🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta title: 🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta description: HIT-metodin rautainen treenifilosofia: äärimmäinen intensiteetti, lyhyt määrä, maksimaalinen kasvu.

Muistakaa pojat: " Liikennevalokin tietää sen, kyllä vihreä on parempi kuin punainen. " Heh... no ei kai, pari kertaa ollut leirillä Niinisalossa, ihan jees mesta Harmaat pisti silmään. Ei itse joutunut pitämään kebaa meinaan :kippis1:

ps. Antza alias Off-topiccien kuningas iski jälleen...

Onko kenelläkään hyviä ideoita, miten intissä voisi minimoida lihaksien/voimien katoamista? :itku: Olen parin vuoden päästä itsekin menossa, en tosin tiedä vielä minne.

Originally posted by Antza
Muistakaa pojat: " Liikennevalokin tietää sen, kyllä vihreä on parempi kuin punainen. " Heh... no ei kai, pari kertaa ollut leirillä Niinisalossa, ihan jees mesta Harmaat pisti silmään. Ei itse joutunut pitämään kebaa meinaan :kippis1:

niin ja "Lehmät tykkää vihreästä ja naiset punaisesta."

Originally posted by kaikenlaista
Onko kenelläkään hyviä ideoita, miten intissä voisi minimoida lihaksien/voimien katoamista? :itku: Olen parin vuoden päästä itsekin menossa, en tosin tiedä vielä minne.

Eli vältä juoksua, tetsausta, kaikkea aeroobista. ja miten? no vemppaat tietenkin. aamulla vaan lääkärille selkää valittamaan ja lekuri kirjoittaa pari päivää vapautuksia. sitten vaan uudestaan. Mutta kuule. Sinä pääset sinne armeijaan tod.näk vaan kerran elämäsi aikana eikä se ole kun puolivuotta minimissä. sitä aikaa on turha pilata lusmuilemalla. ei siitä jää kun paskat muistot. ja intin jälkeen kun alat taas käymään salilla niin ei mene kauaakaan kun olet jo entisessä ellet jopa paremmassakin kunnossa.

Älä tsemppaa hae vemppaa. se vasta onkin typerää touhua.

Juu, siellä ei lusmuilla vaan vedetään naama irvessä ja karjutaan Warscreamejä "Saatanan ryssä", "Nahkurin orsilla tavataan", "Hakkaa Päälle Pohjan Poika".

Originally posted by samuk
Eli vältä juoksua, tetsausta, kaikkea aeroobista. ja miten? no vemppaat tietenkin. aamulla vaan lääkärille selkää valittamaan ja lekuri kirjoittaa pari päivää vapautuksia. sitten vaan uudestaan. Mutta kuule. Sinä pääset sinne armeijaan tod.näk vaan kerran elämäsi aikana eikä se ole kun puolivuotta minimissä. sitä aikaa on turha pilata lusmuilemalla. ei siitä jää kun paskat muistot. ja intin jälkeen kun alat taas käymään salilla niin ei mene kauaakaan kun olet jo entisessä ellet jopa paremmassakin kunnossa.

Älä tsemppaa hae vemppaa. se vasta onkin typerää touhua.

Vähän vaikea uskoa että sen menetyksen heti saa kiinni. Oon kuullut että jollakin on ollut esim. alkupaino 95kg, ja armeijan jälkeen vähän alle 80kg. Tossa palanut lihaakin suht paljon.

Täytyy varmaan ottaa kokoajan jatkuvalla syötöllä hiilaria ja proteiinia, jos ees vähän sais lihaskatoa pienennettyä, ja kalorit plussalle joka päivä :itku:

Originally posted by mtk77
niin ja "Lehmät tykkää vihreästä ja naiset punaisesta."

"punaiset kauluslaatat=jarruvalot"

"en tiedä mutta kuullut oon, patteri kuuluu radioon..."

"Jääkäri on tymä t:tykimies"

:D

Originally posted by PattiPete
Juu, siellä ei lusmuilla vaan vedetään naama irvessä ja karjutaan Warscreamejä "Saatanan ryssä", "Nahkurin orsilla tavataan", "Hakkaa Päälle Pohjan Poika".

sul unohtu vielä "verta pakkiin" :D

Kysyisin semmosta ku ite oon menos heinkäkuussa armeijaan ja nyt on just 1,5 vuoden salitreeni takana ja intti tulee just aika pahaan vaiheeseen..Et miten ootteko laihtunu paljon? Miten kehitys on tullu takas intin jälkeen salilla?

