🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta title: 🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta description: HIT-metodin rautainen treenifilosofia: äärimmäinen intensiteetti, lyhyt määrä, maksimaalinen kasvu.

Joo eihän sitä kysyä suoranaisesti saa, mutta kyllä ne sen sivulauseella osaa muotoilla niin, että esittää kysymyksensä lain vaatimissa rajoissa..

Ja huomaahan ne muutaman päivän jälkeen intistä poistuneet reppanat jo kaukaa ilman, että sitä tarvitsi edes kysyä :hyvä:

Mutta on ajat muuttunut myös tiukempaan suuntaan. Ainakin 80- ja 90-luvuilla joutui pihalle astman takia melko herkkään. Nykyään vissiin aika harva, kun ei ole este edes rukkiin..

No kyllä nykyäänkin saa c-paprut helposti jos on astma. Kaverilla on eikä joutunu käymää, vaikka käy salilla ja harrasti salibandyä monta vuotta mm. happeessa. Kun vaa vetäs aamulla sen hönkäsyn siitä pillistä niin voi olla iha normaalisti. Ei kyllä ilman sitä vissiin pärjäis..
Se lääkäri sitten kysy että ei sun oo pakko mennä, mutta jos haluat niin pääset, no ei sitten menny.

^ ei välttämättä jokapaikassa. Serkkupojalla oli tosi paha astma, jonka takia jätti kilpaurheilunki. Ei saanut armeijasta vapautusta vaan ainoastaan haluttaessa kevennetyn palveluksen. Pyörtyi useasti liian huonon ilman takia, mutta halusi sinne jouduttuaan hoitaa kunnialla palveluksen läpi.

Siinä mun mielestä väHän asennetta, josta nämä keskeyttäjät eivät osaa muuta, kuin haaveilla.. Tuskin sekään kivaa oli miettiä joka välissä, että toivottavasti en nyt vain pyörry.. Tai no en voi tietää, mutta en mä kuullut lauseita, että armeija on kivaa hänen suusta..

Oletteko te isäm maam puollustajat muuten uskovaisia? Se selittäisi paljon. Kyllä nauran makeasti sinä päivänä, kun Suomessakin luovutaan tästä muinaisjäänteestä, eli yleisestä asevelvollisuudesta? Onko teillä isäm mmaaam puollustajilla mitään käsitystä miten harva mies maailmalla käy armeijan? No ei minullakaan, mutta ihan vitun harva.

Ps. Itsehän palvelen tällä hetkellä isämm mmaaata siviilipuolella ja teen päivässä enemmän hyvää tämän maan eteen, kuin te isämmaammsängynpetaajat koko vuoden aikana. Fakta. Enkä todellakaan tee paljoa. Jos sota joskus tulee on peli jo menetetty, tietäen mikä on Suomen ainut potentiaalinen vihollinen. Joten siihen on turha yrittää varautua.

Ite arvostan enemmänki noita sivareita ja totaaleita. He sentää uskaltaa tehdä sen päätöksen jota suurin osa ei uskalla tehdä, eli tehdä toisin kuin muut, vaikka tuo sivari/totaalikieltäytymisen seurauksena varmasti tulee noita ennakkoasenteita sua kohtaan. "Eihän toi voi olla mitää, koska ei oo käyny inttii". Suurin osa kuitenkin meistä lähtee sinne inttii vastentahtoaan. Tosi harva siitä nauttii ja sit nää ketkä on käynny intin pitää itteä parempana ihmisenä, kuin ne jotka intin ovat jättäneet välistä. Liekö syynä katkeroituminen siitä, että joutuivat ite siellä lusimaa ja toiset sitte menee ilman sitä paskaa.

Oletteko te isäm maam puollustajat muuten uskovaisia?
No eipä tässä nyt hirveen uskovaisia olla, periaatteista kyllä pidetään kiinni ja yksi niistä on että armeija käydään.
Kyllähän se kuitenkin ihan hyvin luonnetta kasvattaa jos ei ihan pullamössö kompaniassa ole, ja onhan se kaverien kanssa mukava joskus puhua intti juttuja, eikä tarvi sanoa että on sivari...

ja onhan se kaverien kanssa mukava joskus puhua intti juttuja, eikä tarvi sanoa että on sivari...

Tuo on varmasti totta. Oon huomannut että kaikesta menneisyyden paskasta on kiva jutella ja miettiä että onneksi ei tartte enää koskaan.:D Sivarihan nyt on aivan täysin kiinni mihin menee töihin, joku ojankaivuu 8h päivässä voisi olla vielä armeijaakin vittumaisempaa.

^ ei välttämättä jokapaikassa. Serkkupojalla oli tosi paha astma, jonka takia jätti kilpaurheilunki. Ei saanut armeijasta vapautusta vaan ainoastaan haluttaessa kevennetyn palveluksen. Pyörtyi useasti liian huonon ilman takia, mutta halusi sinne jouduttuaan hoitaa kunnialla palveluksen läpi.

Siinä mun mielestä väHän asennetta, josta nämä keskeyttäjät eivät osaa muuta, kuin haaveilla.. Tuskin sekään kivaa oli miettiä joka välissä, että toivottavasti en nyt vain pyörry.. Tai no en voi tietää, mutta en mä kuullut lauseita, että armeija on kivaa hänen suusta..

Oli varmaan alikkien hommat ihan hemmetin mukavia, ku koko ajan joutuu keskittymään yhteen jätkään ja miettimään että millonkohan se jää tien varteen.

Pyörtyi useasti liian huonon ilman takia, mutta halusi sinne jouduttuaan hoitaa kunnialla palveluksen läpi.

