🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

Meta description: Tehokkaimmat harjoitteet, tekniikat ja rutiinit, joilla pohkeet kasvavat ja räjähtävät eloon.

chat_beast sanoi:
Missä kohtaa jalkapohjia sinulla on painopiste kun teet liikettä?

oiskohan siinä... vähän vaikea kuvailla tota jalkapohjan rakennetta :D
varpaiden ja ton jalkapohjan keskellä olevan alueen välissä otaksuisin...
\ \
..\ \___
...(_____)
........./
tossa kohdilla :D:

Jos painopiste on päkiöillä niin ok.

:offtopic:

Tuleeko tälle maanmainiolle Tomin-treenivinkit sarjalle jatkoa..? Mua kiinnostas esim. aihe "Miten saada kokoa takareisiin" kun ne on aika huonosti kehittyneet. :(

Toki vinkit myös muiden lihasryhmien kehittämiseen kiinnostaa.

Mikäs neuvoksi kun saan melkein aina jalkapohjat kipeeksi pohkeita tehdessä. Eli siis se sarja päättyy aina siihen ennemmin kuin siihen että pohkeita polttaisi. Teen pohkeita prässissä, istuen ja seisten.

Jimbe sanoi:
Mikäs neuvoksi kun saan melkein aina jalkapohjat kipeeksi pohkeita tehdessä. Eli siis se sarja päättyy aina siihen ennemmin kuin siihen että pohkeita polttaisi. Teen pohkeita prässissä, istuen ja seisten.

Justiin sama juttu mulla mutta tulee vasta jollakin 12 toistolla. :curs:

abine sanoi:
Justiin sama juttu mulla mutta tulee vasta jollakin 12 toistolla. :curs:
itse en kans ainakaan pohkeisiin mitään hirveätä poltettaa saa noin lyhkäsillä sarjoilla.veikkaisin että syynä on liian isot painot.. mutta taasen kun vähentää painoa ja tekee noin 20 toiston sarjoja niin johan on pohkeet kuin tulessa jo 3 sarjan jälkeen

hartiapankki sanoi:
itse en kans ainakaan pohkeisiin mitään hirveätä poltettaa saa noin lyhkäsillä sarjoilla.veikkaisin että syynä on liian isot painot.. mutta taasen kun vähentää painoa ja tekee noin 20 toiston sarjoja niin johan on pohkeet kuin tulessa jo 3 sarjan jälkeen

Joo aivan hyvin voi olla vähä isot painpt pienelle miehelle :david: , pitääpä pudottaa painoja ja toistoja lisätä, niin sitte sen näköö.

hartiapankki sanoi:

Mulla oli vuosia sitten samoja ongelmia lähes aina pohkeita tehdessä, mutta pikkuhiljaa ne siitä helpotti. Mun tulee tehtyä 10-15 toiston sarjoja ja yleensä aika monta sarjaa ja harvoin tuntuu jalkapohjissa. Mutta nyt kun teki niillä pienemmillä painoilla, pidempää sarjaa ja 30 sek. palautuksilla niin oli pakko jättää toisessa treenissä vähän kesken kun jalkapohjiin sattu niin helvetisti, pohkeet ois vielä kestänyt tehä jokusen toiston tai sarjan.

Itselläni tuntuu olevan pohkeet ne lihakset jotka saan kaikkein helpoiten kasvuun, etureisien lisäksi :)

Mutta sitten vaikkapa rintalihakset.... :wall:

Katabolic sanoi:
Itselläni tuntuu olevan pohkeet ne lihakset jotka saan kaikkein helpoiten kasvuun, etureisien lisäksi :)

Mutta sitten vaikkapa rintalihakset.... :wall:
itsellä sama homma reidet ja pohkeet tuntuu kasvavan melko hyvin.. ne oli kyllä vakionakin jo suht tukevat yläkroppaan verrattuna..
mulla ei toi rintakaan oo ongelma...
mutta hauis se vaan on aina samanlainen... tuntuu että ojentaja se vaan kasvaa mutta hauis on aina sama :wall: ...

Sain ekaa kertaa pohkeet kunnolla kipeeks. Vaikka ei oo kunnolla ennen kipeeks tullu, vähän araks korkeintaan, niin silti on ennenkin pohkeet kokoa ottanut. Tässä kuitenkin treeni:
-hack-laitteessa 3*12, hitaasti alas, kovalla supistuksella ylös.
-istuen laitteessa 2*15 nopeesti, lyhyellä palautuksella... Niin kova pumppi, et itku tulee!

Ja seuraavana päivänä pohkeet oli kipeemmät kuin etureidet, mikä on täysin ennenkuulumatonta! :)

Itselläni ainakin pohjetreenissä tuntuu erittäin hyvin semmonen sarja että 15 kertaa jalkapöytä eteenpäin sitten samantien vaihdetaan jalat osoittamaan niin ulos ku mahollista ja 15 kertaa ja lopuksi vielä 15 kertaa niin että jalat ovat sisään päin käännettynä

olipa vaikeesti selitetty, mutta kumminki.

Jees tossa on toi meikän palikka :david:
Pohkeen ympärys tossa 47cm

Liitteet

• Pohje2.webp
    Pohje2.webp
    15,5 KB · Katsottu: 1 897
on kyllä erikoisen näkönen kuva... onko toi pohje kasvanu toho jalan sivuu...
no joo aika hyvän kokonen mötti on

Joo se on vähän erikoinen mötti :D , en tiiä miten se on tohon kasvanut, mutta pitää aloittaa kunnon pohje reeni, niin näkee minkälainen talikko siitä sitten tulee, pohkeita oon reenanut 3kk.

Mäkin ensin katoin, että toi on photoshopattu, kun se köntti on jotenkin kierossa. Jotenkin omituisesti sivussa.... ;-)

Wintikka sanoi:
Mäkin ensin katoin, että toi on photoshopattu, kun se köntti on jotenkin kierossa. Jotenkin omituisesti sivussa.... ;-)

Huomatkaa, että se on vasen jalka... selittää paljon. ;)

Tai no jaa. On se silti killissä. :eek:

Back
Ylös Bottom