Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon nyt yrittänyt selvittää tätä ketoosidiettiä tässä tunnin verran selaillen tätä threadia... enkä ole saanut selville kun pelkkää bull shittiä... Lähdetääs ihan alusta.
Jos joku TIETÄVÄ kertois... vääntäis tän homman rautalangasta.
Siis ensimmäisenä pitää tehdä jotain että saadaan kroppa ketoosiin? Mitä tämä ensimmäinen vaihe pitää sisällään?
Missä vaiheessa siirrytään seuraavaan vaiheeseen?
Mistä ruokavalio koostuu? Mitä nautitaan treenin jälkeen?
Hiilaritankkauspäivä?
Kertokaa nyt jumalauta koko paketti kerralla ja ilman tota hirveetä tuhannen sivun bull shittiä!
Kiitos!
Toi Hulkin postaus on aika hyvä nyrkkikooste. Harjoitustehot kuitenkin säilyvät parhaiten tällä vaihtoehdolla B, eli n.10-15g hh puoli tuntia ennen harjoitusta.
Sinänsä koko ilmiötä (mitä tapahtuu kun HH karsitaan ruokavaliosta) on mahdotonta tiivistää joksikin koosteeksi.
Hmmm, nyt menee jotkut ohjeet ristiin. Käsitykseni mukaan pääosan rasvasta pitäisi tällä dietillä tulla nimenomaan tyydyttyneestä rasvasta. Hulkin tiivistelmän mukaan ei olekaan niin. Mites tämän asian kanssa?
edit. itse kuulun jälkimmäisiin hylkeenrasvan ja voin syöjiin.
Mistä saa hylkeenrasvaa :D ? Voisin testata.

Helpostihan tuota hyljeöljyä löytyy. Taitaa olla vaan eettisesti epäilyttävää tavaraa:No mietin jo että mitä hemmettiä :D .. tätä olis kyllä ollut jo vaikee selittää tietyille luonnonsuojelususkovaisille naisihmisille - "syön nykyään vain hylkeen- ja valaanrasvaa" ..
Liian vähän kaloreita noin isolle miehelle. Kalorivaje kannattaisi olla noin 500 kcal vuorokaudessa. Nyt sulla on ihan älytön vaje.Laitan tännekin kyssärin kun aihe sivuaa ketodieetiä elikkä:
Olen tällä hetkellä keto-dieetillä ja tarkoituksena olisi pudottaa painoa 120kg->90Kg.
Kysyisin mielipiteitä ruokien makroista ja kaloreista eli kommentteja pyyyyyydän kauniisti
Eli tällä hetkellä ketolla ja makrot suunnilleen seuraavat (painoa siis 120kg):
Hiilarit 30g/6%, Protskut 200g/40% ja rasvat 120g/54%=2000kcal
Miltä näyttää noin suunnilleen?
Proteiinia pois ja lisää rasvaa. Itse kattoisin, että saan noin 1,3-1,5 grammaa proteiinia / rasvaton painokilo vuorokaudessa. Näkisin sen olevan sulla (miestä näkemättä) noin 125-140 gramman luokkaa vuorokaudessa. Tuokin on laskettu rasvattomalla 85-95 kilon painolla kerrottuna 1,5:llä, joten voi olla ylikanttiin. Sitten loput rasvasta niin, että kalorivaje on se 500 kcal.OK, mitä lisäisit/poistaisit?