Siis voi vittu tota valtosta! kannattaiskohan vaihtaa vaikka lajia :itku: miten se voi otella noita matseja ja niin sairaan huono kunto?? se haukko taas happea kun pääs pystyyn sieltä matosta ja sitte ei jaksa edes pitää käsiään ylhäällä ja ottaa vaan iskuja vastaan ja good night! :down:
VALTONEN ON TERÄSTÄ TOISET TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!! :lol2:
Just joo...
Menehän kertomaan tuo myös sitten Valtoselle kun jossain kohtaat...
Ihan vitun älytöntä tekstiä. Jos se Lucio oli vaan oikeasti niiiin hyvä? Montako matsia olet itse ottanut? Propsit joka ainoalle jampalle ketkä kehään tai häkkiin uskaltautuvat, kävi sitten kuinka tahansa. Ja olihan ne kovia lämäreitä mitä Linhares jakeli, kuinkahan monta olisit pystynyt vastaanottamaan? Itse olisin varmasti ottanut lukua ensimmäisestä.
Huomattavan yllättynyt olin kyl Lucion matsaamisesta. On se kova ukko :thumbs:
Huippuna oli vielä kun muijat heitti vinyyliset hameet pois maassa ja ja tekivät eroottisia liikkeitä toistensa päällä ja selluliitit vaan hyllyivät :urjo:
. Jos Valtonen olisi voittanut tuskinpa hänenkään nurkka-ukkelit olisivat suuttuneet ja poistuneet päät painuksissa pukuhuoneeseen suremaan :curs: . Niin se vaan kilpaurheilussa on että hyviä suorituksia "sambataan".
) tässä tapauksessa siis huonompi ottelija ja miksi tällä ei ole mitään tekemistä "kondiksen" kanssa?