdä mutta enemmän harmittaa kun ei voi kyykätä kunnolla eikä maastavetää ku kässäreillä joka on tupakoitsijalle yhtä helvettiä 1-2x50.
Mä otan pojan tai emännän hartioille ja kyykkään sillon ku ei oo päässy salille.
Joskus laitan ammeen (60L en tiedä mikä vauva-amme??) ja teen punnerruksia puolilta toiselle hyppien siis sen yli vaikee selittää.
Ja osta kunnon käsipainot, ei vinyylisiä vaan 2x10kg rautaset kierrelukoilla. Lue Tokmannin, Prisman tai sittarin mainoksia niin saatat saada 30e, ehkä 40e ja ku sulla on niitä lisäkiekkoja niin tulee tarpeeseen. Vinyyliset kiekot on niin isoja et ne rajoittaa liikerataa ja osuu joka paikkaan esim kylkiin polviin yms. Ainoo plussa niissä on että ranskalaisessa punnerruksessa maaten saa paremman otteen.
Steam monitoimiovirekki - Prisma verkkopalvelu mulla on karhun tommonen rekki.
oon tehny ojentatreenin ku ei oo salille päässyt niin ton 150 dippi taulukon mukaan ja sit heti perään tolla rekillä kapeella otteella 100 push uppia omien voimien mukaan sit 1min tauko ja seuraava (tsekkaa noi niin ymmärrät)
one fifty dips - week 1 one hundred push ups - week 3
Ostin tämmösen talven masennuskautena ku ei jaksanu salille lähtee
http://www.****************/5/fi/artiklar/tnt-cable-system makso jonku reilu 20e tarjouksessa, käyttäny sitä "taljana" ku sen laittaa oven yläosaan niin sillä saa lisää tuntumaa ku tekee superina kulmasoudun kans sit sillä saa latseille tehtyä ehkä parasta reeniä (siis tällä narulla
) ku menee polvilleen maahan ja tekee leveellä otteella sellasta "Allahin palvontaliikettä" mut liikerata jää hiukan vajaaks, pitäs mennä jonku korokkeen päälle :D ja sit leukoja niin hyvän treenin saa.
Week 1 | The Twenty Pullups Challenge
Ja saa tolla tuntumaa rintaanki ku tekee flyesejä, itsellä on vatsalihaspenkki jota en käytä lonkankoukistajavitutuksen takia mutta siitä saa hyvän vinopenkin rintareeniin ja oon tehny superina sitä ton ovirekin kans silleen että laitan jalat rappuselle (toiselle) ja leveellä otteella punnerrusta lisäpainoilla tai ilman, sitte voi käyttää tota vitun narulenkkiä vielä niihi "flyesseihin". ja sitten noihin kahvoihin voi laittaa vaikka jonku pikku pyyhkeen nii saa tehtya ojentajia ja facepullia.
Jaaha tais tulla selitettya taas hiukan, tuli ehkä otettua liikaa rapulatroppia xD
Edit. jaaha tuli näköjään mainostettua, no naru on siis TNT cable system googlella löytyy tai sit vaan laittaa sen taikasanan tohon linkkiin tähtien tilalle ;)