sumutin123
Banned
Voiko ateriana nautittavaan protskujuomaan laittaa melkeinpä mitä vain, vaikkapa heraa, kaseiinia, munaprotua, soijaa.....sun muuta? Jos ei niin, mitkä sopivat parhaiten? Olen ainakin lukenut, että porukka pistää heraa ja kaseiinia, mutta hera tässä tarkoituksessa ( ateriana ) on pistänyt miettimään, koska sehän on nopea vaikutteinen---> soveltuu ( parhaiten ) palautumiseen. Eikös ole parasta nauttia hitaita/pitkävaikutteisia proteiineja päivän aterioissa? Myös heraa ja kaseiinia vedetään yhdessä.... and the question goes: What for??
Tuo ketokysymys onkin sitten hankalampi. Mahtaakohan ne hiilarit kuitenkaan parantumiseen mitenkään vaikuttaa? Miksi ketoosissa ei vois parantua ihan yhtä lailla? Jos itse oisin sairastunut keton aikana, olisin kyllä pitänyt silti ruokavalion kuten muutenkin. Mut tää on vaan mutua 
Mässy päiviä en aio pitää ollenkaan kun niin lyhyt on minulla muutenkin tämä dietti. Muuten ihan mukavasti kulkenu mut tänään alko hieman punttaus kusta, kun hauista tein niin ei muutaman sarjan jälkeen enää lihakset suostunu tekee nii pitkää sarjaa että ois kaiken saanu irti. Yksinkertaisesti loppui vääntö. :itku: Hyviä puolia on että ruokaa oon tässä jo ihan mukavasti oppinu tekee. :D
ja sit ruokaa aina ku nälkä sattuu olee. suunnilleen seuraava satsi tossa 13-14 aikaan ja sit meneeki yleensä treeni tässä välissä ja seuraavan kerran ruokaa joskau 18-19 aikaan ja sit viel ennen nukkumaan menoa jotain pientä joskus 24 aikaan. Jotain saattaa tulla naposteltua noissa väleissä ihan hieman.
mutta tällaisia vartenhan aloittelijoiden osio on.