10 pelätyintä urheilijaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu
mxm sanoi:
Juu, ei tuohon kyl mielellään törmäis.
60_USCBush1Website.jpg

Nooh kylläse siitä laantuu aikanaan tasaseen nfl-massaan,kunhan sen polvet on leikattu pariin kertaa.Itse en kyllä tuolla pelipaikalla viihtyisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eugen sanoi:
Aussifudis kyllä pesee kaukalossa sutivat kanukit ja topatut jennipallistit. Ne Maorit on kyllä karunnäkösiä jätkiä ja niille ne tribaalit sopii kuin nenä naamaan. Reissussa tuli kateltua kerran töllöttimestä sitä menoa ja kun Maorit veti ennen matsia sen haka tanssin, niin kyllä oli hienoa. Olen nähnyt sen haka-tanssin vedettävän livenä, mut ne oli ihan valkoisia kiwejä, mut oli se komeeta. Ilman paitaa, sotahuutoja yhteen ääneen, kädellä rintaan iskuja sekä reisiin. Se oli sitä kulttuuririkkautta.

Tuossa varmaan yksi kovimmista\pelätyimmistä rugby kentillä, taitaa vaan nykyään olla eläkkeellä ---->http://stats.allblacks.com/Profile.asp?ABID=506
Painoa 120kg ja satanen taittuu 11s..

johtaja sanoi:
Nooh kylläse siitä laantuu aikanaan tasaseen nfl-massaan,kunhan sen polvet on leikattu pariin kertaa.Itse en kyllä tuolla pelipaikalla viihtyisi.
Toi kyllä niin totta, valitettavasti. Running backin pelipaikalla kannattaa olla tapaturmavakuutus hyvällä mallilla. Lyhyitä on nykyään running backkien peliurat. Ryhdytään siis kaikki linjamiehiksi. :)

Tossa hyvä esimerkki lajin vaaroista (jos ei kestä katsoa kun ihmistä sattuu niin ei kannata katsoa videota. Teitä on varoitettu.) :
Video jossa näytetään vakavan polvivamman aiheuttava taklaustilanne

Viimeksi muokattu:
Raven sanoi:
Millä perusteella Fedorille?

Ehka sen takia etta kuka tahansa asettuu sita vastaan saa turpaansa? Heppu ei ole tainnut havita 5 vuoteen ja se jolle han havisi viis vuotta sitten sai pahasti turpaansa uusintamatsissa. Ei loydy vastusta talla hetkella.

Tito Ortiz, Vanderlei Silva, Vitor Belfort, Mirko Filipovic, Ken Shamrock, Royce Gracie, Quinton Jackson
Siinä nyt muutamia..

pvp sanoi:
Tuossa varmaan yksi kovimmista\pelätyimmistä rugby kentillä, taitaa vaan nykyään olla eläkkeellä ---->http://stats.allblacks.com/Profile.asp?ABID=506
Painoa 120kg ja satanen taittuu 11s..

Hauska kun täällä on tullut tuo rugby puheeksi muutamilla, itse olen juuri Uudessa-Seelannissa opiskelemassa ja kävin kattoo just tossa toissa viikolla sen finaalin. Täytyy kyllä sanoa et on se aika rankka pelimuoto, aika säälittä ajetaan kaveria, sellasilla vauhdeilla että, tällasta pientä suomalaista oikeen sattuu. Itsekin olen parit haka tanssit nähnyt paikallisilta Maoreilta ja niissäkin on kyllä ollut aika äijä meininki.

Raven sanoi:
En aivan kauheasti ole seurannut, mutta mitä tilastoja katselin niin löytyi sieltä parempiakin.
Tilastot on kyllä Fedorin puolella. Kova sälli, äänet täältä sille.

edittii: katoitki vääriä tilastoja. Juuh taitaa olla joku toinen fedori

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom