Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep,asiaa.Itelläkin pohkeissa mittaa vaan 40 cm mutta kyllä ne pohkeilta näyttää kun nilkat ja polvet on ohuet ja jalat kireessä kunnossa.Treenattua pohkeita tulee smithissä seisten 100-120 kg:lla ja istuen 55-60 kg:lla.Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...IsoDino sanoi:Sama kuin esim "hauiksen" koolla, että mitoilla ei ole vitunkaan merkitystä siihen kuinka isolta se lihas oikeasti näyttää. Se on ihan vitun eri asia onko 170 kilonen vai 50 kilonen tai 150 cm vai 220 cm pitkä. Lopettakaa nyt vittu toi mittojen jakelu, kun niillä ei ole mitään merkitystä. Laittakaa kuvat niistä pohkeistanne, niin niitä voi arvostella.
Wyldeclone sanoi:Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...
Pertti 123 sanoi:NOT
EDIT: ei oo kunnon mittanauhaa, mutta tollaset 38 senttiä :D Löytyykö pakkikselta aikuista miestä, jolla olis ohuemmat pohkeet kuin mulla.

No,joo.Ei lihasta juoksemalla rakenneta mutta kireempään kuntoon jalat tulee.Pitkät lenkit syö lihasta mutta pikamatkoja ja maastossa juoksemalla olen saanut hyviä tuloksia pohkeiden osalta.Pertti 123 sanoi:
Wyldeclone sanoi:Pitkät lenkit syö lihasta mutta pikamatkoja ja maastossa juoksemalla olen saanut hyviä tuloksia pohkeiden osalta.
Salomaa sanoi:72cm ja sarjoja smithissä 350kg.
EDIT. Komppaan IsoDinoa.
Wyldeclone sanoi:Jep,asiaa.Itelläkin pohkeissa mittaa vaan 40 cm mutta kyllä ne pohkeilta näyttää kun nilkat ja polvet on ohuet ja jalat kireessä kunnossa.Treenattua pohkeita tulee smithissä seisten 100-120 kg:lla ja istuen 55-60 kg:lla.Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...
mho sanoi:44-45. ei näytä miltään

IsoDino sanoi:Sama kuin esim "hauiksen" koolla, että mitoilla ei ole vitunkaan merkitystä siihen kuinka isolta se lihas oikeasti näyttää. Se on ihan vitun eri asia onko 170 kilonen vai 50 kilonen tai 150 cm vai 220 cm pitkä. Lopettakaa nyt vittu toi mittojen jakelu, kun niillä ei ole mitään merkitystä. Laittakaa kuvat niistä pohkeistanne, niin niitä voi arvostella.
Bodaaja sanoi:40cm, ja istuen sarjaa 15x70kg, mutta eipä mua paljon kiinnosta niitä reenailla.
IsoDino sanoi:Sama kuin esim "hauiksen" koolla, että mitoilla ei ole vitunkaan merkitystä siihen kuinka isolta se lihas oikeasti näyttää. Se on ihan vitun eri asia onko 170 kilonen vai 50 kilonen tai 150 cm vai 220 cm pitkä. Lopettakaa nyt vittu toi mittojen jakelu, kun niillä ei ole mitään merkitystä. Laittakaa kuvat niistä pohkeistanne, niin niitä voi arvostella.
Vapaalla tangolla tai Smith-koneessa voi tehdä pohjenousua ja onko salilanne semmoinen pohje kone jossa istutaan ja siinä runtataan pohkeita jos on niin siihen tekemään. Jalkaprässissä voi runtata kunnolla pohekeita ja muita en nyt tähän hätään muistakkaan.Punttaaja 92 sanoi:Mitäs muita hyviä pohjeliikkeitä tiedätte kuin pohjeprässi, kun salilla jota minä käytän, on se pohjeprässilaite niin roska, että en viitsi siinä tehdä, eli jotain muita pohjeliikkeitä jos viitsisitte kertoa.