Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimimerkistä päätelleen toimii!superpohje sanoi:Kyllä... Tuo ohjelma on aikalailla samantapainen, kuin mitä minä olen nyt kanssa käyttänyt pidemmän aikaa ja se todella toimii.
Mutta jos on luontaisesti superpohkeet, niin pohkeet kasvavat pelkästä aivastelusta. Joillakin on "kovat pohjegeenit", mutta kovalla työllä huonoistakin pohkeista saa jonkinlaiset.Täytyy myöntää, että mulla pohkeet on turvonneet aina kumman helposti. ;)Tomi sanoi:Nimimerkistä päätelleen toimii!Mutta jos on luontaisesti superpohkeet, niin pohkeet kasvavat pelkästä aivastelusta. Joillakin on "kovat pohjegeenit", mutta kovalla työllä huonoistakin pohkeista saa jonkinlaiset.
Json sanoi:Mulla suurin edistysaskel tapahtui kun aloin tehdä pohkeet kaksi kertaa per treenikierto. Ennen tuskailin kun pohkeet eivät muka olleet palautuneet edes viikossa, mutta kun pakotin itseni tekemään ne kaksi kertaa viikossa, yllätys yllätys palautuminenkin nopeutui.
Totta. Kaverillani on kauheat pohkeet vaikka ei ole edes ikinä treenennut niitä!Mut niitä ku viel treenais ni ne olis ISOT!Tomi sanoi:jos on luontaisesti superpohkeet, niin pohkeet kasvavat pelkästä aivastelusta. Joillakin on "kovat pohjegeenit", mutta kovalla työllä huonoistakin pohkeista saa jonkinlaiset.