Joopa joo no pitemmittä puheitta asiaan eli olen nyt 14 vuotias nuori mies ja olen jo tässä 2 vuotta punnerrellut ja vetänyt leukoja ja muuta sellaisia liikkeitä, mutta nyt haluaisin aloittaa tämän harrastuksen vakavammin. eli pituutta on nyt 175cm ja painoa 66kg ja terkka ennusti pituudekseni 186cm. olen aatellun treenata vielä 15 ikävuoteen asti kotona, ennen kuin suunnistan sitten salille. kotona olen tehnyt näitä: punnerruksia eri otteilla,vatsoja, kyyykkyjä käsipainojen kanssa.selkäliikkeitä,hauiskääntöä käsipainoilla,vipunostoja ja pystypunnerrusta käsipainoilla. elikkä tän hetkisestä vahvuudesta kerron sen että penkistä menee 65kg ja kelkasta 140g hauiskääntö 30kg ja leukoja saan 10. eli treenauksesta vinkkejä kotonatreenaamiseen ja vielä asia joka on aivan auki RAVINTO tiedän että syöminen on bodauksessä vähintään yhtä tärkeää kuin treeni mutta en tiedä muuta kuin että pitää syödä paljon proteiineja joten neuvokaaa minua näissä asioissa!. kysyn sitten salitreenit erikseen kun alan käymään salilla eli kiitos jo etukäteen