Mitäh ei dietti katso ikää! Itsekin olin 14, kun aloitin brutaalisen dietin ja kalorit olivat minimissään tuolla 500-700 ja maxsimissaan 1300 ja viellä noilla kaloreilla kasvoin jonkin verran! Niin ja kaikki karkit jätin pois, viimeksi karkkia taisin syödä syntymäpäivän kunniaksi eli 2.1.05 eli aika pitkäaika sitten ja toista kertaa en edes syntymäpäivänä syö karkkia korkeintaan keitän riisipuuron sen kunniaksi. Niin ja joulukin tulee pitääkö uhrautua ruokavaliosta jeesuksen takia oman pelastajani, noh ehkä katsellaan nytten miten jaksan silloin, mutta luulen, että joulu menee, kun maistelen uusi lisäravinteita!
Muuten vielä tuosta karkista ja muista "roska ruuista". Minusta nykyään nuoret eivät syö mitään muuta kun karkkia ja noita shipsejä, tulevaisuus näyttää läskiltä.. :(
Sitten yleensäkin koulussa jos minulle tarjotaan karkkia niin en missään nimessä ota ja jos otan niin annan sen jollekin toiselle se on joskus mukavaa puuhaa, kun kaverit haluavat, että lankeen niin en lankeakaan moiseen SYNTIIIN!!!