🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

Meta description: Tehokkaimmat harjoitteet, tekniikat ja rutiinit, joilla pohkeet kasvavat ja räjähtävät eloon.

IsoDino sanoi:
Sama kuin esim "hauiksen" koolla, että mitoilla ei ole vitunkaan merkitystä siihen kuinka isolta se lihas oikeasti näyttää. Se on ihan vitun eri asia onko 170 kilonen vai 50 kilonen tai 150 cm vai 220 cm pitkä. Lopettakaa nyt vittu toi mittojen jakelu, kun niillä ei ole mitään merkitystä. Laittakaa kuvat niistä pohkeistanne, niin niitä voi arvostella.
Jep,asiaa.Itelläkin pohkeissa mittaa vaan 40 cm mutta kyllä ne pohkeilta näyttää kun nilkat ja polvet on ohuet ja jalat kireessä kunnossa.Treenattua pohkeita tulee smithissä seisten 100-120 kg:lla ja istuen 55-60 kg:lla.Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...

Saaks tähän jotenki kuvan liitettyä suoraan ? 41,62cm toinen 40,52cm pituus 176 ja paino 87,56kg rasvat 12-13(ISO ?)
Sarjapainot vaihtelee 5-13 väliltä koneessa.

Wyldeclone sanoi:
Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...

NOT

EDIT: ei oo kunnon mittanauhaa, mutta tollaset 38 senttiä :D Löytyykö pakkikselta aikuista miestä, jolla olis ohuemmat pohkeet kuin mulla.

Pertti 123 sanoi:
NOT

EDIT: ei oo kunnon mittanauhaa, mutta tollaset 38 senttiä :D Löytyykö pakkikselta aikuista miestä, jolla olis ohuemmat pohkeet kuin mulla.

Olet kohdannut voittajasi, 37cm! :D

Pohkeita on tullut kyllä ihan tunteella treenattua ja kovaa kanssa yhtä kauan kuin muutakin kroppaa mutta eipä nuo tosta näytä kasvavan. Muotoa nyt ainakin on tullut lisää mutta ei kokoa :eek:

Pertti 123 sanoi:
No,joo.Ei lihasta juoksemalla rakenneta mutta kireempään kuntoon jalat tulee.Pitkät lenkit syö lihasta mutta pikamatkoja ja maastossa juoksemalla olen saanut hyviä tuloksia pohkeiden osalta.

Wyldeclone sanoi:
Pitkät lenkit syö lihasta mutta pikamatkoja ja maastossa juoksemalla olen saanut hyviä tuloksia pohkeiden osalta.

Siis massaa vai?

Mä olen pikajuoksija ja mun pohkeet on kuin hyeenan kaluamat gasellin etujalat. Ei ne kyllä juoksemalla kasva, oli kyseessä sitten pika tai mikä vaan juoksu. En usko, että tässä on edes yksilöllisiä eroja. Kasvaneet varmaan jostain muusta syystä sulla.

PS: Jimbe, ootas, kun saan kunnon mittanauhan, koska saattaa mullakin olla alle 38, mutta "kunnioitettavat" pohkeet sullakin :D

Salomaa sanoi:
72cm ja sarjoja smithissä 350kg.

EDIT. Komppaan IsoDinoa.

Juu, mulla on kans liki metrin pohkeet ja istuen pohkeet koneessa tein viimmeksi 1000kilolla 12 toistoa.

Wyldeclone sanoi:
Jep,asiaa.Itelläkin pohkeissa mittaa vaan 40 cm mutta kyllä ne pohkeilta näyttää kun nilkat ja polvet on ohuet ja jalat kireessä kunnossa.Treenattua pohkeita tulee smithissä seisten 100-120 kg:lla ja istuen 55-60 kg:lla.Päälle juoksua mikä kehittää pohkeita myös...

Myös 40 centtiset pohkeet voi näyttää isoilta, riippuen niin henkilöstä kuka niitä kantaa.

mho sanoi:
44-45. ei näytä miltään

Ja tässä esimerkki siitä kuinka jollain edes 45 senttiset pohkeet ei näytä miltään.

ELI...

