Nyt täytyy kyllä ihan kysyä, että mikä ihme menee vikaan pystypunnerruksessa, kun punnerrusvaiheessa saattaa tasapaino pettää ja meinaan itse kaatua taaksepäin joskus? :D Siis ei nyt oikeastaan ole kaatuminen ollut mitenkään lähellä, mutta horjahtanut olen pariin otteeseen ja sitten menee keskittyminen pieleen.
http://www.youtube.com/watch?v=SAXPJ3PfdyY Tuolta youtubesta löytyy Rippetoen valmennukset jokaiseen liikeeseen jos tarvis. 1)Muista kääntää rintaa työntävaiheessa mahdollisimman paljon ylöspäin jolloin myös rintalihakset avustavat työnnössä. 2) pidä keskivartalo jämäkkänä ja etsi edestäsi joku kiintopiste mihin katsot.

) eteen ja taakse 3x10 sarjoissa joitakin kertoja päivässä ja vähän muutakin reisi- ja pakarajumppaa. :whip: Vielä täytyy odotella, että pääsis kyykkään ja vetää maasta prkl... Onneks on himas kahdet säädettävät käsipainot, niin pystyy tekee ainaki käsille joitain pientä treeniä. Vähän viivästyy tän ohjelman aloittaminen, mutta täytyy ottaa kokeiluun, kunhan tästä rauhassa eka toipuu. Uutta vuotta vaan muillekin.
Mut mä nyt en ookkaan mikään himo sikaniska :D Sul on ainoostaan tua soutu vähä jäles muita - pitäis olla about samois ku penkki. Ja joo, tos saattaa pian alkaa ylikunto kolkutella - sit ku alkaa tulee sellanen olo, ettei jaksa lähtee salille ja alkaa into kadota, ni kandee pitää sit se viikko IHAN vapaata nostamisesta. Voin kertoa, että lihat ja tulokset ei siinä ajassa katoa mihinkään. Pahin mitä voi käydä on, et 2,5kg pitää jossain liikkees vähentää, mutta se on merkityksetöntä oman terveyden ja lopputulosten kannalta