Siis tarkottaaks tää lause sitä että joutu käymään intin koska sinne oli mennyt vai sitä että halusi käydä intin koska sinne oli mennyt? Niin tai näin niin harvinaisen tyhmä jätkä.

No mitäs tyhmää siinä on jos haluaa käydä intin loppuun, jos on aloittanutkin. Kyllä siitä armeijastakin jotkut tykkää.., jossei oo muute vaikka töitä tai muuta..

Kyllä se arvostus ihmistä kohtaan tulee jostain aivan muualta kuin siitä onko inttiä käyty vai ei.

Oon samaa mieltä. Sillä ei oo loppujen lopuksi yhtään mitään väliä miten parikymppisenä palvelee pakotettuna isämmaata sen yhden vuoden korkeintaan. En siis millään lailla halveksu intin käyneitä, vaikka tuosta aiemmasta tekstistä voi saada sellaisen kuvan. Halveksun vaan näitä isäm maaaamm puollustus intoilijoita, joilla riittää kovasti virtaa arvostella muiden valintoja.

No mitäs tyhmää siinä on jos haluaa käydä intin loppuun, jos on aloittanutkin. Kyllä siitä armeijastakin jotkut tykkää.., jossei oo muute vaikka töitä tai muuta..

No en mä tiedä, kyllä mä itse ainakin olisin himassa vaikka sohvalla mieluummin kuin ottaisin riskin että kaatuisin jossain portaikossa juostessa kun sattuu happi loppumaan. Kai se armeija on vaan liian hieno kokemus joillekkin että sen takia otetaan tyhmiä riskejä.

Niin, kovaa keskusteluahan tällanen aihe aiheuttaa niin kuin tietty kuuluukin. Mulle lääkärintarkastuksen tuomio oli odotettu vapautus päivittäistä hoitoa vaativan perinnöllisen sairauden takia, mikä sinänsä harmittaa, olisin ihan oikeasti nimittäin halunnut kokea ne 362 aina yhtä ihanaa herätystä, päänhajoamisen ja kapiaiset :D No, nytpä ei niitä koeta. Ja tuohon armeijan käymiseen yleisesti, mun mielestä armeija on hyvä käydä ihan siellä opittavien arkielämän taitojen takia. Henk.koht. ymmärrän hyvin esim. Thompzonin syyn lähteä sivariin, kyseessä kun on maamme lahjakkaimpiin kuuluvia voimanostajia ja erityisesti maastavetäjiä :puntti: Mutta se että jätetään leikki kesken ihan muuten vaan kun "ei jakseta"/pää ei kestä, on mun mielestä vähän, tai aika paljonkin, akkojen hommaa. Ei armeija ole yhdellekään täysjärkiselle suomalaiselle liian tiukka paikka käytäväksi, se on asenteesta kiinni miten siellä pärjää!

Paljosta jää paitsi jos ei inttiin mene IMO. No, jokaisen oma valinta. Mulle ei ois voinu kyllä tulla mieleenkään jättää ikimaailmassa menemättä, vaikka palvelukseenastuessani ennakkoasenteet palvelusta kohtaan oli hyvinkin negatiiviset. Thompsoni oot iso kaveri, sulla ei varmaan peruskunto (juoksu) ole ihan voimatasojen tasolla? Ja vaikka olisikin, niin polvet ja nilkat yms joutuu todella koville. Meillä ainakin laitettiin kookkaammat kaverit suoraan järjestään kuljettajiksi. Ja kulju ois kyllä ollut maailman paras paikka treenata, löysä palvelus, hitosti vapaa-aikaa ja 4x ilmainen runsas ruokailu päivässä.

Niin, kovaa keskusteluahan tällanen aihe aiheuttaa niin kuin tietty kuuluukin. Mulle lääkärintarkastuksen tuomio oli odotettu vapautus päivittäistä hoitoa vaativan perinnöllisen sairauden takia, mikä sinänsä harmittaa, olisin ihan oikeasti nimittäin halunnut kokea ne 362 aina yhtä ihanaa herätystä, päänhajoamisen ja kapiaiset :D No, nytpä ei niitä koeta. Ja tuohon armeijan käymiseen yleisesti, mun mielestä armeija on hyvä käydä ihan siellä opittavien arkielämän taitojen takia. Henk.koht. ymmärrän hyvin esim. Thompzonin syyn lähteä sivariin, kyseessä kun on maamme lahjakkaimpiin kuuluvia voimanostajia ja erityisesti maastavetäjiä :puntti: Mutta se että jätetään leikki kesken ihan muuten vaan kun "ei jakseta"/pää ei kestä, on mun mielestä vähän, tai aika paljonkin, akkojen hommaa. Ei armeija ole yhdellekään täysjärkiselle suomalaiselle liian tiukka paikka käytäväksi, se on asenteesta kiinni miten siellä pärjää!
Minkähänlaisia arkielämän taitoja siellä armeijassa oppii? Itellä vasta 2 viikkoa takana, mutta enpä ole vielä ainakaan mitään sellaista oppinut mistä olisi hyötyä arkielämässä. Noh, ehkä sekin hetki vielä koittaa.

Mua on jotenkin aina mietityttänyt alikessujen touhu. Täytyy nostaa hattua kavereille jotka uuden saapumiserän tullessa pääsevät pätemään ja purkamaan egoaan mortteihin. Tätä muutama viikko ja sitten annetaan ekan kerran morteille rynkyt ja patruunoita.. Luulis jännittävän :face: Sitä kun ei tiedä millaisia latvatorsoja on pällitestin läpi päässyt loppuviimein :D

Back
Ylös Bottom