10 pelätyintä urheilijaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu
JoAT sanoi:
Heh! Tuo saavutus tossa alla on kyllä aika kova keskushyökkääjälle.

"he's rushed for more than 100 yards in all but one game this year."

En usko, että ainakaan tällä hetkellä löytyy ko. pelipaikalle kovempaa kaveria yliopistosta.

Puolustuksen tukimiehenä voin vaan kuvitella kuinka lujaa toi kaveri menee, kun Suomessakin jätkät on aika pirun nopeita. :eek:

Totta, mutta luulisi että NFL:stä löytyy kovempia, jotka ei pelkäis kaveria. Tietysti näitä kavereita, jotka listassa olivat, pitää verrata koko maailmassa oleviin ihmisiin.

Sitten noihin NHL-taklaajiin / tappelijoihin, tällähetkellä vaan lätkästä ei löydy semmosta kaveria, jota jokainen tyyppi pelkäisi. Tuleeko enää koskaa löytymään, en tiedä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RRKalle sanoi:
Oletko ihan vitun tyhmä vai provosoitko tahallasi?

Huomasit väärin, taklit oli puhtaita, kädet nousi pamauksen jälkeen. Jos et tiennyt, taklaukset kuuluvat jääkiekkoon osána peliä,ja varsinkin puolustuksessa niiden oikeaoppinen käyttö on tärkeää, videossa hienoja malliesimerkkejä. Jääkiekon pelaajaa arvioidaan myös muilla kriteereillä kuin tehdyt maalit. Mielestäsi myös varmaan maalivahdit ovat "vitun urpoja", koska he eivät tee maaleja.

Myöskään NHL-ammattilaista ei jäällä kaadeta läskillä, vaan taidolla, voimalla ja nopeudella. Ellet usko, mene koittamaan, sinulla sitä läskiä on luultavasti enempi kun stevensillä. Ellei muualla niin päässä.

Puhumattakaan asioista joita sinulla on vähempi kuin tuolla "vitun urpolla", eli naisia, rahaa, kuntoa, lihaksia, voimaa, nopeutta, kehonhallintaa, järkeä ja elämä.

Älä nyt ittees ota vai oliko sulla jotain lähempääkin ton tankin kanssa vai muuten vaan vituttaa ? Kai täällä nyt keskustelua saa tehdä.

Tiilisukassa sanoi:
Samiksia ollaan. :rolleyes:
Mäkin oon kauden pelannut.

Joo, menee jefun listat kohta uusiksi kunhan broidi saa vähän julkisuutta ! :piis:

pakkotoistossahan on paljon jefu-pelaajia... ei tekis mieli jäädä ton rb:n alle.

Ja Stevenssistä vielä, pää pystyyn ku on siellä kentällä, Lindroos ja Kariya olis kannattanu pitää pää pystyssä..

Bodypena sanoi:
Vittu mikä urpo, osaako toi tehdä maaleja vai onko toi kaikki mikä sen tehtävä on jäällä ? Kädet nousi ainakin mitä mää huomasin aina ennen taklausta ylöspäite.
"Hee, taas mä sain yhen kaatumaan mun läskeillää"

Huikee kommentti!! En ihan äkkiseltään suosittelis sulle lätkä analyysien tekemistä. Kaverilla ei näköjään oo mitään käsitystä lajista.
Sun kannattaa selkeesti keskittyä vaan tuleviin apukoulun pikkujouluihin. Sulle on varattu tiernapojista sen tähdenpyörittäjän rooli. Sopii varmaan vallan mainiosti kun ei tartte niitä sanoja opetella niin kamalasti.

