Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saatana! jo ensimmäinen liike nielaisee minulla 30 min. lämppäreiden kanssa. Tällää on monikin vääräleuka irvaillut, notta reenit pitäisi ssada puskettua alle tuntiin! ??Eihän tuohon tarvitse edes juurikaan lämmitellä (hyvä), treeni kestää max 30 min, ainakin itselläni.
Ei saatana! jo ensimmäinen liike nielaisee minulla 30 min. lämppäreiden kanssa. Tällää on monikin vääräleuka irvaillut, notta reenit pitäisi ssada puskettua alle tuntiin! ??
Omalla kohdalla on tullut todettua, että hommat menee totaalisen vituiksi, jos alkaa kiireessä veivaamaan, unohtaa keskittyä ja lyhentää taukoja.
OK ok... Eka kuukausi oli iisimpi, nyttemmin on 3 kk juuri alkanut.
Tällä hetkellä pierrään PR joka treenikerta, joka liikkeessä, joten kyllä se tarvitsee myös hieman keskittymistä, jottei tekniikka sylttää.
Mie reenaan 3-4krt viikossa, ja joka kerta KOKO yläkropan ja jalkoja sillonko jaksaa/huvittaa. Toimii mulla, sulla ei välttämättä. =)
Mie reenaan 3-4krt viikossa, ja joka kerta KOKO yläkropan ja jalkoja sillonko jaksaa/huvittaa. Toimii mulla, sulla ei välttämättä. =)
OT @ mangroovie:
Sulla oli vähä aikaa sitten ongelmia käsien kanssa kun ne kipeyty kyykätessä, auttoko se huomion kiinnittäminen siihen miten pidät käsiä/tankoa?

Heti alkuun ravintopäiväkirja käyttöön (esim. http://keho.net/ravintolaskuri)
Seuraat pari viikkoa, mitä syöt samalla kun treenaat ja sitten alat ihmetellä, notta tarviiko lisäpuuroa.
Yksi tyyli on että katsoo että proteeinien g:t päivässä on suurinpiirtein 2,5-3,5g / paino kg eli sinulla 163-228 g / päivä. ja syö muuta (rasva hiilarit) siten, että kalorit jää plussalle ja reilusti (joka on suhteellinen käsitys)
Jos (ja kun) tarvittavia protskumääriä ei jaksa/ehdi/jne... syödä päivittäin voi avuksi ottaa esim. UFS Whey:n jota löytyy myös maustamattomana (halvempaa) liukenee hyvin ja ei maistu ihan kuolemalle. Halvinta lienee UFS:n soija joka onkin sitten hankalampi vatkata nesteeseen, ja maistuu aika mielenkiintoiselta. :D
Itsellä esim:
2,7g proteeinia / painokilo = 220g per päivä
energian saanti - kulutus = +500-+700 per päivä (tämä on vielä aika vähän)
noihin lukuihin yleensä joutuu ottaan tuota heraa (whey) sellasen 90-150g per päivä.