🥊 Fight Festival 🥊

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jko
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 FIGHT FESTIVAL – SUOMEN RAJOJA RIKKOVA TAISTELUAREENA 🔥

Meta description: Legendaarinen tapahtuma, jossa vapaaottelun, kamppailun ja adrenaliinin nälkäiset kohtaavat sähisevässä tunnelmassa.

Mia voitti omansa, muttei jotenkin päässyt hyödyntämään pituusylivoimaansa. Lyhyt hollantilainen löi kiukkuisesti vasempaa etukoukkua Mian kuuppaan onnistuneesti monta kertaa.

Sanottiinko siellä mitään punnituksista? Kiinnostaa tietää painoiko Mia tällä kertaa oikeasti 70 kiloa.

Hahaa, hieno homma Jesseltä. En oo sen tainnu koskaan nähdä potkivan, lyövän kyllä. Kovaa.

Sanottiinko siellä mitään punnituksista? Kiinnostaa tietää painoiko Mia tällä kertaa oikeasti 70 kiloa.

Hahaa, hieno homma Jesseltä. En oo sen tainnu koskaan nähdä potkivan, lyövän kyllä. Kovaa.

Hollantilainen kommentoi haastattelussa, että: "She is overweight, but it is not my problem" tms. Katsomosta ei nähnyt muuta, kuin että Mia oli varmaan vähintään 10 cm pitempi kuin vastustajansa.
Itse veikkaisin yli 70 kg painoksi......

Kyllä sai nauttia koko rahan edestä kun valtonen sai omaa lääkettä,eli takakättä suuhun, war lucio! Ei edes tarvinnut käydä painimaan vaan riitti pari heijarii!!!.Ok kova jätkä valtonen varmaan on mut huomas ainakin että tasoeroa on vielä

Kuinka kova historia tuolla Rupposen vastuksella on takanansa? Todella kova suoritus tuo ekan erän nopea voitto. Jos vastustaja yhtään nimekäs, niin kohta voi alkaa odottaan jotain isompia matseja Rupposelle.

Tossa FF-ohjelmalehdessä oli tällänen stoori:

Yukiya naito
Ikä: 29 Paino: 93 Pituus: 186
MMA-ammattilaissaldo: 9-3-2
Meriitit: Naito on kolmen ottelun voittoputkessa joten hän puhkuu varmasti itseluottamusta; ratkaisematon Pride-veteraani Kazuhiro Hamanakaa vastaan 2005; pistetappio K-1 Hero´s -tapahtumassa Chalid Arrabille 2005; osoitti sisunsa ottelemalla vuonna 2003 jo neljännessä ammattilaisottelussaan Pride-veteraani Egan Inouea vastaan täyden ajan, häviten kuitenkin pistein, kun painonpudotus vei mehut ja kokemus ei riittänyt; ADCC-veteraani, taitava matossa; hyvät potkut

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=4737

Tossa FF-ohjelmalehdessä oli tällänen stoori:

Yukiya naito
Ikä: 29 Paino: 93 Pituus: 186
MMA-ammattilaissaldo: 9-3-2
Meriitit: Naito on kolmen ottelun voittoputkessa joten hän puhkuu varmasti itseluottamusta; ratkaisematon Pride-veteraani Kazuhiro Hamanakaa vastaan 2005; pistetappio K-1 Hero´s -tapahtumassa Chalid Arrabille 2005; osoitti sisunsa ottelemalla vuonna 2003 jo neljännessä ammattilaisottelussaan Pride-veteraani Egan Inouea vastaan täyden ajan, häviten kuitenkin pistein, kun painonpudotus vei mehut ja kokemus ei riittänyt; ADCC-veteraani, taitava matossa; hyvät potkut

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=4737

Meni nyt sun pointti vähän ohi.. Ainut mikä ei stemmannu oli toi pituus, Sherdogin mukaan 185cm... :david:

Olis ollu mielenkiintosta nähdä Lucio Linhares Rupposta vastaan. Ois taatusti ollu tiukka matsi.

Rupponen oli taas kerran vakuuttava. Kuvasin sen ottelun kännykällä, mutta tuli niin paskalaatusta, et ei sitä viitti mihinkään uppia. shieeet.

Olis ollu mielenkiintosta nähdä Lucio Linhares Rupposta vastaan. Ois taatusti ollu tiukka matsi.

Rupponen oli taas kerran vakuuttava. Kuvasin sen ottelun kännykällä, mutta tuli niin paskalaatusta, et ei sitä viitti mihinkään uppia. shieeet.

Hassu juttu, mulle tuli kanssa heti matsin jälkeen mieleen: Lusu vs. Rupponen. Tosin saattais olla Lusu pulassa Rupposta vastaan ;-))

Oli tosiaan aivan järkyttäviä noi tanssitytöt! Huonoin tanssiesitys mitä ikinä oon nähny!
Oli hyviä ja huonoja matseja. Valtonen oli hätää kärsimässä alusta asti. Lucio löi kovia heijareita päähän. Rupponen otti vakuuttavan, nopean voiton. Oli hurja alasvienti. Ei ois mun mielestä Luciolla jakoja Rupposelle. Palanto otteli hyvin, tosin vastustaja oli luokaton kun ei yhtään osannu plokata potkuja. Kyl teki varmaan hyvää latvialaiselle sisäreiden potkut.
Boreiko oli 5. erästä lähtien reilusti niskan päällä hurjilla lyönneillään. Ei saanu Jere pidettyä miestä kaukana.