JoAT sanoi:
Mahtavia pommeja. Kaikki vielä kyynärpäät alhaalla. Ei siis mitään pussy-ass-taklauksia. :worship:

No joo ja käytännössä kaikki taklaukset kohdistui päähän ja taklatut jäivät lähes poikkeuksetta kitumaan kentän pintaan ja heidät piti auttaa pois jäältä. :jahas:

No onpahan ainakin pelottava urheilija.

amf sanoi:
Huikee kommentti!! En ihan äkkiseltään suosittelis sulle lätkä analyysien tekemistä. Kaverilla ei näköjään oo mitään käsitystä lajista.
Sun kannattaa selkeesti keskittyä vaan tuleviin apukoulun pikkujouluihin. Sulle on varattu tiernapojista sen tähdenpyörittäjän rooli. Sopii varmaan vallan mainiosti kun ei tartte niitä sanoja opetella niin kamalasti.

Ehkä en tiedäkään paljoa. Mikä tossa on niin upeaa, että mun provo saa muut vaahtoamaan ja haukkumaan. Onneks sää oon niin saatanan viisas. Toi sun signature kertoo jo aika paljon minkälainen pelle olet. Kuuntele nyt saatana jotain Eläkeläisia, hah ha :lol2:

Bodypena sanoi:
Onneks sää oon niin saatanan viisas. Toi sun signature kertoo jo aika paljon minkälainen pelle olet. Kuuntele nyt saatana jotain Eläkeläisia

Niinhän se on, että jo muinaiset Rooman keisarit Augustuksesta Diocletianukseen(Joista kaikki mensan jäsenet muuten suoraan polveutuvat) tiesivät, että ihmisen älykkyys on suoran verrannollinen hänen kuuntelemaansa musiikkiin.
Over and out.

heh,Scotty on legenda tossa hommassa,tosin ihme ettei yks mike modanon taklaaminen päässy top10,komee jysäys on sekin :D

en tiedä mitä filmiä te ootte kattonu mutta mä en löytäny yhtään päähän kohdistunutta taklausta,sm-liigassakin näkee paljon rumempia taklauksia jossa nousee kyynerpäät ja mailat päähän,tossa pätkässä ei ollut yhtään sellasta.
se voi näyttää siltä kun kaveri on niin paljon isompi(lindrosia ehkä lukuunottammatta) mutta kun katotte hidastuksen kanssa niin yhtään taklausta ei osu päähän,kaikki on puhtaita vartalotaklauksia.näyttäähän se rajulta kun molemmilla on vauhti päällä töötit on kovia,mutta hei se on ammattilaisjääkiekkoa ei marjanpoimintaa.

ja teille jotka että tiedä minkä tason NHL-legendasta on kyse,tässä vähän faktaa:
Scott Stevens

Scotty :worship:

pidetään se pää ylhäällä

MKS sanoi:
No joo ja käytännössä kaikki taklaukset kohdistui päähän ja taklatut jäivät lähes poikkeuksetta kitumaan kentän pintaan ja heidät piti auttaa pois jäältä. :jahas:

No onpahan ainakin pelottava urheilija.

Päähänhän ne osuu väkisinkin jos vastapuoli tulee selkä kyyryssä ja pää alhaalla, ei noissa kuitenkaan Stevensin kädet ollu korkealla. Toki mies kelaa kyllä sen verran kovalla vauhdilla päälle, että pientä ryntäyksen makua.

Pääsäntöisesti kuitenkin taitaa olla pelaajien oma vika kun eivät muistaneet että Scott Stevens on jäällä ;)

Bodypena sanoi:
Älä nyt ittees ota vai oliko sulla jotain lähempääkin ton tankin kanssa vai muuten vaan vituttaa ? Kai täällä nyt keskustelua saa tehdä.

Scott Stevens on muuten uskomaton läskitankki, 187 cm pitkä ja alle satakiloinen, sun kauheella lätkätietämyksellä sä siis päättelit että noilla mitoilla NHL-pakkiin (pakki tarkottaa puolustajaa bodypenalle tiedoksi) mahtuu paljonkin läskiä. No, toisaalta jos oma kyykkytulos on 2-numeroinen luku niin sitten voi tollanen 97 kg vaikuttaa paljolta.

