No mihin ketjuun postaan kysymyksen sitten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonii nyt oon vielä enemmän pihalla.. Eikö proteiinia kannattais ottaa joku 3g/kilo ettei lihaksia lähtis? Tuollahan tulis näin. 664kcal proteiinista, 584kcal rasvasta =1248kcal niin pitäiskö muka ottaa 1000kcal hiilareista? Eipä olis kauheen vhh ruokavalio :D
Hiilareita toki itse laskin määräksi 100g/pvä. Ajattelinkin vain miten välipäivinä. Proteiinia otin semmoinen 3g/kilo.
Rasvaa taisi olla 30% päivän kaloreista. Kalorit noin 600 miinuksilla. Saakohan lähtemään rasvaa mahdollisimman lihaystävällisesti? :D
Kyllä toi mun mielestäni ihan toimivalta vaikuttaa. Välipäivinä voit varmaan syödä proteiinia saman verran, mutta vähentää hiilareita ja ottaa hiukan lisää rasvaa, ettei jää liian isoille miinuksille?
Hyvä huomio, sitä tuskin on erikseen lisätty vaan sitä saattaa tulla valmistuksen sivutuotteena.Mistä lähtien?
Hiilareita toki itse laskin määräksi 100g/pvä. Ajattelinkin vain miten välipäivinä. Proteiinia otin semmoinen 3g/kilo.
Rasvaa taisi olla 30% päivän kaloreista. Kalorit noin 600 miinuksilla. Saakohan lähtemään rasvaa mahdollisimman lihaystävällisesti? :D
Pudotin noin 30kg kahden VHH-dietin aikana ja molemilla kerroilla lihasmassaa lähti liikaa.
Lopputuloksena laiha läski jolla nahat roikkuvat.
Kun harjoituspainot pysyvät samoina hiilihyraattien täyttäessä lihassolut glykogeenillä niin ei voikkaan menettää lihasta, sarjapainot ja lihasmassa korreloivat suorassa suhteessa.
Ei, dietin jatkuessa pitempään edes runsas proteiinimäärä ei suojele lihaksia.
Varsinkin penkki ja ojentajaliikkeet kärsivät kun itse kokeilin VHH-ta.
Pudotin noin 30kg kahden VHH-dietin aikana ja molemilla kerroilla lihasmassaa lähti liikaa.
Lopputuloksena laiha läski jolla nahat roikkuvat.
Nyt normaali miinuskalori-dietillä paljon paremmat tulokset, voimatasot pysyvät ja ulkonäössäkin huomaa että lihas ei pala dietillä.
Kun harjoituspainot pysyvät samoina hiilihyraattien täyttäessä lihassolut glykogeenillä niin ei voikkaan menettää lihasta, sarjapainot ja lihasmassa korreloivat suorassa suhteessa.
. Parin kuukauden ajan kokeilin VHH-dieettiä mutta totesin, ettei se sovi kovaa treenavalle. Treenipainot laskivat helvetisti, lihasta lähti selkeästi