13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tänään otin rinnallevedossa 70kg. Yllätyin hieman, koska en tätä liikettä ole yhtään harjotellut ja tekniikkakin aivan perseestä. Millaset suhteet teillä on vaikka rinnallevedon ja penkin ykkösissä?

Ei liitykkään, mutta mietin vain koska penkin maximi on vain 15 kg isompi kuin rinnalleveto. Ja penkkiä on kuitenki treenattu koko saliura, mutta rinnallevetoa varmaan 2 kertaa. Mihinkäs vois rinnallevetoa laittaa 4-jakoisessa? Jako on 1rinta, hauis 2 jalat 3 olat, ojentaja 4 selkä

Ei liitykkään, mutta mietin vain koska penkin maximi on vain 15 kg isompi kuin rinnalleveto. Ja penkkiä on kuitenki treenattu koko saliura, mutta rinnallevetoa varmaan 2 kertaa. Mihinkäs vois rinnallevetoa laittaa 4-jakoisessa? Jako on 1rinta, hauis 2 jalat 3 olat, ojentaja 4 selkä
Jalka tai selkäreenin voi sijoittaa. Joku voi korjata jos oon väärässä

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikä 15 (15d vaille 16)
Pituus 176cm
Paino nyt dietin alus joku 72. Kävi paskalla "bulkilla" 76:ssa. Oli onneks lähtö se ruhtinaalliset 59kg

Pena: Max. ei tietookaa 82kgx5 vedin joskus oikeesti vahingos ku luulin 30:sii 25:ksi ku niis ei lukenu
Mave: 125kgx5 otin joskus nyk. varmaa iha paska ku polvien takii oli tähän asti taukoa kunnon jalkaliikkeistä.
Kyykky 135kgx5 sama ku maves
leuat omalla painolla: joskus vedin 15
leuat: 10kg+bwx6 varmaa huonoin liike mulla
pystypunnerrus: 55kgx5
rive: 70kgx5
ksppena:26kgx8
SJMV: 100kgx8
hapa tangol: 35kgx6
ranskis: 37,5kgx8

toi vstaote on kyl kone.

No tulipas huolimattomasti kirjotettua :D
Niin penkissähän tommoset kilot (90kg) nousee, ja kokoajan tuloksia tulee lisää kovilla treeneillä ;)
Painoa n. 80kg ja treeniä takana 7kk ja kokoajan tosissaan ohjelman kanssa ja oikeaoppisilla liikeradoilla ja tekniikoilla jne.

Onhan tuo 13-vuotiaalle tosi hyvin mutta painoon nähden ei mitenkään erityisen kova tulos.. Mites muut liikkeet, esim. kyykky, veto ja leuat?

Pituutta 180cm, leukoja en oo tehny ja kokeneemmat saliheput on sanonu ettei mun kannata mavea, mutta on sitä tullu nypättyä 150kg. Prässään yleensä 4-8x220-300kg sarjoja.
Tavotteena syksyks saada pukattua n. 120kg penasta...

Pituutta 180cm, leukoja en oo tehny ja kokeneemmat saliheput on sanonu ettei mun kannata mavea, mutta on sitä tullu nypättyä 150kg. Prässään yleensä 4-8x220-300kg sarjoja.
Tavotteena syksyks saada pukattua n. 120kg penasta...

Oot seiskalla? Perkeleen kovia tuloksia noi on. Tässäkö uusi warrefan94 ? :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom