#1 Dieetin kaataja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lhw
  • Aloitettu Aloitettu
Se yks päivä mässyttelyä viikossa on dieetin tappaja. Varsinkin kun lauantai tulee vietettyä herkutellessa niin sitten tekisi mieli sunnuntainakin kaikkea mahdollista. Muut viikonpäivät menee hyvin dieetistä nautiskellessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruokavalioni on kaksinaismoralistinen: En koskaan osta itse kaupasta mitään ylimääräistä, vain Ehrmannit, raejuustot, täysjyväleivät, kaurahiutaleet jne. tarpeelliset elintarvikkeet. Ei tuota mitään ongelma kävellä karkkihyllyjen yms. ohi. Mutta jos joku muu on hankkinut jotain hyvää, ja se on saatavilla, en lopeta ennen kuin kaikki on syöty!!! Olenkin varmaan kaikkien kutsujen ykkösvieras... :lol2:

Omskakas sanoi:
# 1 Tyttöystävä
Jos hän sattuu olemaan käymässä, täytyy tehdä jotain "oikeaa" syömistä. Ei voi vaan sanoa: "Mie otan heradrinksun rypsiöljyllä, käykö sulle sama?" :)

Heheh.. Sulla taitaa olla aika nirso tyttöystävä.. ;)

No saahan sitä väsättyä ihan terveellistä ja jopa hyvääkin ruokaa, jos vähän jaksaa normaalia enemmän vaivautua. Mistäköhän muuten johtuu, että epäterveellisempiä ruokia on helpompi tehdä..? Vai kuvittelenkohan vaan..

plag sanoi:
Ruokavalioni on kaksinaismoralistinen: En koskaan osta itse kaupasta mitään ylimääräistä, vain Ehrmannit, raejuustot, täysjyväleivät, kaurahiutaleet jne. tarpeelliset elintarvikkeet. Ei tuota mitään ongelma kävellä karkkihyllyjen yms. ohi. Mutta jos joku muu on hankkinut jotain hyvää, ja se on saatavilla, en lopeta ennen kuin kaikki on syöty!!! Olenkin varmaan kaikkien kutsujen ykkösvieras... :lol2:

Sama :)

Kundikaverilla on inha tapa silloin tällöin ostella esim. vaaleaa leipää ja kahvikeksiä. Sitten se "komentaa" minutkin niitä syömään etteivät mene vanhaksi vaikka hyvin tietää että ne on lihottavia... Sitten "valittaa" että minulla on pikkusen ylimääräistä siellä täällä.

Hynkkä sanoi:
Mistäköhän muuten johtuu, että epäterveellisempiä ruokia on helpompi tehdä..? Vai kuvittelenkohan vaan..

Kyll sä nyt kuvittelet. Kun on köyhä ja laiska niin tulee väkisinkin syötyä yksinkertasesti ja terveellisesti. ;)

Edit: Niin vastaus alkuperäseen kysymykseen meinas unohtua. Alkoholi ilman muuta. Se itessään lihottaa ja jälkeenpäin tulee niin kova nälkä että dietit voi unohtaa... :kippis1:

Hynkkä sanoi:
Mistäköhän muuten johtuu, että epäterveellisempiä ruokia on helpompi tehdä..? Vai kuvittelenkohan vaan..

Tulee ekana mieleen jotta terveellisestä sais hyvää, pitää nähdä enemmän vaivaa :(

plag sanoi:
Ruokavalioni on kaksinaismoralistinen:

Täysin sama mulla. Kaupassa käydessä ei ole mitään vaikeuksia ostaa vain sitä mitä tarvii mutta jos joku muu on ostanu herkkuja niin aika usein se on sitten morjens ruokavaliolle :kuola:

Niin ja sen lisäksi tietysti kalja. :kippis1:

plag sanoi:

Sama :rolleyes: Huomenna ois yhden kaverin tuparit :lol2: :kippis1:
Olutta...boolia...viinaa...kebabbia :kuola:
Pitääpä tänään käydä ostamassa pari pulloo mineraalivettä ja hörppiä ens viikko sitä.

