Tähän en ainakaan usko :D65kg x 20 muistaakseni, maksimia en kokeillu kun ei ollu enempää painoja:D
Eli... antaa olla :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän en ainakaan usko :D65kg x 20 muistaakseni, maksimia en kokeillu kun ei ollu enempää painoja:D
Hattua alle vaan. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1542651&postcount=791En usko että kukaan 13v nostaa 100kg penkistä... Täyttä paskaa...
Mä väittäisin että toi on paskaa... En usko että kukaan 13v nostaa 100kg penkistä... Täyttä paskaa... 70-80kg on siinä että se meenee vielä koska itse nostan siltä väliltä:D mutta 100kg on ihan vaan jotain pikkupoikien legendaa...
En kummiskaa usko ennenku nään omin silmin :D
En kummiskaa usko ennenku nään omin silmin :D
Ei tässä uskon kanssa ole mitään tekemistä. Penkin ME mies kuitenkin kyseessä.En kummiskaa usko ennenku nään omin silmin
13-v tuloksia muistaa aika hyvin ku just silloin aloin reenaileen. Ite 13v noin 6kk reenailulla 72,5 penkistä, ei tietty pysäytystä, mut ei runkkuakaan. Yks ei-puntannut suht atleettinen kaveri otti sen 60 saman ikäsenä.Thompzon: Siinä lukee, että melkein mahoton. En väitä etteikö se olis mahollista, mutta sellaset on kyllä tosi harvassa. Tosi vaikee uskoo, että joku 13 v. penais 75kg. En oo vielä yhtään 13-v. jannua nähny, joka ois penannu yli 50kg. Ja toiki on jo harvinaista.
Kyllä aika vahva luokka on ollu joo:D Mut joo kovia jannuja saa olla jos tohon pystyy ton ikäsenä;)Tainnu olla maailman vahvin 7-8 luokka kyseessä.
samanlaisia sankareita löytyy vanhemmistakin todella paljontietysti kun minun ikäisistäni (13)-vuotiaista puhutaan niin moni kavereistani tekee vain pelkkiä käsiä, että saisi penkki tuloksen nousemaan (ja vatsoja)
viikossa hinkataan 5x penkkiä, ja samalla vähän haukkareita ja ojentajia. Reenin päätteeks hinkataan vatsalihaksia 2x300kpl:arvi:samanlaisia sankareita löytyy vanhemmistakin todella paljonviikossa hinkataan 5x penkkiä, ja samalla vähän haukkareita ja ojentajia. Reenin päätteeks hinkataan vatsalihaksia 2x300kpl:arvi:
Sori Bodari_ ei oo tullu tätä threadia paljoo selailtua, mut joo, siimahäntä olen, paino ei nouse vaikka syön omasta mielestä plus kaloreilla.
Pituus: 176
Paino: aamupaino 65-66.

Originally Posted By mikasa90
Työnnät rahkoihin, puuroon ja sen sellasiin kylmäpuristettua rypsiöljyä, niin johan alkaa paino nousemaan.