10 kiloa lihasta, miten?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Threadin otsikkona oli "10 kiloa lihasta, miten?" - mikä ei ole sama asia kuin 10 kg painoa lisää. Kyllähän painon saan nousemaan juuri käyttämällä noita edellä mainittuja kikkoja. Mutta se missä muodossa painon nousu tapahtuu onkin sitten eri asia. Luulenpa, että monella olisi melkoinen saavutus jos saisi kilon pari lihasta vuodessa.
Ihan oikeessa olet sen suhteen, että lihasta tässä ollaan hakemassa. Rasvaprosentit haluaisin pitää suurin piirtein samoissa tai jopa saada pienemmäks. Bulkatessa rasvaprosentti tietysti kasvaa, joka on asia jonka hyväksyn. Jos sanotaan, että jouluun saakka menisin pluskaloreilla ja painaisin 90kg, niin miten ison osan tosta vois karkeesti lukea lihakseks?

Mun mielestä "vika" sun treenissä on sen pituus..

Kerron alla, mikä toimi minulle.

Tehollinen kesto max 45 minuuttiin, isot romut, toistot 3-6, mahdollisimman puhtaat liikkeet ja syö PALJON enemmän kuin luulet olevan riittävästi. Jaa kädet vetävään ja työntävään harjoitukseen, mutta joka treenissä teet olkapäät kohtuuraudoilla ja noissa pitkät sarjat. Sitten kolmas harjoite niin, että huolehdit jalkojen treenaamisesta kolmen/neljän päivän välein pitkillä sarjoilla, eli etukyykkyä/askelkyykkyä/syväkyykkyä, vaikka vituttaisi kuinka paljon, tämä on erittäin tärkeää!!!

Viikossa pari täydellistä huilipäivää ja lopetat muitten kyttäämisen, keskity vain omaan tekemiseen.

Ihan oikeessa olet sen suhteen, että lihasta tässä ollaan hakemassa. Rasvaprosentit haluaisin pitää suurin piirtein samoissa tai jopa saada pienemmäks. Bulkatessa rasvaprosentti tietysti kasvaa, joka on asia jonka hyväksyn. Jos sanotaan, että jouluun saakka menisin pluskaloreilla ja painaisin 90kg, niin miten ison osan tosta vois karkeesti lukea lihakseks?

Maksimissaan 2-3kiloa. Kolme kiloa kuivaa lihasta jouluun mennessä vaatii sitten aivan tolkuttoman panostuksen tästä päivästä eteenpäin. Omasta mielestäni ei ole järkeä ottaa tavoitteeksi jotain tiettyä painoa. Vaan lähinnä seurata vaikka viikottain tai kuukausittain painon kehitystä ja pitää se suht maltillisena esim. +0,5-1kg/kk. 90kiloon, jos bulkkaat, niin on selvä, että ihraa saat kehoosi n.4-6kg. Niiden kiristäminen pois syö taas jonkin verran jo hankittua lihasmassaa, joten MALTTIA vain :U

Rasvaprosentit haluaisin pitää suurin piirtein samoissa tai jopa saada pienemmäks.

Eikös rasvaprosentti pienene, jos lihaksen ja nesteen määrä ruumiissa nousee suhteessa enemmän kuin rasvan? Eli maltillisilla kaloreilla(silti plussan puolella) pitäisi tuokin teoriassa onnistua...ja käytännössäkin ehkä melkein.

Nyt on joku aloittanut juhannuksen liian aikaiseen!! :hyper::dance2:

Geenikananmunat, jotka muokkaavat perimää. Vai kenties anabolisia streroideja?

Ihan hauska kommentti, ei siinä mitään :hyvä: Mutta ehkä ne kananmunat on mulla toiminut juurikin sen vuoksi, että tuota ennen aamupalassa oli suuri tyhjiö proteiinille. Ja en muista missä on todettu, mutta näin on kuitenkin siis joku heittänyt ilmaan, että jokainen joka harrastaa kehonrakennusta vakavasti, tulisi syödä yli yksi kananmuna aamupalan aikana. Ei ollut suomalainen tämä kaveri, todennäköisesti Flexistä tai Muscle & Fitnessistä poiminut tuon.

Ihan hauska kommentti, ei siinä mitään :hyvä: Mutta ehkä ne kananmunat on mulla toiminut juurikin sen vuoksi, että tuota ennen aamupalassa oli suuri tyhjiö proteiinille. Ja en muista missä on todettu, mutta näin on kuitenkin siis joku heittänyt ilmaan, että jokainen joka harrastaa kehonrakennusta vakavasti, tulisi syödä yli yksi kananmuna aamupalan aikana. Ei ollut suomalainen tämä kaveri, todennäköisesti Flexistä tai Muscle & Fitnessistä poiminut tuon.

Juu-u, mutta tosiaan kokonaisia kananmunia keltuaisineen päivineen. Ainakin Muscle & Fitnessin ruokavaliolistoissa on monesti tuota keltuaisten poisjättämistä, joka on siis turhaa - kuten jo tuli todettua.

Hyvä kuulla, että näin on. Sen olen jo tiennyt pitkään, että kolesteroleista ei kannata välittää ja mullahan oli ne ihan asialliset vuos sitten 3,1. Jos vain kiireessä aikaa on, niin yritän tästä edes hotkaista ne kaikki 5 kokonaisina aamullakin sillä sekuntiaikataululla, mikä mulla on. Tällä hetkellä oon syönyt 3 kokonaisena ja muista valkuaiset.

Jos vain kiireessä aikaa on, niin yritän tästä edes hotkaista ne kaikki 5 kokonaisina aamullakin sillä sekuntiaikataululla, mikä mulla on. Tällä hetkellä oon syönyt 3 kokonaisena ja muista valkuaiset.
Etkö syö aamupalaksi mitään muuta kuin kananmunia?

Kaikkea muuta kuin noin, mutta sehän se onkin kun safkaamiseen menee puol tuntia aikaa ja kananmunat vedän viimesenä, niin on jo kiire. Kaurapuurolla aloitan jogurtin kera. Sitten banaani ja kiiwi. Lasi AB-piimää ja kalaöljyt päälle. Vitamiinit, kalsium ja magnesium. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä kananmunat. Tänään join vielä litran maitoakin, kun kroppa tarvis sitä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Itse sain puolessa vuodessa noin 7 kiloa painoa lisää.. 3,5 kiloa lihasta ja kun kilo rasvaa/lihaa sitoo noin litran nestettä niin tuossa tulos.. Rasvat tuona aikana nousi 1,5% ja vieläkin mennään reilusti alle 10%

Back
Ylös Bottom