Asun vielä "toistaseks" kotona ni voitte kuvitella miten vaikeaa on pitää ruokavaljo kohillaan. Oon monta kertaa sanonu, että ette hommaa mitään hyvää viikolla, että ostakaa vaan viikonloppuna. Silti sitä karkkia roudataan aina himaan ja vaaleeta leipää ym. tavaroita ja aina pitää syödä kaikki ettei mee "vanhaks" Ja sit useimmiten viikonloppuna ei just hommata sitä hyvää.

Suklaa on mun yks pahimpia heikkouksia:( Ja se on kaikista inhottavinta, että kun jätän syömättä kokonaan yhen raejuusto purkin ni sit sitä ei vähään aikaan osteta ja sama muissa ja sit kumminki kannetaa sitä roskaa kotii ja puolet menee roskii.... :david:

Täytyy laittaa niille kohta omat ostoslistat käteen..grrr :curs:

Alkoholi, jota tulee juotua aivan liikaa, oli sitten dietillä tai ei.

Yksi hampurilainen tai kebab silloin tällöin ei diettiä heivauta mihinkään, jos vaan ymmärtää, että ei niitä ihan joka päivä kannata vetää.

Ei nyt onneksi ole vähään aikaan ollut tarvetta olla dieetillä, mutta pahin kompastuskivi ois varmaan ylipäätään liikasyöminen, ihan normaalin, terveellisen ruoankin siis. Mua tosi harvoin himottaa mitkään pizzat, karkit, jädet tai siiderit, vaikka niitä kaapeista lähes aina löytyykin, mutta mulla on kotona ollessa ikävä tapa vähän väliä napsia jotain. Muutenkin ruoka on yleensä aivan liian hyvää ja voisin vetää pelkkää kaurapuuroakin monta lautasellista.

Fetajuusto.
Kylmiä pieniä suolaisia nannapaloja jääkaapista :kuola:.
Feta-oliivi-kana -salaattia tehdessä toisesta fetapurkista menee puolet parempiin suihin ennenkuin salaatti on valmis, ja toinen puoli napostellaan menemään silloin tällöin jääkaapilla käydessä.

Dieettiä ei kaatanut ns. nannakaappi,mikä nytkin on täynnä laiva-namia.
Dieettiä ei kaatanut mies,joka söi kyllä välillä,kröhöm,nenän edessä sitä nannaa sieltä kaapista.
Dieettiä ei kaatanut työpaikan palaverit sämpylöineen ja pullineen...

Dieettiä koetteli TAVALLINEN KOTIRUOKA!
Se ihana jauhelihakastikkeen tuoksu,perunat kattilassa..sämpylä juuston kanssa.
Se päivittäinen kotiruoka mitä valmistin dieetin keskellä eskari-ikäiselle pojalle...
Lopussa mitä enemmän sitä teki mieli,sen enemmän sitä ruokaa tein.
Jopa niin että mieskin tarttui haarukkaan ja söi hyvällä omalla tunnolla.
Itse vieressä,100 g esim kalaa ja jotain muuta pöperöä lautasella,harkitsin vakasti poikien kolkkaamista ja perunoiden ahmimista.

Eli vastaus on kotiruoka!

Heh, löytyy sentään jotain hyviä puolia sitten siitä että ite on liian laiska kokkailemaan :D

Tuli käytyä kaupassa, ainoa ylimääränen mikä tarttu mukaan oli purkki fetakuutioita...

Seisova pöytä on mun ainoa heikkous. Katsokaa tarkoin seuraavaa kuvaa niin ymmärrätte mistä on kysymys:

haikaranpesa_lounas.jpg

:kuola: :kuola: :kuola:

Systeri tuli sitte himaan uunituoreen pizzan kanssa... Piti syödä valmisruoka ja rahkapurkilline et jotenki kestää sitä tuoksua :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom