🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

Meta description: Tehokkaimmat harjoitteet, tekniikat ja rutiinit, joilla pohkeet kasvavat ja räjähtävät eloon.

Se kipu tuntuu aina juuri tuossa säären sivulla olevassa lihaksessa, ei niinkään itse pohkeessa. Eikä se kyllä varmasti revähdys olekkaan kun nyt jo tuntuu vähä paremmalta, mutta joku pieni napsahdus tuntui siinä lihaksessa.

mitenkäs ku teen kyykkyä arskan golden sixin mukaan 4x10 ja teen sen aika maksimi painoilla et veri tulee suurinpiirtein nenästä ku viimmesiä punnaa.Niin mulla on täs tullu noi polvilumpiot aika saakutin kipeeks,et kannattaako pitää taukoa vai paraneeko helpommin ku jatkaa kivusta huolimatta niinku tänään tein?

haukimamma: -Kyllä mä ainakin taukoa hieman kyykkimisestä pitäisin ja harrastelisin mielummin kevyitä palauttavia/huoltavia jumppia hetken aikaa, jos ne lumpiot kerta kauhian kipeäksi on tullut.

Pahasta ei varmasti olis kyykkytekniikan tarkistuttaminenkaan, varsinkaan noiden viimeisten toistojen osalta. Joskus väsymys voittaa hallinan ja se ei ole hyvästä...

Itsellä dietillä ei meinaa kyykky sujua ollenkaan kun pohkeet ovat niin kireän tuntuiset ja kipeät. Ruokavalion pitäisi olla kunnossa joten liekö venyttelyn puutetta.

Kyllä se kyykky todistetusti ottaa pohkeisiin.Vähä aika sitten olin saikulla 10päivää,ku pohje paksahti kyykkyä tehdessä.
Normaalit lämmittelyt ja venyttelyt tein,ja sitten oli tarkoitus otta painolla x 20 toistoa.15 toiston kohdalla kuului pikku poks oikeasta pohkeesta ja siinä oli se treeni.
Muistaakseni Janne toivanen kerran kertoi minulle jalkakyykyssä pohkeiden osuuden olevan 10% maksimisuorituksesta.Eli tän mukaan 200kilon kyykkääjä sais vaan 180 kiloa jos pohkeet ois heikossa kunnossa.Aika iso ero kieltämättä ois...:jahas:

Eli kokeilen tänään salilla sellaista laitetta mikä on ilmeisesti pohjeprässi kulmassa laitteessa? siinä pitäisi olla vartalo vaakatasossa mutta en ollut silti se kävi pohkeisiin paljon,selkätuki oli heiluva eli selän sai siihen asentoon mihin halusi,siispä teinkö sen oikein jos se kävi pohkeisiin haluamallani tavalla?

Eli kokeilen tänään salilla sellaista laitetta mikä on ilmeisesti pohjeprässi kulmassa laitteessa? siinä pitäisi olla vartalo vaakatasossa mutta en ollut silti se kävi pohkeisiin paljon,selkätuki oli heiluva eli selän sai siihen asentoon mihin halusi,siispä teinkö sen oikein jos se kävi pohkeisiin haluamallani tavalla?

Aika paha mennä kommentoimaan, kun hankala edes saada sepustuksestasi yhtään mitään selvää.

Mitä on: "pohjeprässi kulmassa laitteessa"?

Miksi: "siinä pitäisi olla vartalo vaakatasossa mutta en ollut"

Ainoa plussa koko postauksessa on se, että: ""se kävi pohkeisiin haluamallani tavalla?"

Jos et tehnyt niin kuin ohjeessa sanotaan niin et tehnyt oikein, mutta sait kuitenkin tuntumaan pohkeissa. Olenko tymä vai :david: ?

Noni. Jos kysyy jotain, niin kannattaa ainakin kerran lukea oma postaus ennen lähettämistä jolloin siitä saa sen käsityksen minkä muutkin saavat. Eli på finska tästä kysymyksestä ei saa mitään selvää.

eiku sen pohjeliikkeen pitää ottaa alaselän syvempiin kiertäjälihaksiin...:rock:
jos laite on jossain kunnon kuntosalilla, missä käy vähän kokeneempia treenajia, voit kysyä niilt miten tehdään.

Muuten kun tein pohjekoneessa seisten pohkeita niin se kävi enemmän oikean jalan pohkeeseen, se olisi hyvä liike (pidän siitä itse) joten mitä sen kanssa tekisi?

Back
Ylös Bottom