Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-penkki
-Ylätalja
-kulmasoutu
-sjmv
-smithkyykky
-pystypunnerrus
-Hauiskääntö
-Dippi
-Vatsat/pohkeet

Jos ohjema on sekä voimapainotteinen että yksijakoinen, niin miksi lisätä turhia kevyitä liikkeitä joilla tuskin massaa ja voimaa hankitaan? Ja jos lukee jutun kunnolla niin huomaa että toka päivä otetaan kevyesti vinopenan osalta.Itse tekisin jomman kumman vinopenkin sijaan pec-deckiä tai ristikkäistaljaa.
Palautumisesta en osaa sanoa, viisaammat saa spekuloida.
Itse tekisin jomman kumman vinopenkin sijaan pec-deckiä tai ristikkäistaljaa.
Palautumisesta en osaa sanoa, viisaammat saa spekuloida.
Miksi 1-jakoisessa olisi vaikea toteuttaa 2x6?--
Itse en lähtisi treenaamaan 2 peräkkäisessä treenissä rintaa. Jätät 2 treenissä rinnan väliin ja 3 treenissä rinnan voi treenata jo melkein "kovaa", tottakai säästellen, koska varsinainen
rintatreeni on tehty.
Tämä siis 2x6-treenimetodin keskustelusta.Voihan nuo samana päivänäkin tehdä, tosin tossa on tarkoituksena saada oma tehokas päivä ojentajille, eli tehokkaamman nousun penkkiin saa kahdella punnerruspäivällä, kunhan vain palautuu.
Hifistelyksi menee, mutta järjestyksen;@neqqis
Voishan tuon vinopenan paikan muuttaa tietty toka treenistä, mutta eipä ole mielestäni paha näinkään. Mave nyt ei ole pelkästään selkäliike, vaan ottaa kaikkialle. Muissa treeneissä on myös sama kaava, joten tuntuisi luonnolliselta pitää tässäkin treenikerrassa sama kaava: jalat, rinta, selkä...jne.
Hifistely on kivaa :kippis1:
....