NIGHTKIN, HUOMIO!
Heitit mutuna 25.5 mulle neuvoks, että pitäisin diettaamisessa parin viikon breikin ja kokeilisin ketolle sit uudestaan. Ihan kahta viikkoa ei tullut mutta jotain kuitenkin.
Mä, nimittäin, kokeilin sitä breikkiä, oli vähä pakkokin kun oli ylioppilasjuhlat tiedossa ja kakkuja hankittiin niin paljon ett joutui syömään vielä maanantaiaamunakin vikat murut, puh ja yäk, liika on liikaa....
No, tiistaina tultiin takas himaan ja aloitin taas Atkinsin aloitusdieetilla ja jösses kun kun paino putos jo nyt 4 kg! Housut on tosi väljät!
Aineenvaihdunta käy ihan kybällä ja nälkä on hirveä!
Treenaaminen on ollu sitä, ett tiistaina aamulenkki koiran kans 2km, salilla 1-jakoinen proggis ja koiran kans 6 km vauhtilenkki illalla. Keskiviikkona taas koiran kans 1 x 6 km ja 1 x 1,5 km lenkki ja pojan apuna mainosten jakajana hissittömiin krs-taloihin - sitä aerobista ravaamista tehtiinkin tunti!
Tänään koiran kans 1,2 km lenkki (kurja ilma, ei viitti pitkää lenkkiä tehdä) ja yläkroppatreeni salilla, lämmittelynä 10 min soutu joka poisti nesteet.
Niinku mainitsin, nälkä on hirveä, jano vaivaa kuin olisin Saharan autiomaa.
Eli se sun heittämällä tekemäs ehdotus dietin breikistä tais olla mun kohdalla "se juttu" joka saa ilmeisesti jotain käyntiin.
KIITOS!