toivottavasti ette oo samalla salilla tekee tota ku mulla on rintapäivä.
nyt hajos:hyvä:
voi porukoita vähän vituttaa ku jätkät pieksee penkkiä pari tuntia pelkällä tangolla :D
ja ontopic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toivottavasti ette oo samalla salilla tekee tota ku mulla on rintapäivä.
Mikäs liike sitten oli kyseessä ja millasilla painoilla nimittäin liikkessä kun liikkessä on 1300 kertaa 15minuutissa helvetinmoinen tahti se tekee noin puoltoista toistoa sekunnissa ihan normaali tahti sinäänsä mutta 1300 toistoa pelkkää käden nostamista ylös ilman mitään painoja on jo kova suoritusN. 1300 (n. 15min) on toistoenkka (ilman taukoja). Näissä ei ole mitään järkeä, mutta hauska
niitä on kokeilla. Paino oli pieni, hyvin pieni. Ja ei ollut penkki.
Mikäs liike sitten oli kyseessä ja millasilla painoilla nimittäin liikkessä kun liikkessä on 1300 kertaa 15minuutissa helvetinmoinen tahti se tekee noin puoltoista toistoa sekunnissa ihan normaali tahti sinäänsä mutta 1300 toistoa pelkkää käden nostamista ylös ilman mitään painoja on jo kova suoritus
Joku sellanen pakko olla! Tuntuu jo niin tyhmält koko väittämä et en tie mitä ajattelis:wtf:Varmaan vajaa-liikeratainen hauiskääntö, hammastikut kourassa.
Kyllä, täysin samaa mieltä. Ei se hermosto nyt niin herkästi mene vituralleen eikä olkapäät ala vittuilemaan.Hauska ideahan tää on
Joskus itsekkin treenaillu treenin loppuun vipareita ja pyöräytyksiä 3-5kg käsipainoilla hieman vastaavalla hurjastelulla, taisi enimmillään olla tuo määrä 800 toistoa 50 toiston sarjoissa. Voin kertoa että ainakin tällaisella risumiehellä oli koko hartiarenkaan lihaksisto niin sanotusti piipussa aina nuiden hullutteluiden jälkeen. Mutta kun oli aikansa tehnyt nuita maratooni sarjoja, eipä väsynyt kädet ja olkapäätä poksaileessa enää kovin helposti
Suosittelen siis testaileen, ei ne lihakset hetkessä tulehdu eikä se hermosto kyttyrää tykkä jos sille joskus vähän erillaistakin ärsykettä antaa. Voi olla että seuraavina päivinä lihoissa tuntuu että uudenlaista hulluttelua on testailtu, mutta kyllä ne siitä palautuu samalla tavoin kuin muistakin hullutteluista.
Nimenomaan peräkkäin.Toi kaveri vois pärjätä suht hyvin solttupenkki kisoissa =P Eihän toi nyt tietenkään voi olla yhtenä sarjana nostettu. Mutta tuloksesta voi päätellä, että ei se 1000 tunnissa ole läpihuutojuttu edes tangolla.
Jaakon ykkönen on 30kg, epäilisin että hyytyisi 10 toiston jälkeen:lol2:
Nimenomaan peräkkäin.
....Mä teen 12 sarjaa 12 toistolla....
Ööö? Mä teen 12 sarjaa 12 toistolla ja sillon on 30kg.
Paljo teet ite 2v 2kk tauon jälkeen?
Eiks täällä saa olla jos on heikko? Miten sä oot saanu sun voimas? Treenaamalla?
Eli miten ne saadaan? No treenaamalla? AIVAN. Ja en oo penkkirintapelle ja kiloilla ei ooo merkitystä kunhan lihaa tulee.
En minä sitä väitä vaan kyseinen kirja. Eikä tuonne kyllä mitään paskaa pääse, mutta jos todistajat valehtelevat niin...:0:Jokaisen yli 10-vuotiaan pitäis tietää että tua 1438*67kg on silkkaa paskaa.
e. Omistan ittekkin tuan kirjan ja sielä todella väitetään niin, mutta silti.
joka viikko painot nousee ja rinnanympärys kasvaa.¨
Tollasel hosumisel ei varmasti tuu enempää lihaa ku voimaaka.
Kyll sinne guinnessiin nakojaan vaan paasee jos jonkinmoista paskaa!!En minä sitä väitä vaan kyseinen kirja. Eikä tuonne kyllä mitään paskaa pääse, mutta jos todistajat valehtelevat niin...:0:
The most accumulative weight bench pressed in one hour is 305,300 lb (138,480 kg). The record was set by Eamonn Keane (Ireland) at World Gym, Marina del Ray, California, USA on July 22, 2003.Siis miksi sen pitäisi välttämättä mahdotonta olla?
Pitkän osoitteen takana on nykyinen ennätys, jossa kaveri on nostanut tunnissa 1773 toistoa. Onhan nekin siis tietysti "peräkkäin". Tuo sanamuoto suomenkielisessä nyt on sellainen, että jos oikein tahtoo, niin voi lukea sen tarkoittavan yhtä sarjaa.
http://www.guinnessworldrecords.com...ghts/bench_press_most_weight_in_one_hour.aspx