Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Iso-I
Voitte myös kertoa jos teillä on jotain vastaavanlaisia hyviä ruokavinkkejä.

Originally posted by gold
mä oon kyllä syöny itteni täysin irti tonnikalasta!!:urjo:
kyllä ennen meni 2-3 purkkia päivässä, mutta nykyään ei vaan pysty..
vähän aikaa sitten koitin maistaa taas, ja oli siinä jollain lenkkeilijällä ihmettelemistä ku tonnikalapurkki lusikoineen lensi parvekkeen ikkunasta kuusikkoon..
Originally posted by Tiukkis
Pakko kommentoida tuohon kaurapuuro-raejuustoyhdistelmään. Olen kuullut monilta kuinka hyvää ja mahtavaa ruokaa se on ja eräänä aamuna sitten kokeilin. Meinasi oikeasti laatta lentää vaikka raejuustosta ja kaurapuurosta erikseen nautittuna pidän kovastikin!
Voisin joskus kokeilla tuota tonnikalaa ja raejuustoa. Se on varmaan ihan hyvä yhdistelmä. Raejuusto voisi varmaan sopia myös jauhelihan kanssa aika hyvin.Originally posted by Nurgle
Pitääpä kokeilla tuota. Itse olen sekoittanut tonnikala purkin ja raejuusto purkin keskenäänMitäs mieltä olette?
Mut tota joo, kun tämän välipalan oon löytänyt (kiitos tomin) niin eipä tee paljoa mieli kokeilla mitään kovin erikoisia hässäköitä.Originally posted by Energia
Luin jostain, että tonnikalaa ei kannataisi syödä päivittäin kun muistaakseni siitä voi saada elohopean tai jonkun muun aineen yliannostuksen. En muista tarkalleen.