Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Siima
Joo kiitti PMLats, näyttää ihan hyvältä tuo jako...ja näyttää
hyvältä tuo kuvasikin, toivottavasti se on oma ja jos on niin olis lisäkysymys joka koskee puhelinnumeroasi ;)
40kg kolmes vuodes!"öö?*%# joutuko velipoika lopettaa sivareitte takii vai?Originally posted by Andy
Kun broidi aloitti käymään salilla 80-luvun puolivälissä, se teki kolme vuotta yhden lihasryhmän kerralla. Salipäiviä oli viikossa 6, joskus se kävi kaksi kertaa päivässä salilla. Kierto oli viikon. Nykyäänhän ei treenata kuin murto-osa tuosta määrästä, mutta hyvinpä näytti ukolla toimivan: 40 kiloa massaa kolmessa vuodessa. Aiemmin se oli mieletön riuku ja sitten yhtäkkiä törkeä kaappi. Sukulaiset vihjaili aineista jne. Siitä etiäpäin hän treenasi n kolme krt/vk ja sekin toimi kyllä ihan hyvin. Hassua on se, että miten velipoika voi olla niin vahva, jos ajattelee vaikka minua: kerran kun vasta aloittelin salia ja harjoittelin kyykkyä, yksi punttari tuli viereeni ja sanoi "Tiäksä, broidis oli yks tän salin kovimpia kyykkääjiä ku vielä treenas?", johon Andy: "Jaaa-a", johon heppu: "Kato ku sillä on siihen hyvä rakenne, ei kaikista voi ikinä tulla niin vahvoja, se on niin paljon rakenteesta kiinni." ja katsoi minua sillälailla kummallisesti. Piru että silloin vi**tti! Olin varmaan 18 ja saliurani alussa. En tiedä, rupesinko itsekin niin ajattelemaan, joka tapauksessa punttaaminen jäi vuosiksi, mutta onneksi olen jälleen kaidalla polulla.
Originally posted by pori1980
40kg kolmes vuodes!"öö?*%# joutuko velipoika lopettaa sivareitte takii vai?
:lol1: :lol2: :lol1: Naureskelin jo tuota aiempaa viestiä lukiessani ja mietiskelin, että ei ole tainnut paljon palstaa lukea. Itsesuojeluvaisto on kanssa ihan hakusessa...Originally posted by Andy
Ootkos nähny sen ukon selkää? ;) Et vissiin,kun uskallat kysyä :D
Originally posted by LSA_Vinnie
:lol1: :lol2: :lol1: Naureskelin jo tuota aiempaa viestiä lukiessani ja mietiskelin, että ei ole tainnut paljon palstaa lukea. Itsesuojeluvaisto on kanssa ihan hakusessa...