100 punnerrusta, 100 vatsaa 6 viikossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wirtane
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kuten threadin otsikosta näkyy, googlasin kyseiset ohjelmat ja aloin treenata. Tarkotus olis vetää kyseiset lukemat sitten kuuden viikon päästä putkeen. Nyt menossa kolmas viikko, ja ohjelma, jota noudatan, tehoaa hyvin. Armeijaan olen menossa 9.7. ja kunto on hyvässä nousussa. Teen ohjelmaa ma, ke ja pe ja pyrin lenkkeilemään kolme kertaa viikossa. Tämän postasin siksi, että suht nopeasti peruskuntoa haluaville lenkkeily+ nää ohjelmat ovat tehokkaita.

Kiitti hei! Täähän on loistava ja monipuolinen treeni. Tulee hyvin treenattua koko kroppa armeijan koetuksia varten. Itse lisäisin tuohon vielä liikkeen haballe. Jos kotoota löytyy vaikka rautakanki, sillä voi hyvin tehdä hauiskääntöjä esim 4x50 sarjoilla 1-2 kertaa päivässä.

Kuten threadin otsikosta näkyy, googlasin kyseiset ohjelmat ja aloin treenata. Tarkotus olis vetää kyseiset lukemat sitten kuuden viikon päästä putkeen. Nyt menossa kolmas viikko, ja ohjelma, jota noudatan, tehoaa hyvin. Armeijaan olen menossa 9.7. ja kunto on hyvässä nousussa. Teen ohjelmaa ma, ke ja pe ja pyrin lenkkeilemään kolme kertaa viikossa. Tämän postasin siksi, että suht nopeasti peruskuntoa haluaville lenkkeily+ nää ohjelmat ovat tehokkaita.

Jos inttiin menossa ja haluat loistaa kuntotesteissä niin suosittelisin harjoittelemaan/treenaamaan niitä kaikkia osa-alueita. Noiden lisäksi leanveto, "alaselkäliike"(en muista mikä ton nylkytysliikkeen oikea nimi on), vauhditon pituus. Lenkkipäivinä välillä testata tota cooperia jne.

Oleellisinta noissa intin jutuissa esim. esterata on tosiaan että keskikroppa on kunnossa, jaksat ponnistaa kunnolla ja jaksat käsillä hallita omaa painoa eli esim. vetää sitä leukaa. Ja että jaksat juosta.
Ja vinkkinä inttiin. Älä vedä heti täysillä, saat paremmin kuntsareita kun petraat myöhemmin.

Suositut

Back
Ylös Bottom