Mitäs neuvoja karjut antas mulle. Oon suunnillee saman kokonen ku Zadez (175cm 62,5kg) ikää parin päivän päästä 15wee. Pena n.70kg, Kyykky 80kg (ei oo uskaltanu laittaa enempää) ja MaVe 110kg. Oon nyt suunnillee kuukauden käyny salilla 2 kertaa viikossa (ti ja to). Tekniikoita olen kysellyt netin välityksellä "konkareilta" ja paikan päällä jumppamaikka niitä vähän katsellut. Ongelmia: Oikean käden kyynärpää lähes koko ajan sökönä, johtuu varmaan pesis harrastuksesta, koppari kun olen pitää heittää nii kamalan kovaa ja pitkälle
, selkäni on suhteessa jalkoihin pitkä ja jotenkin tuntuu että se olisi heikko, olisi kiva jos kertoisitte hyviä selkää vahvistavia liikkeitä. Pituuskasvu loppui varmaan jo tähän sillä isän ohi mentiin pari kuukautta sitten. Kesälomalla olis tarkotus käydä 3 kertaa salilla viikossa ja muut päivät kuluvat pesistä pelaillen. Jos gurut nyt kertoisitte olka,ojentaja,selkä ja vinojen vatsalihasten liikkeitä joista olisi hyötyä niin olisin kiitollinen. Tuolla oli jo tosiaan puhetta jo noista nivelistä onko mitään keinoa jolla ne sais kestämään ?
Ja laitetaan sitten tänne vielä tällänen kysymys että paljonko mutkatanko painaa :D Kavereide kanssa ollaan sitä kovasti mietitty.
Kiitän.