Moron,
Ohjelma vaikuttaa hyvältä, mutta kysellään nyt tyhmiä, kun alottelijoiden palstalla sitä kai saa tehdä. Eli itselläni olisi tavoitteena nostaa perusvoimatasoa (lieneekö oikea termi?), jolla loisin pohjaa myöhemmin tapahtuvalle räjähtävän voiman harjoittelulle kuten hyppy- ja loikkatreenille ja teräville intervalli- ja juoksuharjoituksille. Toki noita teen nytkin jonkun verran, mutta perusvoimatasoa nostamalla tuosta voisi tuostakin aspektista saada paljon enemmän irti?
Eli pelailen siis lentopalloa jonka aloitin nyt aikuisiällä. Olen kuitenkin muissa lajeissa tottunut urheilulliseen treeniin ja sama asenne on nytkin - tavoite on tulla mahdollisimman hyväksi, miten nyt tässä iässä vielä onnistuukin :D Punttitreeni ei ole mulle kamalan tuttua, etenkään jalkatreenin osalta, salilla käymiseni on ollut lähinnä satunnaista. Penkkimaksimi lienee jotain 90kg ja kyykystä.. en tiedä. Pituutta 195cm ja paino noin 93kg, ikää 26.
Tavoitteena olisi siis lähitulevaisuudessa päästä treenaamaan tehokkaasti räjähtävää voimaa ja pomppua, eikä painokaan saisi mielellään kamalasti siis nousta että pääsis vielä maastakin irti. Sopiiko tämä ohjelma mielestänne mulle?