No kovasti riippuu missä palvelet. Sissinä, tiedmiehenä jne. painoo varmasti lähtee kun sissimuonia ja armotonta juoksutreeniä koko palvelus läpi, ainakin itsellä =)

Kaverit taas voivat hyvinkin paksusti korohorossa, tulenjohdossa, viestissä jne. lepipaikoissa...

Itsellä lähti pari kiloa mutta samalla parani puolessa vuodessa cooper yli 500m... ihan tyytyväinen itse olenkin vaikka vähän painoa tippu. Samalla tuli unohtumattomia kokemuksia kaakaota trangialla persreikäpimeydessä 30 asteen pakkasessa keitellessä :lol2:

Ite meen tammikuus ja oon asennoitunu siten, et kyl siel intis tulee ne vähäiset lihakseni lähtemään. Toisaalt ei täs oo nyt paljoo kehityst tullukaan ku leikkauksii on ollu ym.

Ja siis lihasmuisti pelaa vissiin aika hyvin, et kyl sun pitäis saada lihakses takas tyyliin paris kuukaudes.

WhiteBlood: ja kyllä, joissain palveluspaikoissa voi laihtua. Kaikki ei oo b-miehiä hyryläs ;)

just just...santiksen oon menos entiiä viel kauan joudun olee mut pitää varautuu laihtumiseen muutamalla lisäkilolla:) Oon vaan kuullut intis 12 päivän leireistä ja kylmistä lihakeitto jutuista jne...

Jos jos lisä energiaa on intis ni siellähän sitä punttia kans voi vetää..kai?

Originally posted by ponnari
just just...santiksen oon menos entiiä viel kauan joudun olee mut pitää varautuu laihtumiseen muutamalla lisäkilolla:) Oon vaan kuullut intis 12 päivän leireistä ja kylmistä lihakeitto jutuista jne...

Jos jos lisä energiaa on intis ni siellähän sitä punttia kans voi vetää..kai?

Oisit hakenu tiedustelijaksi niin saat ite keitellä ruokas niin voi ostaa sit mieleisensä pussikeitot leireille mukaan ;)

Niin, olihan sitä itsellänikin tarkoitus salilla käydä mutta p-kauden about 10 kertaan se jäi.. aika masentavaa hommaa kun treenipainot vaan tulee alas kokoajan :itku:

vai että tiedustelijaks...pitääpi kattoo sit paikan päällä jos ois vaikka mahd. vaihtaa siihen?

Niin luulen kans et siel on aika väsyny eetei jaksa vetää vapaa-ajalla punttii ja viel vituttaa ku kaikki tulokset tulee alas...6-12kk tauko ja sit taas raudat kutsuu uusin mielin!!!!

Originally posted by ponnari
vai että tiedustelijaks...pitääpi kattoo sit paikan päällä jos ois vaikka mahd. vaihtaa siihen?

Niin luulen kans et siel on aika väsyny eetei jaksa vetää vapaa-ajalla punttii ja viel vituttaa ku kaikki tulokset tulee alas...6-12kk tauko ja sit taas raudat kutsuu uusin mielin!!!!

Sä oot sen verran pitkä et todennäkösesti sust tehään spolle. Ja mielestäni santikses ei ees kouluteta tiedustelijoita?

Mulla intissä nousi oma paino, tulokset ja kunto! Alokasaikana (10 vko laivastossa) ei oikein ehtiny treenaamaan, mutta sen jälkeen kyllä. Penkkitulos netto inttivuodelta oli noin 20 kiloa ja kyykky samaa luokkaa.

Pitäisköhän mennä takas...:D

Mutta eikös tästäkin ole jo juteltu!?

Nyt 5kk takana :

Paino ennen inttiä n. 77kg

Tällä hetkellä n. 71kg

Penkki
ennen : 105
nyt : n. 3 x 90kg

Kyykky
ennen : 8 x 120kg
nyt : 8 x 90kg

Mave
ennen : 170kg
nyt : En oo intin aikana pystyny vetään, ehkä 130kg.

Juoksukunto ennen inttiä jotain 2600 - nyt 2800 - 2900

Vituttaa kun ei kerkiä treenaa. Ja leirit sotkee pahasti.
Ja Sotilaspoliisina oon, utissa, alkuajan olin mikkelissä.

Ja mitoista ei kannata mainita mitään... kuihtunut.

Back
Ylös Bottom