Ilmeisesti aika ryssä olen kun saan pohjetreenin perseessä tuntumaan... jännitän varmaan liikaa koko jalkaa tai jotain 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mulla on myös pohkeiden kanssa jatkuvaa riesaa. Mikäli jumppaan samana päivänä pohkeet ja käyn puulattialla urheilemassa, seuraavan päivän aamulla pohkeissa on pieni värinä päällä ja kipu sietämätön. Kylmägeeli ja hieronta auttaa mulla aika paljon. Pohjelihas tuskin tulehtuu, mutta akillesjänne saattaa ottaa nokkiinsa aika pahasti. Hiero pohkeet hyvin ja laita kylmägeeliä.Proteos sanoi:Eilen pohkeet oli jumissa, mutta meinasin sen olevan perus reenin jälkeistä jäykkyyttä. Tänään aamulla hyvä kun pääsi liikkeelle kun pohkeet oli pirun jäykkinä. En tiedä sitten kuinka helposti jotain tulehduksia voi pohkeisiin tulla... lähinnä toi koris taisi olla viiminen naula. Jos joku viittii kertoa omia kokemuksia niin tänne vaan.
Joo... tosta kylmästä yksi toinenkin kaveri mainitsi. Täytyypä kokeilla. Pohkeet on meinaan vieläkin kuin tukit. Yllättävänkin kovaa kipua pystyy olemaan vieläkin.ilmari sanoi:Mulla on myös pohkeiden kanssa jatkuvaa riesaa. Mikäli jumppaan samana päivänä pohkeet ja käyn puulattialla urheilemassa, seuraavan päivän aamulla pohkeissa on pieni värinä päällä ja kipu sietämätön. Kylmägeeli ja hieronta auttaa mulla aika paljon. Pohjelihas tuskin tulehtuu, mutta akillesjänne saattaa ottaa nokkiinsa aika pahasti. Hiero pohkeet hyvin ja laita kylmägeeliä.
Pohkeen sisemmät puoliskothan toimivat enemmän silloin, kun varpaat osoittavat ulospäin ja uloimmat puoliskot silloin kun varpaat osoittavat siäänpäin.
No, nyt sitten korjaan treenitapaani ja koetan paikata tilannetta.Tomi sanoi:Se sisempi lohko on lähes poikkeuksetta isompi kuin se ulompi.
Eihän reisikään ole symmetrinen, miksi pohkeet olisivat?Tomi sanoi:Se sisempi lohko on lähes poikkeuksetta isompi kuin se ulompi.
Valitetavasti kuvia ei ole tulossa, koska en omista digikameraa. Pro-miesten pohkeet olivat kaikilla timantinmuotoisia.Omskakas sanoi:Vilkaisin äkkiä läpi kaikkien Olympiafinalistien (miesten) pohkeet läpi ja katsastin muutaman pakkotoistolaisten kuvia (harvoilla oli edes pohjekuvia) ja usko pois: Ei yhdeltäkään löytynyt läheskään näin kieroja pohkeita.Valitetavasti kuvia ei ole tulossa, koska en omista digikameraa. Pro-miesten pohkeet olivat kaikilla timantinmuotoisia.
Huh huh, kerran meinaan mietin salilla just tollasta kauhuskenaariota mitä vois käydä...no, joku ehtinyt senkin toteuttaa.IsoDino sanoi:On nimittäin joskus jollekin käynyt niin, että tullut koko höskä nilkoille ja kummatkin nilkat murtunut.
osku sanoi:Tulehduskipulääkkeet nopeuttaa paranemista,ja isoissa revähdyksissä leikkaus auttaa.Siinä on meillä varsinainen totuuden torvi.![]()
osku sanoi:Siinä on meillä varsinainen totuuden torvi.![]()
emiliana sanoi:ei kipu lääkkeet lievitä kuin kipuja.