🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta title: 🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta description: HIT-metodin rautainen treenifilosofia: äärimmäinen intensiteetti, lyhyt määrä, maksimaalinen kasvu.

Kiitos SiB77:lle! 18 rosenntia näyttää mulle. Laittakaas varsin, jotka olette luotettavilla menetelmillä mitanneet että paljonko heittää tähän systeemiin verrattuna!

14-15% Pituus: 189-190cm vyötärö:89-90cm niska:43cm

Eihän tuohon nyt voi luottaa. Miettikääs,jos tyyppi jolla on helvetin iso aataminomena, u know. :D

16 prossaa, pituus187, vyötärö 95 ja niska 47(=sikaniska ;)) salilla se kahvamittauslaite anto 19,7....uskon armeijan metodia mieluummin sillä armeijaan voi luottaa aina...:hyper:

Riippuu vähän miten tarkkaa mittaa...

Mutta pessimistisesti mitattuna,

Niska 36
Maha 78
Pituus 165
R% 14

Kai maar se aika kohdalleen osus :)

Hyvä threadi!
Mitat 180/79/40 näyttäis antavan 9 prosentin rasvat. Mutta mulla on (suhteessa) paksu kaula ja oon muuten kapeerakenteinen, lisäks tuntuu että rasva kerääntyy reisiin ja perseeseen, joten todellinen r% lienee jotain 13-15. Olis kiva pihdeilläkin kokeilla.

189,5/85/38 = 14%

Kaks senttiä lisää niskaan tai kaks pois vyötäröltä niin 13%, kumpi nyt sitten ensin tuleekaan. =)

Tämän armeijan metodin mukaan rasvaprosentti 17% ja pihdeillä mitattuna 15,7% eli kyllä tuo varmaan on aika lailla suuntaa antava jos ei muuta.

Vyötärö 85 cm
Niska 40 cm
Pituus 180 cm

14 % ehdottaa, aika lähelle oikeaa menee...

Vyötärö 82cm
Niska 40cm
Pituus 180cm

Eli siinä 11-12% liikuskellaan. Tiedä sitten onko tällainen mittaus mistään kotoisin. Painijallahan on sitten aina pienempi prosentti kuin squashia pelaavalla kyniksellä :rolleyes:

Muistelisin että jossain luki että 90% treenareista luulee rasva % olevan n.5% alempi mitä se todellisuudessa on. Tuli vain mieleen näistä kommenteista että "ei se niin korkea ole varmaankaan".

Nyt ei jaksa tarkistaa asiaa kun on nin hidas yhteys että oksat pois. Mutta tuo netti laskuri ei taida toimia naisilla. Eikös siinä ollut eri taulukot käytössä kuin miehillä? Tämä nyt oli ihan muistikuviin perustuva homma. Nyt ei tosiaan pysty/jaksa tarkistaa kommenttini toden mukaisuutta. (Tämän viestin lähettäminen kestää n.5-10min) Bitit pitävät jonkun ylimääräisen kahvitauon täälä päin :)

189,5/85/38 = 14%

Kaks senttiä lisää niskaan tai kaks pois vyötäröltä niin 13%, kumpi nyt sitten ensin tuleekaan. =)
189,5/83,5/38,5 = 13%

Tulikin aika nopsaan toi yksikkö tienattua. Perkele mulla on kyllä nälkäkin! :whip:

Moro! Oon 193cm/110kg 20v jätkä ja nyt olis tarkotus aloittaa dieetti, jonka aikana olisi tarkoitus saada paino tuohon 95 kg:n tienoille. Muutama vuosi sitten sain tiputettua painon hurjasta 130 kilosta noin 100 kilon paikkeille. Armeijassa ekan puolen vuoden aikana paino pysyi samana, mutta kun moto-au:n tehtävät alkoi ja kun hommat helpottuivat pääsi paino lisääntymään noin 10 kg:lla:curs:

Ongelmana dieetin kannalta on muonituskeskuksen ruokatarjoilu, joka on hyvin hiilihydraattipitoista ja vähäproteiinista, eikä siten kovin ihanteellinen ruokavalio dieetillä. Tästä syystä olen suunnitellut pieniä lisäyksiä ruokavalioon ja toivon että voisitte antaa kommenttia siitä ja kertoa jos se on aivan paska.

Ruokailu:

06:00 Aamuapala
2 kpl näkkäriä
2 kpl leikkelettä/juustoa
puuroa lautasellinen( vaihtelee mannapuurosta ruispuuroon)
rasvaton maito 4dl
Fastin proteiinijauhe 1 dl(n. 40 gr?)

10:30-11:00 Lounas:
Muonituskeskuksen tarjoama lämminruoka
Rasvaton maito 3-4 dl

14:00 Välipala:
Fast High protein snack ProFx 75g

17:30 Päivällinen:
Sama kuin lounas

~20:00
Palautusjuoma treenipäivinä

21-22:00 Iltapala:
Tonnikalaa öljyssä

Eli tuossa on päivän ruokailujen runko. Treenaan tällä hetkellä 2-jakosella ohjelmalla noin 4 kertaa viikossa ja kahtena välipäivänä kevyt noin 5 km:n kävelylenkki.

Suurimpana ongelmana on leirit, joillaei pahemmin voi vaikuttaa ruokavalioon ja liikunnan määrään. Myös omat sapuskat tulevat kalliiksi ja päivärahat meneekiin melkeen kokonaan niihin, joten esimerkiksi tuon fastin suklaapatukan tilalle olisi kiva saada jokin huokeampi vaihoehto?!

Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen!

Sry typoista, oli vähän kiire tätä kirjoittaessa:D

Ps. Mitään vinkkejä miten ton protskujuoman saa vedettyä aamulla paremmin alas kun meinaa melkein joka kerta tulla:urjo:

Back
Ylös Bottom