13-vuotiaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tantsu
  • Aloitettu Aloitettu
Mä väittäisin että toi on paskaa... En usko että kukaan 13v nostaa 100kg penkistä... Täyttä paskaa... 70-80kg on siinä että se meenee vielä koska itse nostan siltä väliltä:D mutta 100kg on ihan vaan jotain pikkupoikien legendaa...

Pikkupoikahan se oli mutta ei silti legendaa niinku nevahuudi heitti linkkiä tohon. Sitä hatullista sitten odotellessa. :whip:

No varmasti on 100 kiloa mahdollista,mutta veikkaanpa,että aika moni 13 v 100 kg:n penkkaaja on just joku serkun ex miehen kaverin entinen luokkakaveri.Mutta ne ketkä tohon oikeesti pystyy niin :worship:Siinä on jo hyvät pohjat voimailu-uralle

En kummiskaa usko ennenku nään omin silmin :D

En jaksa kiistellä sun kanssa eikä varmaan kukaan muukaan, koska emme usko sun olemassaoloon ennenkuin näemme sut. Et ole olemassa.

onhan se 13-vuotias vielä vaikka täyttäisi viikon päästä 14 ja nostaa sen 100kg :D Eli periaatteessa 13 mutta oikeastaan jo 14! No ei mutta kovia on tulokset...

En kummiskaa usko ennenku nään omin silmin
Ei tässä uskon kanssa ole mitään tekemistä. Penkin ME mies kuitenkin kyseessä.

normal_Voimailu36.jpg

"ensimmäinen penkkipunnerruskilpailu 13-vuotiaana. Tulos oli 95 kiloa, mutta jo seuraavassa kilpailussa nousi 110 kiloa 75 kiloisiin ja ikää edelleen 13 vuotta."

Thompzon: Siinä lukee, että melkein mahoton. En väitä etteikö se olis mahollista, mutta sellaset on kyllä tosi harvassa. Tosi vaikee uskoo, että joku 13 v. penais 75kg. En oo vielä yhtään 13-v. jannua nähny, joka ois penannu yli 50kg. Ja toiki on jo harvinaista.
13-v tuloksia muistaa aika hyvin ku just silloin aloin reenaileen. Ite 13v noin 6kk reenailulla 72,5 penkistä, ei tietty pysäytystä, mut ei runkkuakaan. Yks ei-puntannut suht atleettinen kaveri otti sen 60 saman ikäsenä.

Itte en ihmettele yhtään jos joku 13v ottaa sen 100 kiloa. Omallakin luokalla oli tuolloin jannu joka samalla reenimäärällä kuin minä olin liikenteessä ois penkannu varmaan lähelle hunttia. Toisilla toi murrosikä vaan pukkaa vähä aiemmin päälle.

tietysti kun minun ikäisistäni (13)-vuotiaista puhutaan niin moni kavereistani tekee vain pelkkiä käsiä, että saisi penkki tuloksen nousemaan (ja vatsoja)

tietysti kun minun ikäisistäni (13)-vuotiaista puhutaan niin moni kavereistani tekee vain pelkkiä käsiä, että saisi penkki tuloksen nousemaan (ja vatsoja)
samanlaisia sankareita löytyy vanhemmistakin todella paljon :david: viikossa hinkataan 5x penkkiä, ja samalla vähän haukkareita ja ojentajia. Reenin päätteeks hinkataan vatsalihaksia 2x300kpl:arvi:

Sori Bodari_ ei oo tullu tätä threadia paljoo selailtua, mut joo, siimahäntä olen, paino ei nouse vaikka syön omasta mielestä plus kaloreilla. :eek:

Pituus: 176
Paino: aamupaino 65-66.

Sori Bodari_ ei oo tullu tätä threadia paljoo selailtua, mut joo, siimahäntä olen, paino ei nouse vaikka syön omasta mielestä plus kaloreilla. :eek:

Pituus: 176
Paino: aamupaino 65-66.

Työnnät rahkoihin, puuroon ja sen sellasiin kylmäpuristettua rypsiöljyä, niin johan alkaa paino nousemaan.

Meidän luokan keskiarvo penkissä (niiden osalta jotka tietää maksiminsa ) on 46.5kg. Ja ikä kaikilla 13. Ja itse olen melkein 10kg keskiarvoa vahvempi 2kk treenanneena. :D Penkki saattaa miulla olla yli 80kg kun täytän 14v. Noista sen verran, että tuohon keskiarvoon tuli siis yks joka nostaa 30kg joka ei treenaa, yks joka on vuoden treenannu pelkkiä ojentajia ja hauiksia ja käden ympärys 20cm nostaa 40kg, eräs joka ei treenaa, mutta käy välillä salilla pelleilemässä ja pilaamassa toisten treenit nostaa 45-47,5kg päivästä riippuen, minä 55kg 2kk salilla treenanneena, ja kaverini joka ei treenaa mutta testaa 2-5 kertaa viikossa maksiminsa nostaa 62,5kg. Jaettuna viidellä on 46,5kg. Toivottavasti saitte selvää :david:

Originally Posted By mikasa90

Työnnät rahkoihin, puuroon ja sen sellasiin kylmäpuristettua rypsiöljyä, niin johan alkaa paino nousemaan.

Rahkaa syön jonkin verran, mut rypsäriä en oo syöny, joten paljos sitä pitäs laittaa esim. aamupuuroon 2-3rlk hyvä?

Elä laita aamupuuroon rypsäriä, aamulla hiilareita ja protskuja. Sitten kun mennään iltaan päin niin sitten sitä öljyä, tai tämä on ainakin se "suositus".

Back
Ylös Bottom