1. ohjelma, ei jalkoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja njietro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joojoo.
Äskön vedin treenin, ei sujunu yhtään. Vinopenkki meni aluks tosi hyvin, tavallisessa penkissä alko kädet vapiseen, mutta rauta liikku normaalisti, ja dipeissä kädet vapisi ja tuntu ihan ihmeellisiltä. En tiä sit. Jätin olkapäät, oikeastaan ojentajat, ja käsipainoilla rintaliikkeet tekemättä ja lähdin kotia. Mikähän mättäs? Väsytti kyl koko ajan, et johtuuko siit toi vedottomuus? Viikon tauko oli treenissä kyl.

Söitkö ennen salille lähtöä? Voi sekin vaikuttaa jos ihan tyhjällä mahalla lähtee sekä huonounisena. Elämäni kauhein treeni taisi olla sillon kanssa kun aloittelin: Olin valvonu klo 05:een heräsin noin klo 10 ja lähdin reenaamaan pelkän riisimurojen voimin, hyvä ettei laatta lentäny joten melkonen "krapulaolo" kieltämättä kokoajan ja liikkeistä ei tullu mitään.

Kokeile ne kaikki vieraat liikkeet läpi vaikka ihan minimipainoilla, että opit tekemään oikeilla lihaksilla ne liikkeet. Itellä alussa oli ainakin vaikeuksia monenkin liikkeen kanssa (ei jättipainot ja hauisheijari :) ennenkuin osasi tehdä esim. taljat oikein.

Isoarska83 sanoi:
Söitkö ennen salille lähtöä? Voi sekin vaikuttaa jos ihan tyhjällä mahalla lähtee sekä huonounisena. Elämäni kauhein treeni taisi olla sillon kanssa kun aloittelin: Olin valvonu klo 05:een heräsin noin klo 10 ja lähdin reenaamaan pelkän riisimurojen voimin, hyvä ettei laatta lentäny joten melkonen "krapulaolo" kieltämättä kokoajan ja liikkeistä ei tullu mitään.

Kokeile ne kaikki vieraat liikkeet läpi vaikka ihan minimipainoilla, että opit tekemään oikeilla lihaksilla ne liikkeet. Itellä alussa oli ainakin vaikeuksia monenkin liikkeen kanssa (ei jättipainot ja hauisheijari :) ennenkuin osasi tehdä esim. taljat oikein.
Harjotella oon koittanu kyllä paljon. Samoin lämmittelyt on ollu suuressa roolissa. Söin tuntia ennen reeniä aika hyvin, mut kai sitä on flunssaan tulossa. .(

Pistetän nyt tännekkin tää
njietro sanoi:
Mun selkätreeni suurinpiirtein...
Ylätalja eteen 2-3x6-8
Ylätalja taakse 2x6
Alatalja 2x6-8
Kulmasoutu 2-3x6-8
Leuat 3x6-8
Selkää siinä ihme systeemissä yläkroppaa nostellen joku 10 toistoo/1sarja.

Aika alottelija oon. 2-jakonen, 2kert viikossa. Rinta+ojentajat ja selkä+haukat+vatsat

E: Juu ja yhteensä oon tehny sellasen 8-9 sarjaa selälle, noi luvut nyt on mitä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom