Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin tai vaan et yksinkertasesti onnistunu lukemaan sitä olennaista.johan sitä ollaan hakoteillä :D 100 sentin vyötäröllä sun jaloissakin on ihan varmasti melko kovat rasvat. Sitä nyt vaan ei niin helposti jaloista huomaa.
muutenkin tekstin sisältö vähän sellaista, että kannattaa ne turhat "olinenneläskijasiksmullaonlihasta" jutut jättää pois mielestä. Vaikka saahan toki itseään imarrella jos siltä tuntuu.
Niin tai vaan et yksinkertasesti onnistunu lukemaan sitä olennaista.
Jos en nyt väärin ymmärtäny ni väitit että sillä että painaa sen 90-100kg ei oo mitään tekemistä sen kanssa että on pohkeissa ja reisissä vähän enemmän pihviä ku muualla.vaikka tossa jotain olennaista olisi, niin tekstin oletukset ovat silti vääriä. mitä mä en siis onnistunut lukemaan?
Joo, täällä ollaan ainakin päälaellaan! Hanska 40cm ja pohje 38cm! En ymmärrä millä noita pohkeita sais edes jokunnäköseks?
Voi olla. Melkeen samoissa mitoissa noi kaikilla taitaa olla. Keskimääräisellä pakkislaisella on kuitenkin se 40 sentin hanska ja se alle 40 cm pohje näyttää ehkä vähän "hassulta". Ite oon vaan aina tottunu olee se "iso"kätinen riukupohje ja koskaan ei oo sentään pohje ollu olkavartta pienempi.Miten niin?
Onhan monilla ammattikehonrakentajillakin todennäköisesti paksumpi olkavarsi kuin pohje. Pohkeet on yleensä vähän hankala lihasryhmä. Joko omistaa pohkeet tai sitten ei. Joillain ne kasvaa ja joillain ei vaikka tekisi mitä. Hanskanhan saa helpostikin turpoamaan.
Minulla on aina ollut surkean pienet pohkeet treenistä huolimatta. Uskon sen liittyvän jotenkin samaan "geenivirheeseen", joka aiheuttaa minulle myös säälittävän pienet forkut ja todella ohuet ranteet.
Mistä sä tiedät, että ne on sulla geneettisesti huono lihasryhmä? Ei kuulostaa ainakaan geneettisesti huonolta lihasryhmältä sulla jos olet puolessa vuodessa 8 senttiä saanut pohkeisiin lisää tavaraa saanut.Et vain treenaa niitä tarpeeksi kovaa ja usein. Eli puhdasta paskapuhetta yleensä puhua "geenivirheistä", kun ainut este huonon lihasryhmän kasvulle on 1. Sinä itse 2. Sinä itse 3. Sinä itse.
Nimimerkillä: puoli vuotta kovaa treeniä pohkeille ja 8 cm tavaraa lisää "geneettisesti" huonolle lihasryhmälle on minusta aika hyvin.
Mistä sä tiedät, että ne on sulla geneettisesti huono lihasryhmä? Ei kuulostaa ainakaan geneettisesti huonolta lihasryhmältä sulla jos olet puolessa vuodessa 8 senttiä saanut pohkeisiin lisää tavaraa saanut.