🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Onhan niistä harmia, jos ei tule helposti niin pystyy keskittymään hommaan paremmin. Kyllä sekin on mun mielestä iskunkestävyyttä miten iho/kudokset kestää iskuja, vaikka ei puhuttaisi iskuista jotka pistää palikat sekaisin. Ja tosiaan sitä palikat sekaisin tilannetta ei ole Habibbi ollut lähelläkään.

Nämä ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa, eivätkä ole toisistaan riippuvaisia. Esim. Fedorilla iho repeytyi suhteellisen helposti, mutta ei hänellä silti ollut mikään huono iskunkestävyys, jos puhutaan tajuntaan vaikuttavista iskuista.

Tajusinpa juuri että tää taitaa olla eka Krylovin matsi minkä nään.

Edit. Olipas Janin bjj tymäkkää myrkkyä Nikitalle. Hurja tasoero matossa.

Viimeksi muokattu:
Nämä ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa, eivätkä ole toisistaan riippuvaisia. Esim. Fedorilla iho repeytyi suhteellisen helposti, mutta ei hänellä silti ollut mikään huono iskunkestävyys, jos puhutaan tajuntaan vaikuttavista iskuista.

Juu ei liity mitenkään toisiinsa nämä ominaisuudet. Mutta kukaan ei ole pystyny osoittamaan että Khabibilla olisi ongelmia kummallakaan osa-alueella. Toivottavasti Conor pystyy sen tekemään, toivon tiukkaa matsia, mutta Conorin voittoa en toivo koska tulee pitkä tauko seuraavaan otteluun ja se sitten maksaa kuuskymppiä kun se vihdoin tulee, vaikka maksais viaplay fightingia joka kuukausi. :-)

Tajusinpa juuri että tää taitaa olla eka Krylovin matsi minkä nään.

Edit. Olipas Janin bjj tymäkkää myrkkyä Nikitalle. Hurja tasoero matossa.

Nikita yrritti typerästi giljotiinia ekassa jonka ansiosta Jani pääs puolet erästä möykyttämään ja väsyttämään ukkoa. (Olisihan se ollut komea jos olis ottanut giljotiinin tuosta mutta vahva iso ukko vastassa joka oli selkeästi "pulassa" pystyssä niin ei olisi tuossa vaiheessa omasta mielestä kannattanut ottaa kyseistä riskiä)

Muistan kuinka tämä oli lähes maaginen hetki.
Katsottiin ihan livenä porukalla, ja oli aivan järisyttävän WTF tuo tilanne. Matsi alkaa ja heti ohi, Conor pistää valot pois.

Kyllähän Conorissa on niin käsittämätöntä magiaa, että Khabib kohtaaminen tulee olemaan helkkarin jännittävää. Ihan sama mikä lopputulos.

No periaatteessa melkein jokaisen Khabibin vastustajan olis pitänyt pystyä se testaamaan, koska pysty ei hyvä.
Niin en mä sitä kysynyt, kuka olisi voinut testata sen, vaan kysyin sitä, kuka Habibin leuan on testannut. Itse en muista tuota koskaan kunnolla testatun ja vastauksesikin tukee tuota ajatusta.

Viimeksi muokattu:
Niin en mä sitä kysynyt, kuka olisi voinut testata sen, vaan kysyin sitä, kuka Habibin leuan on testannut. Itse en muista tuota koskaan kunnolla testatun ja vastauksesikin tukee tuota ajatusta.

26 Vaparimatsia, 2 sambon maailmanmestaruutta. On siinä tullut varmasti moniakin osumia ja ikinä ei ole pyllähtänyt niin kyllä se jotain kertoo leuasta, ei se tossa ihan lasileukana olisi.
Se on vaan vaikea huomata mikä on ollu kova osuma mitä Khabib on ottanut vastaan kun Khabib leukansa ansiosta ei ole hätkähtänytkään mistään osumasta niin katsojana on vähän vaikea nähdä tollasta asiaa.
Ero Eddieen on valtava Eddie kuitenkin pyllähtää vähän joka matsissa ja on monessa matsissa melkeen tyrmätty vaikka onkin voittanut matsin niukoilla pisteillä, en yllättynyt yhtään sillon kun Conor voitti Eddien.

Luulen, että ainoa joka voi ehkä pysäyttää Khabibin on Ferguson jos saa matossa jonkun lukon. Khabib on parhaimmillaan sellasia vastaan ketkä yrittää päästä matosta kokoaika ylös, mutta Ferguson taas jää selälle mielellään ja on harvinaisen hyvä selältään.

Aika raju sanktio tässä tapauksessa Sonille..
  • Fight of the Night ($100,000): Petr Yan
Jin Soo Son missed weight, so the bonus would be forfeited.

Edit: Petr Yan (136) vs. Jin Soo Son (137*)
Ja aiemmin lähti 20% ottelupalkkiosta.

Viimeksi muokattu:
Aika raju sanktio tässä tapauksessa Sonille..
  • Fight of the Night ($100,000): Petr Yan
Jin Soo Son missed weight, so the bonus would be forfeited.

Edit: Petr Yan (136) vs. Jin Soo Son (137*)
Ja aiemmin lähti 20% ottelupalkkiosta.
Säännöt on sääntöjä. Varmasti sai Son jonkinlaisen bonarin takahuoneessa. Late notice replacement ihan eri tason kaveria vastaan ja onnistui tekemään ottelusta viihdyttävän.

Oleinik kyllä melkonen takiainen. Huntilla oli homma hallinnassa, mutta Oleinik tarvitsi yhden virheen, että sain pitkät kätensä Huntin ympärille. Hunttilla ei mitään mieleitöntä yrityksen viimmaa päästää matosta ylös. ja kostautui. Ehkäpä vähä Hunt vähän aliarvioi Oleinikin matto skillssejä. Hieno voitto Oleinikille, ihan mielenkiintoista nähdä pärjääkö kovemmille vastuksille. Werdum olisi hyvä vastus mutta doping panna on niin pitkä, että Oleinik on jo eläkkeelle ennen kun se loppuun.

No joo, näinkin voi sanoa, mutta eipä mitään oireita ole ollut siitä etteikö leuka voisi olla betonia. Todistemapisa sitä vastaan ei ole paperin paperia.

Mutta sehän tässä tulevassa matsissa on hienoa että ottelijat ovat tyylilisesti täyttä kryptoniittiä toisilleen ja voittaja saa kyllä isoimmat bragging rightsit mitä yhdessä MMA-ottelussa on ikinä jaettu.

Jos Oliynyk ja Werdum sitte eläkkeellä ottais grappling matsin jossain. Siinä laittaisin kyllä roposet brassille 1,5 kertoimella ja ylöspäin.

Oliynyk HW champ 2019?

Siis äijä on ottanu ammattilaisena 69 (!!!) MMA-ottelua, joista voittanut 57 ja näistä 45 submissionilla. Voitoista vain neljä (!!) on mennyt täyden ajan eli 57 voitosta 53 on loppunut ennen aikojaan. Aika jäätävät statsit.

Olisihan se ollut melko karua, kun hunto olisi vetäissyt walk away tyrmäyksen. Kannattaa muistaa, että tämä on bisnestä. Hunt esimerkiksi potki matsissa enemmän, kuin aikaisemmalla UFC uralla yhteensä.

Back
Ylös Bottom