Valtonen otti pataansa, mutta on se kuitenkin äijä. Lucio veteli sellaisia heijareita, että kaikki kahden metrin säteeltä olisi kaatunut ... yllättävä veto oli että piti matsin pystyssä.

Rupponen tuli aikamoisella hengellä ja hienolla kehäbiisillä: God's gonna cut you down by Johnny Cash ... tosimiesten musiikkia. Japsi tais lähteä nukkumatin luokse jo slämmistä, mutta Rujo varmisti hommaa niin kauan kunnes dumari anto merkin lopettaa. Oudon nopeasti japsi nostettiin istumaan, vaikka kaikki ei vielä ollut paikallaan korvien välissä.

Kehätytöt ajoituksineen kaikkineen olivat aivan hervottomia.

Pahannäköinen K.O tapahtu heti Rupposen matsin jälkeen yleisössä. Mun takana istuva mieshenkilö pyörtyi itsestään, jonka jälkeen ukko alkoi täristä.Syynä voi olla että urheilutalon erittäin huono ja painostava ilmanlaatu teki temput kaverille. Siitä herääkin kysymys miksi fight festival siirrettiin töölön kisahallista urheilutalolle? Mun mielestä kisahalli oli parempi paikka.

Pahannäköinen K.O tapahtu heti Rupposen matsin jälkeen yleisössä. Mun takana istuva mieshenkilö pyörtyi itsestään, jonka jälkeen ukko alkoi täristä.Syynä voi olla että urheilutalon erittäin huono ja painostava ilmanlaatu teki temput kaverille. Siitä herääkin kysymys miksi fight festival siirrettiin töölön kisahallista urheilutalolle? Mun mielestä kisahalli oli parempi paikka.

Kyseessä oli ilmeisesti epilepsiakohtaus.

Urheilutalon ilmanvaihto tosiaan ei tuntunut riittävän ja järjestyksenvalvojat joutuivat avaamaan ovia ilmanvaihdon lisäämiseksi. Ovien avaamisesta taas tuli luonnonvaloa halliin mikä vähensi tunnelmaa, eikä sekään ollut kaikkien mieleen.

Kisahalli on ehdottomasti parempi paikka, sen varaaminen vaan on huomattavasti hankalampaa, kun on samalla viivalla kaikenmaailman kissanristiäisten kanssa. Kisahallissa on vuorojen myöntämisessä etusijalla naisten koripallo ja vakioharjoitusvuorot. Loput vuorot jaetaan kristillisesti tasan, siinä ei oteta huomioon tarviiko tapahtuma niin isot puitteet vai ei. Eli jos joku marttayhdistys haluaa järjestää siellä mummojumppatilaisuuden johon tulee vain 20 katsojaa niin se on samalla viivalla kuin 1500 katsojan kamppailuilta. Olen ehdottanut Helsingin kaupungin liikuntavirastolle että eikö pikkutapahtumat voisi ohjata koulujen jumppasaleihin tms jotta isommille tapahtumille saisi tilaa Kisahalliin, mutta tämä ei ole saanut kannatusta, koska kyseessä on kaupungin tilat, joiden täytyy kuulemma olla tasapuolisesti kaikkien kuntalaisten käytettävissä. Helsingin Urheilutalo on yksityisessä omistuksessa ja se on kalliimpi vuokrata, joten siellä on myös helpommin vapaita aikoja vuokrattavaksi, kun sinne ei näillä aivan pienimmillä tapahtumilla ole varaa tulla.

Siis voi vittu tota valtosta! kannattaiskohan vaihtaa vaikka lajia :itku: miten se voi otella noita matseja ja niin sairaan huono kunto?? se haukko taas happea kun pääs pystyyn sieltä matosta ja sitte ei jaksa edes pitää käsiään ylhäällä ja ottaa vaan iskuja vastaan ja good night! :down:

rupponen taas oli liekeissä ja japsi keräs itteensä sieltä kehästä varmaan 10 minuuttia ainaskin :eek:

Maunu: millos toi DVD tulee myyntiin? kuvattiinks FF17 myös? kun ei oo siitä ainakaan kuulunut vielä mitään, eli saako tuota FF19 DVD:tä odotella kauankin?

VALTONEN ON TERÄSTÄ TOISET TULEE KAUKAA PERÄSTÄ!! :lol2:

Oli tosiaan aivan järkyttäviä noi tanssitytöt! Huonoin tanssiesitys mitä ikinä oon nähny!

Ei kukaan sattunut videoimaan tanssityttöjen esitystä, kun niitä on nyt ainakin parilla foorumilla haukuttua kelvottomiksi. Kiinnostaisi nähdä, että kuinka huonoja ne todella olivat.. :D

Uskoisin että katsomosta olisi löytynyt iso kasa naispuoleisia katsijia, jotka olisi tanssineet paremmin. Ja iso kasa äijiäkin olisi pystynyt samaan tasoon kuin tuo tanssiryhmä!

Back
Ylös Bottom