Alkaa kyllästyttää kun en saa ruumiinpainoa millään nousemaan. Jumittunut jostain syystä 77-78 välille ja siinä se on ollut jo päälle puol vuotta. Oon tässä vähän miettinyt, että missäköhän menee pieleen? En usko, että vika on treeniohjelmassa. Yks mahollisuus vois olla, etten saa tarpeeks proteiinia ja hiilihydraatteja, tai sit en syö niitä oikeessa suhteessa. Aina salin jälkeen otan palkkarin (1dl hera, 0,5dl malto) ja loput ravinteet tulee perus ruoasta. Oon kanssa miettiny, että meneeköhän mun treenisessiot aina vähän turhan pitkiks, kun välilläkin huomaan, että on menny kaks kolme tuntia tosta noin vaan. Syyllistyn aika usein turhaan jutusteluun liikkeiden välissä... Tiedän, keskustelun ei pitäis häiritä treeniä. Alkaa käydä rasitteeks kun muut kehittyy ja ite rullaa samassa tilassa puol vuotta, ruumiinpainosta maksimeihin.
Niin joo, siis tavotteena on saada paino 90 kilon paremmalle puolelle näillä näkymin ennen joulua.
Niin joo, siis tavotteena on saada paino 90 kilon paremmalle puolelle näillä näkymin ennen joulua.
Tehosi minuun...vuodessa tuli paljon lisää lihasta...vaikka olen nainen....lyhyttä sarjaa paljo painoja....:dance:niin ja kaurapuuroon voit sekoittaa rahkaa ja päälle jogurttia
:dance2: