maltsu
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika pitkälle ollaan jo tultu huumenarratiivista. Trumpin lausuntojen mukaan USA ryhtyy hallitsemaan Venezuelaa ja rakentaa siitä mieleisensä valtion...
View: https://youtu.be/e-7GZHrzueA
Usalla on jo sotilastukikohta Grönlannissa ja varmaan lupa irtoaisi lisätukikohtiinkin. Tekosyy se kansallinen turvallisuus on."Trump myös sanoo haastattelussa suoraan, että Venezuela ei ehkä ole viimeinen maa, johon Yhdysvallat tekee ”intervention”"
![]()
Trump: Venezuela ei ehkä ole viimeinen maa, johon Yhdysvallat tekee ”intervention”
Presidentti Donald Trump uhkailee Venezuelan varapresidenttiä ja vihjaa uudesta ”interventioista” The Atlantic-lehden tuoreessa haastattelussa.yle.fi
Varmaan se Grönlanti next. Perustelut tulee olemaan varmaan hieman eri kuin Venezuelassa. Jos ajatellaan USA:n kansallisen turvallisuuden näkökulmasta niin eikö ole riittävää että Tanska on NATO- maa ja varmaan sen kanssa pääsisi aika helppoon diiliin jos kyse on vaan esim. puolustuksellisten aseiden sijoittamisesta? Vai onko kyse jostain aivan muusta, mineraalivarannoista jotka pitää saada haltuun jne.?
Kuubahan sai jo kovan ukaasin eilen ja jos pitäisi veikata niin jenkit ottavat varmaan tämän osa-alueen tarkkaan syyniin tulevassa. Eikös kuuba ollut venezuelan lähin liittolainenkin?Usalla on jo sotilastukikohta Grönlannissa ja varmaan lupa irtoaisi lisätukikohtiinkin. Tekosyy se kansallinen turvallisuus on.
Kuuba on yksi mahdollinen paikka iskuille.
Näin on! Charlie Kirkin murhaakin juhlittiin tanssimalla ja lehdistö kehtasi sheimata ja maalittaa iloisia ihmisiä. Olihan se murha teknisesti laitonta voimankäyttöä, mutta lopputuloksena iloisten vassareiden hymyt loistavat kirkkaammin kuin moraaliposeeraajien saarnat.On kyllä viihdettä ensi viikolla seurata miten media alkaa erinäisin silmänkääntötempuin vääntämään näitä asioita vai ovatko vain hiljaa ja toivovat jotain muuta tapahtuvan
kalikka koliseeNäin on! Charlie Kirkin murhaakin juhlittiin tanssimalla ja lehdistö kehtasi sheimata ja maalittaa iloisia ihmisiä. Olihan se murha teknisesti laitonta voimankäyttöä, mutta lopputuloksena iloisten vassareiden hymyt loistavat kirkkaammin kuin moraaliposeeraajien saarnat.
Sen verran useasta asiasta ollaan samaa mieltä että et sinä minua vassarina tai valtamedian sokaisemana pidä.kalikka kolisee
En mä tiedä edes mitä selität. Mä nauran valtamedian säälittävälle vääntelylle enkä mistään uhreista ja muusta puhu yhtään mitään.Sen verran useasta asiasta ollaan samaa mieltä että et sinä minua vassarina tai valtamedian sokaisemana pidä.
Laittoman väkivallan juhliminen on lyhyt tie. Se on hauskaa vain niin kauan kuin et pidä sen uhreista.
Mitä osaa et ymmärrä? Sinä pidät Yhdysvaltain itsenäistä valtiota kohtaan kohdistamaa laitonta sotatoimea hyvänä asiana, mehustelet sillä että lyhytnäköiset tyhmät juhlivat tätä ja naurat sille että ihmiset tuomitsevat laittomuudet. Sinusta on vain oikein että se kellä on voimaa, käyttää sitä.En mä tiedä edes mitä selität. Mä nauran valtamedian säälittävälle vääntelylle enkä mistään uhreista ja muusta puhu yhtään mitään.
Tämä oli hyvä toimi ja venezuelaiset tuntuvat tykkäävän myös.Mitä osaa et ymmärrä? Sinä pidät Yhdysvaltain itsenäistä valtiota kohtaan kohdistamaa laitonta sotatoimea hyvänä asiana, mehustelet sillä että lyhytnäköiset tyhmät juhlivat tätä ja naurat sille että ihmiset tuomitsevat laittomuudet. Sinusta on vain oikein että se kellä on voimaa, käyttää sitä.
Huomautin sinulle että hölmö mielipide.
Just.Tämä oli hyvä toimi ja venezuelaiset tuntuvat tykkäävän myös.
Ei kai tähän muuta voi sanoa kuin koita kestää.
Just.
Muista tuo kun Ursula von der Leyen tunkee ilmastonmuutosta ja rasismia ehkäisevän tarkkailupatukan anukseesi. Se on oikein ja hauskaa sillä hänellä on voimaa ja lääketieteellisesti 2020-2022 raiskatut juhlivat tapahtumaa suurena turvallisuuden voittona.
Jos et ymmärrä tätäkään niin etsi lähin rokottamaton alkuinen ja pyydä selittämään pienillä sanoilla.