Nämä mittojen luettelut on ihan perseestä. Se kun EI KERRO YHTÄÄN MITÄÄN. On aivan eri asia onko 45 senttiset pohkeet 50 kilosella vai 120 kilosella äijällä. Miettikääs vaikka jotain Nyyssölää ja Kim Koldia, miehillä on jotain "100 kiloa" painoeroa, mutta Nyyssölän pohkeet näyttää isommilta, vaikka on varmaa 20 senttiä pienemmät (siis ihan mutuna).

pohkeiden mittauksesta?

niin, elikkäs miten te mittaatte pohkeenne? ootteko seisten vai istualteen? itellä istualteen pohkeet on 42cm, mutta seisalteen useamman sentin vähemmän, en muista paljonko.

niin ja pohjetreeniin kuuluu normaalisti kaksi liikettä, eli pohkeet istualteen ja seisten. seisten tehtäessä käytän joko hack-laitetta tai sitten alataljaa. istualteen teen pohjekoneessa. jos teen seisten hack-laitteessa, niin painot ovat siinä 200kg, toistot 15-20 ja sarjat n.3-4. istualteen koneessa painot pyörivät siinä 55-65kg (riippuu fiiliksistä, joskus treeni ei kule, mutta joskus kulkee). :rolleyes:

IsoDino sanoi:
Sama kuin esim "hauiksen" koolla, että mitoilla ei ole vitunkaan merkitystä siihen kuinka isolta se lihas oikeasti näyttää. Se on ihan vitun eri asia onko 170 kilonen vai 50 kilonen tai 150 cm vai 220 cm pitkä. Lopettakaa nyt vittu toi mittojen jakelu, kun niillä ei ole mitään merkitystä. Laittakaa kuvat niistä pohkeistanne, niin niitä voi arvostella.

JättiDino puhuu asiaa: 50 cm pohje on varmasti massiivinen, mutta ei sillä paljoa juhlita jos rasva% on 30 ;-)
Varsinkin tuo maaginen hauismitta laittaa jengin päät sekaisin. Maaginen 50 cm tumppu läskillä on selvästi heikomman näköinen kuin kireempi 45 cm.
Mutta vertailkaa vain, kai sillä kuitenkin suuntaa saa?!

PS. Pohkeet nyt 48-49 cm, mutta rasvat on myös isot. En treenaa niitä, koska pelkkä päkiöillä hyppiminen aiheuttaa massiivisen pumpin.

Bodaaja sanoi:
40cm, ja istuen sarjaa 15x70kg, mutta eipä mua paljon kiinnosta niitä reenailla.

Ollaanpa me samixxiii, paitsi mulla kiinnostaa treenata. Sarjapainot ja mitat samat pohkeessa.

45cm istuen mitattuna, ei pumppia, ei jännitystä. Seisoen tehtynä koneessa jossa on pakka kiinni. 10*315kg. Donkey konetta 12*200kg. Voimat kehittyy kunhan tekee, mutta en sitten tiedä onko ne oikein kovan näköiset, ei minusta.

IsoDino sanoi:

melkein samaa mieltä. mutta jos joku saa tyydytystä siitä että omaa isommat pohkeet kuin joku toinen, niin mitä pahaa siinä on? topicin alottajalla luultavasti kiinnostaa omien pohkeiden koko muihin verrattuna, joten en näe mitään pahaa siinä että ilmoittaa oman mittansa. täällähän nimenomaan kysyttiin pohkeiden kokoa, ei sitä, miltä ne näyttävät.

Mitäs muita hyviä pohjeliikkeitä tiedätte kuin pohjeprässi, kun salilla jota minä käytän, on se pohjeprässilaite niin roska, että en viitsi siinä tehdä, eli jotain muita pohjeliikkeitä jos viitsisitte kertoa.

Punttaaja 92 sanoi:
Mitäs muita hyviä pohjeliikkeitä tiedätte kuin pohjeprässi, kun salilla jota minä käytän, on se pohjeprässilaite niin roska, että en viitsi siinä tehdä, eli jotain muita pohjeliikkeitä jos viitsisitte kertoa.
Vapaalla tangolla tai Smith-koneessa voi tehdä pohjenousua ja onko salilanne semmoinen pohje kone jossa istutaan ja siinä runtataan pohkeita jos on niin siihen tekemään. Jalkaprässissä voi runtata kunnolla pohekeita ja muita en nyt tähän hätään muistakkaan.

Back
Ylös Bottom