Mä kans kysyisin kun tuolla meidän salilla on tollanen värkki millä nostetaan niinkun ylöspäin pohkeita, istuen ja se koko penkki nousee siinä samalla (viimenen kuva) -niin en oo keksinyt että miten siihen pitäis mennä, vaikka tiedän tietenki miten siinä pitää nostaa:
Ongelma on siinä että sehän säädetään se toppaus tohon polvien päälle niin tiukaksi kun saa ja laitettaessa varpaat on jo siinä lankun päällä josta sitten nostetaan, sillä lailla että kantapäät on niin alhaalla kun siinä saa ilman painoja. Mutta sitte kun alkaa niitä nosteleen, niin ei saa mitään venytystä pohkeisiin kun se värkki kolahtaa aina siihen ala-asentoon ja koska on jo painoa koneessa niin sen puolesta sais kyllä lisätä venytystä vaikka kuinka paljon :curs:
oon sitte tehnyt niin että paan sen toppauksen (jota polvien päälle pannaan) oikeen tosi alas ensin ja vasta sitten polvet siihen alle ja nostan ikäänkuin lonkankoukistajilla koko hoidon ylös ja paan varpaat lankulle ja siitä kun laskee niin ei heti kolahda ääriasentoon, vaan saa laskettua niin paljon että tuntuu tosi mukava venytys. Ainoa vika että tää varmaan näyttää ihmeelliseltä kompeilulta ja tuntuu vielä ihmeellisemmältä, että eikö tähän oo mitään yksinkertaisempaa tekniikkaa miten siihen vehkeeseen pitää mennä?
Vai onko mun ongelma vaan yli-liikkuvat nilkat jotka menee melkeen rullalle

?
...ymmärtiköhän tästä ny kukaan mitään...(?)