Ja mua ei todellakaan vituta (vähän ehkä naurattaa), mä vaan koitan sulle tehdä selväksi millasia kommentteja ei kannata päästää suustaan. Eli, yhteenvetona sulle, koska aluksi yliarvioin sut, ja ajattelin että osaat lukea rivien välistä:
Älä puhu asioista joista et tiedä paskaakaan (sun siis tarvii olla miltei kokonaan hiljaa), äläkä vittuile ihmisille jotka on sua fyysisesti ja verbaalisesti lahjakkaampia (jälleen, sun tapauksessa miltei kaikki).

Divari ja ringette ämmät poraa kun jostain löytyy FYSIIKKAA! Old school baby. Puhtaita ja saatanan kovia pommeja avojäällä, me like! Noista niiteistä yksikään ei ollut päähän kohdistuva vaan helvetin hyviä taklauksia, joista ei puhallettu jäähyjä. Se, että liigassa annetaan jäähy/pelikielto taklauksesta ei tarkoita, että taklaus olisi sääntöjen vastainen. Katso tapaus Rossiter ja puhtaasta taklauksesta 2 peliä, haloo

Missä vitun välissä oon väittäny tietäväni lätkästä jotain ? Mee säkin nyt päteemästä. Ja miksi pitäisi olla täällä Pakkiksella jotenkin verbaalisesti lahjakas ? Oi kun olet lahjakas verbaalisesti, oikein ihailen noita sun sulkujen käyttöä, ihanko itse keksit ? Miksen vittuilis sulle ? Pitäskö jotenkin alistua kun koitat todistaa täällä jotain ? Ihme tiukkapipoja sitä kanssa on. Loukkasinko jotenkin läskiksi haukkumalla sua kun nimes alla lukee "Valtavan iso pötsi" ?

Alec sanoi:
näyttäähän se rajulta kun molemmilla on vauhti päällä töötit on kovia,mutta hei se on ammattilaisjääkiekkoa ei marjanpoimintaa.

Aussifudis kyllä pesee kaukalossa sutivat kanukit ja topatut jennipallistit. Ne Maorit on kyllä karunnäkösiä jätkiä ja niille ne tribaalit sopii kuin nenä naamaan. Reissussa tuli kateltua kerran töllöttimestä sitä menoa ja kun Maorit veti ennen matsia sen haka tanssin, niin kyllä oli hienoa. Olen nähnyt sen haka-tanssin vedettävän livenä, mut ne oli ihan valkoisia kiwejä, mut oli se komeeta. Ilman paitaa, sotahuutoja yhteen ääneen, kädellä rintaan iskuja sekä reisiin. Se oli sitä kulttuuririkkautta.

Eugen sanoi:
Aussifudis kyllä pesee kaukalossa sutivat kanukit ja topatut jennipallistit. Ne Maorit on kyllä karunnäkösiä jätkiä ja niille ne tribaalit sopii kuin nenä naamaan. Reissussa tuli kateltua kerran töllöttimestä sitä menoa ja kun Maorit veti ennen matsia sen haka tanssin, niin kyllä oli hienoa. Olen nähnyt sen haka-tanssin vedettävän livenä, mut ne oli ihan valkoisia kiwejä, mut oli se komeeta. Ilman paitaa, sotahuutoja yhteen ääneen, kädellä rintaan iskuja sekä reisiin. Se oli sitä kulttuuririkkautta.

vähän aikaa meni miettiessä että mitä helvettiä,mutta kai mä lopulta tajusin :D

GynoTissi sanoi:
Miksi en nää Patkik Lostedtin nimeä tässä ketjussa?

Koska tommosta kaverii ei o olemassaka :hyper:

Ja kyllä rugby-pelaajat ne vasta kovia ukkoi on.

Katoitteko muuten yleisurheiluu ku oli se ex-rugbypelaaja ja nykyinen 200m juoksija Batman, oli puolet leveempi ku muut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom