Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Veltto_Orava
Eli ootteko sitä mieltä että välipäivinä ei tarvi lisäravinnetta ottaa ollenkaan ? Just huomasin tän threadin ku olin juopassu törpön tyhjäksi...:D
Ei lisäravinteita koskaan pakko ole ottaa. Mietitään nyt nimeä "lisäravinne", ei se ole nimenomaan "vain treenin jälkeen otettava ravinne". Lisäravinteita otetaan sillon, kun halutaan varmistaa, että elimistö saa ainakin sen verran ravintoaineita, kuin urheilija haluaa. Jos lepopäivänä syöt hyvin, et tarvitse silloin lisäravinteita. Tosin, jos syöt hyvin joka päivä, niin et missään tilanteessa tarvitse lisäravinteita. Niin, entäs se lihaskasvu ja palautuminen, eikös lisäravinteet auta siihen? Jokanen tehköön, miten uskoo. Mä vedän joka päivä Protein60-juoman, treenin jälkeen palautusjuoman ja iltapalaksi Bull's Basic- juoman. Syönkö näitä ihan turhaan? En välitä, mitä muut sanoo asiasta - mutta tahdon maksimoida sen, että jos nyt kasvaisin, niin ei ainakaan ravinnon puute sitä pysäyttäisi.Originally posted by Veltto_Orava
Eli ootteko sitä mieltä että välipäivinä ei tarvi lisäravinnetta ottaa ollenkaan ...:D
Originally posted by Mixu
Ei lisäravinteita koskaan pakko ole ottaa. Mietitään nyt nimeä "lisäravinne", ei se ole nimenomaan "vain treenin jälkeen otettava ravinne". Lisäravinteita otetaan sillon, kun halutaan varmistaa, että elimistö saa ainakin sen verran ravintoaineita, kuin urheilija haluaa. Jos lepopäivänä syöt hyvin, et tarvitse silloin lisäravinteita. Tosin, jos syöt hyvin joka päivä, niin et missään tilanteessa tarvitse lisäravinteita. Niin, entäs se lihaskasvu ja palautuminen, eikös lisäravinteet auta siihen? Jokanen tehköön, miten uskoo. Mä vedän joka päivä Protein60-juoman, treenin jälkeen palautusjuoman ja iltapalaksi Bull's Basic- juoman. Syönkö näitä ihan turhaan? En välitä, mitä muut sanoo asiasta - mutta tahdon maksimoida sen, että jos nyt kasvaisin, niin ei ainakaan ravinnon puute sitä pysäyttäisi.
Syönkö näitä ihan turhaan? En välitä, mitä muut sanoo asiasta - mutta tahdon maksimoida sen, että jos nyt kasvaisin, niin ei ainakaan ravinnon puute sitä pysäyttäisi.
Originally posted by finnman
Mitä nyt olen lukenut Twin labin esitettä (ei pelkkää mainostusta, vaan myös infoa ravinnosta), niin sen mukaan voimaharjoittelija/bodari ei tavallisen pulliaisen ruokamäärällä saa läheskään tarpeeksi proteiinia. Tähän asiaanhan auttaa ruokamäärän lisääminen tai -ehkä terveellisempi vaihtoehto- lisäravinteet. Aloin käyttämään lisäravinteita vasta kuukausi sitten, mutta olen huomannut eron jo nyt.
Originally posted by Mixu
Ei lisäravinteita koskaan pakko ole ottaa. Mietitään nyt nimeä "lisäravinne", ei se ole nimenomaan "vain treenin jälkeen otettava ravinne". Lisäravinteita otetaan sillon, kun halutaan varmistaa, että elimistö saa ainakin sen verran ravintoaineita, kuin urheilija haluaa. Jos lepopäivänä syöt hyvin, et tarvitse silloin lisäravinteita. Tosin, jos syöt hyvin joka päivä, niin et missään tilanteessa tarvitse lisäravinteita. Niin, entäs se lihaskasvu ja palautuminen, eikös lisäravinteet auta siihen? Jokanen tehköön, miten uskoo. Mä vedän joka päivä Protein60-juoman, treenin jälkeen palautusjuoman ja iltapalaksi Bull's Basic- juoman. Syönkö näitä ihan turhaan? En välitä, mitä muut sanoo asiasta - mutta tahdon maksimoida sen, että jos nyt kasvaisin, niin ei ainakaan ravinnon puute sitä pysäyttäisi.
Originally posted by indigof73
Eiköhän tuo lisäravinteiden käyttö ole hieman myös kustannuskysymyskin. Proteiinipitoinen ruoka ei sattumoisin ole kovin halpaa. Kiskomalla jotain perusheraa ja/tai soijaa, saa taattua riittävän proteiinimäärän per vuorokausi. Jos haluaa kiskoa puolikiloa rahkaa, niin mikäpä siinä, pääasia kai että saa turvattua riittävän proteiinisaannon. Omakohtaiset kokemukset lisäravinteista on pelkästään positiiviset. Viimeisen neljän kuukauden aikana olen saanut kasvatettua lihasmassaa yhtä paljon kuin sitä edeltävän 12 kuukauden aikana. Meni siis minultakin paras 'kasvukausi' nollaporttiin sen takia, että en saanut proteiinia tarpeeksi.