Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jimbe sanoi:SJMV.. perkele vihaan sitä liikettä. Oon yrittäny ja yrittäny tehdä sitä salilla aina vaan mutta vi**ukun en saa sitten millään hyvää tuntumaa takareisiin, alaselkä kyllä ottaa damaa. Oon koittanu melkein kaiken näkösiä asentoja.
jallu2 sanoi:Minulla ainakin rupes ottaan takareisiin kun opettelin työntämään lantion taakse ja selkä suorana.
eccu sanoi:Olenkohan minä ainut joka käyttää hyvää huomenta -liikettä selän treenaamiseen? Onhan se hyvä liike takareisille, mutta itse olen saanut siitä hyötyä selkätreeniin. Eilen vedin normaalin selkätreenin (kulmasoutua ja maastavetoa) ja lopuksi muutama sarja hyvää huomenta -liikettä. Lopulta alaselkä oli niin jumissa, että ihan kipeää teki. Eli kai siitä jotain hyötyä on alaselällekin?
Wildemar sanoi:Takaolkapäille vipunostoja taakse. Asetut tiukkaan etukumaraan, lähes vaakatasoon, ja nostat käsipainot pikkurilli edellä osoittamaan suoraan sivuille. Voit suorittaa liikkeen kuvan tapaan ilman tukea sekä istuen taikka maaten penkissä. Soveltaen onnistuu myös ristikkäistaljassa.
![]()
vilho_kanuuna sanoi:Tätä teen, mutta yhdellä kädellä kerrallaan (kahdella kädelle menee allekirjoittaneella heilumiseksi, yhdellä kädellä pysyy homma paremmin kontrollissa).
Catherina sanoi:Selän kanssa vaan tahtoo usein tulla ongelmia, jolloin sjmv jää suosiolla pois treenikerrasta. Olisiko teillä kertoa jotain liikkeitä pakaroille/takareisille sjmv:n tilalle?